quote:
Niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
Nee, die EP van señor Blake is niets. Building it Still is de enige (krappe) voldoende. Wat zijn die twee eerste tracks vervelend zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 5 luister ik absoluut over een paar jaar ook nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef DO2 het volgende:
2013 was natuurlijk geen slecht jaar. Heel veel albums die best interessant waren/zijn.
Maar echte uitschieters? Albums waar je na jaren nog naar teruggrijpt? Weinig, toch?
Mwoah, uitlachen zal ik je niet, maar ik vind dat Yeezus zowel teveel wordt opgehemeld als afgekraakt.quote:Maar goed, als ik roep dat Yeezus het enige album uit dat jaar is dat we na vele jaren misschien tot een klassieker mogen rekenen, word ik hier heel hard uitgelachen.
Welquote:
Nee hoor, Yeezus is zeker goed. Maar het is ook zeker niet de enige waar ik over een paar jaar nog naar luister. Reflektor bijvoorbeeld, of AM.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef DO2 het volgende:
2013 was natuurlijk geen slecht jaar. Heel veel albums die best interessant waren/zijn.
Maar echte uitschieters? Albums waar je na jaren nog naar teruggrijpt? Weinig, toch?
Maar goed, als ik roep dat Yeezus het enige album uit dat jaar is dat we na vele jaren misschien tot een klassieker mogen rekenen, word ik hier heel hard uitgelachen.
Maar... Het zit zo vreselijk goed in mekaar, Max. Ik krijg er altijd een enorme erectie van.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwoah, uitlachen zal ik je niet, maar ik vind dat Yeezus zowel teveel wordt opgehemeld als afgekraakt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een enorme erectie van.
Is 't weer zo laat, ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Maar... Het zit zo vreselijk goed in mekaar, Max. Ik krijg er altijd een enorme erectie van.
Ja. Wie niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:07 schreef Z het volgende:
Dotan. Is dat dat Home nummer? Vreeschelijk vind ik het.
Heb het op moeten zoeken,quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:07 schreef Z het volgende:
Dotan. Is dat dat Home nummer? Vreeschelijk vind ik het.
Deze ken ik wel zo'n beetje allemaal:quote:Op donderdag 11 december 2014 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
http://blogs.villagevoice(...)_list_goes_to_11.php
ik ben een beetje uit de metal ik ken alleen bohren![]()
yupquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze ken ik wel zo'n beetje allemaal:
http://www.rollingstone.c(...)1/ommadon-v-20141211
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan is song van het jaar, 3voor12 heeft dat weer goed gedaan.
was Happy al van vorig jaar dat hij niet eens in de top drie staat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 06:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet zou weten wat er dan wel song van het jaar had moeten zijn.
Vergelijk de lijst van 2014 maar eens met die van pakweg 2005, en constateer dat het publiek voor de lijst echt compleet is veranderd...quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan is song van het jaar, 3voor12 heeft dat weer goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |