Willem-Alexander.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WA?
Nog vunzige dingen met onze huidige koningin gedaan?
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willem-Alexander.
En ik mag daar van de AIVD verder geen uitspraken over doen.
Wanneer kom je nou langs danquote:
Dan zul je wat laten zien?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mocht ik bij jou wakker worden dit jaar dan zal ik het je laten zien.
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneerquote:Op donderdag 11 december 2014 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou langs dan
Wat ik met maxima gedaan heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zul je wat laten zien?
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneer
Mgoed, ik kom vaak zat in Arnhem dus ik ga er nog steeds vanuit dat dat goed komt
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er spelen momenteel even behoorlijk wat dingen waar ik t niet over wil hebben, dus ik durf nog niet te zeggen wanneer
Mgoed, ik kom vaak zat in Arnhem dus ik ga er nog steeds vanuit dat dat goed komt
Pumpkindarlingquote:
quote:
Absolutely. Ik moet en zal die joint met je rokenquote:
Hoe is het met je vandaag babe?quote:
quote:
Het is een must!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Absolutely. Ik moet en zal die joint met je roken
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet een joint met mij gerookt hebben
Bohquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je vandaag babe?![]()
* TheGirlNextDoor dkutje aai over rug geeft
[..]
Dus zet maar op je kerstverlanglijst.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je vandaag babe?![]()
* TheGirlNextDoor dkutje aai over rug geeft
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |