quote:
Buurman en Fixkes hebben ook leuke platen gemaakt. En Het Zesde Metaal heeft wat mij betreft de beste Nederlandstalige plaat uit België gemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Moody het volgende:
Kun je nog fijne "Vlaamstalige" albums geven dan? Heb ik altijd een zwak voor. Vorig jaar heb ik Jonas Winterland grijs gedraaid, wat mooi was dat
Toch zie ik dat zelden gebeuren. Zo'n plaat is dan toch altijd keihard weggezakt, bijvoorbeeld zoals de toch best goed ontvangen plaat van Beyonce vorig jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef DO2 het volgende:
Dan zullen we 'm veelvuldig terugzien in de eindejaarslijstjes van 2015.
CoS doet het bijvoorbeeld welquote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Norrage het volgende:
T
[..]
Toch zie ik dat zelden gebeuren. Zo'n plaat is dan toch altijd keihard weggezakt, bijvoorbeeld zoals de toch best goed ontvangen plaat van Beyonce vorig jaar.
Maar wow, nieuwe plaat D'angelo, daar wist ik niks van
Zeker 'n mooie lijst. En het wordt blijkbaar hoog tijd dat ik dat Against Me! ga luisteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Beregd het volgende:
[..]
CoS doet het bijvoorbeeld wel
http://consequenceofsound(...)year-2014/full-post/
Mooie lijst ook
Black Milk - If There's a Hell Belowquote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik had me bedacht dat ik veel te weinig hiphop geluisterd heb, dus ik probeer wat in te halen deze week![]()
Maar wat is 'Lobi Da Basi' toffe plaat![]()
15 december uitgebracht. Komt sowieso in mijn lijstje, maar ik maak mijn lijst pas in de laatste week, ga mn top 16 eerst nog herluisteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef DO2 het volgende:
Zo. Album van D'Angelo klinkt verdomd strak, ja. Prachtige arrangementen. Maar is ie al officieel uit?
- Ik zie 'm nergens terug in de eindejaarslijstjes.
ja leuk is die hèquote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Gehenna het volgende:
Maar wat is 'Lobi Da Basi' toffe plaat
Ah thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Black Milk - If There's a Hell Below
Ghostface Killah - 36 Seasons
The Roots - ...And Then You Shoot Your Cousin
Pharoahe Monch - PTSD
Diamond District - March over Washington
Run the Jewels - Run the Jewels 2
Naast Gibbs en Typhoon heb je dan het goede van dit jaar gehad, wel meteen hele goede platen allemaal. Black Milk is mijn album van het jaar.
RTJ2 vond ik zelf niet zo goed als alle reacties van iedereen, vond het wel een prima plaat verder, maar niet geweldig ofzo. Gewoon solide. Ben niet zo'n fan van El-P. Killer Mike maakt die plaat ook voor mij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah thanks
The Roots hebben ook een toffe plaat afgeleverdLekker experimenteel. Maar nog steeds wordt hij door de menigte niet echt opgepakt (misschien duurt dat nog een paar jaar
)
Run the Jewels gisteren geluisterd ->WAT EEN PLAAT!
Met stip op #3 in mijn eindlijst
Shabazz Palaces, Cunninlynguist en Clipping staan ook nog op de planning
Hehe dat had ik zo'n beetje bij de vorige plaat, maar deze hakte er behoorlijk in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
RTJ2 vond ik zelf niet zo goed als alle reacties van iedereen, vond het wel een prima plaat verder, maar niet geweldig ofzo. Gewoon solide. Ben niet zo'n fan van El-P. Killer Mike maakt die plaat ook voor mij.
Geen idee, afgelopen jaar stonden er wel een aantal interessante namen tussen hoor. Ik noem bijvoorbeeld een Ty Segall. Een van de voordelen die je verkrijgt is dat je mee kunt bepalen in de programmering. Als genoeg fokkers een kaart hebben en we vragen dezelfde artiest aan dan komt dat vast goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef Z het volgende:
Ik kende het niet maar het ziet er wel interessant uit en maar 25 piek. De nu al bekende concerten zijn echter niet echt heel spannend.
Is het niet een beetje hetzelfde als wat de Melkweg doet zijn slecht verkopende concerten? "Gratis voor jaarkaarthouders". Jaarkaart = jaarlidmaatschap.
Dat gaat je niet eens lukkenquote:
Wel als het voor een eenmalig reunieconcert van LCD Soundsystem is.quote:
Hoef ik niet te zien hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wel als het voor een eenmalig reunieconcert van LCD Soundsystem is.
Stond redelijk hoog in m'n jaarlijst vorig jaarquote:
Is het zo slecht dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |