De laatste keer dat ik hier de lapo had, leverde me een ban op, dus ik begin daar niet meer aan.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De manier waarop ze spastisch tegen haar slaap blijft aantikken is elke mans droom inderdaad.
Nicki Minaj?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hoop lippenstift zeg.
Nee bedankt, doe mij maar een natuurlijke vrouw.
Ghehe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hoop lippenstift zeg.
Nee bedankt, doe mij maar een natuurlijke vrouw.
Ik hoop maar dat het een 'troll' is.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
GGMM denkt nog steeds dat deze troll grappig is.
Treurig eigenlijk.
Tsja, die jongen zit nu eenmaal vol humor.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
Treurig eigenlijk.
Hahahaha, wat een leuk grapje.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een gerecht van de Chinees als je het zo schrijft.
sambal bij?quote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een gerecht van de Chinees als je het zo schrijft.
Goedemorgen zonnetje.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha, wat een leuk grapje.
Goedemorgen Corrie.
Beetje te vroeg voor sambal hoor.quote:
Haha, jezustering zeg, Corrie is op dreef.quote:Toen ik de TT las dacht ik: is dat iemand uit Bilzarië? Dat land ken ik niet. Maar het is dus een persoon.
Het stomme is dat ik dat 1 seconde dus echt dacht hequote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, jezustering zeg, Corrie is op dreef.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dat 1 seconde dus echt dacht he
Ja hequote:
Wat een baas inderdaad..quote:Op woensdag 10 december 2014 09:31 schreef Tem het volgende:
Wel een baas die Bilzerian met al die lekkere wijven. Schoppen is wat minder. Al zitten er altijd twee kanten aan het verhaal, lieve kindertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Oh ja, want ik kan onmogelijk oprecht fan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
Treurig eigenlijk.
Niet zo droevig doen. Misschien kan je samen droevig doen met Onno.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ik kan onmogelijk oprecht fan zijn.
Zielepoot.
uh, oke..quote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo droevig doen. Misschien kan je samen droevig doen met Onno.
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad..
[ afbeelding ]Wat is hier nu weer mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM is te oud voor Onno johquote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo droevig doen. Misschien kan je samen droevig doen met Onno.
Omringd worden door golddiggers is niet echt mijn idee van een feestje.quote:
Daar denkt zijn pener waarschijnlijk anders over.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omringd worden door golddiggers is niet echt mijn idee van een feestje.
Vast wel. Ik ben ook geen man natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar denkt zijn pener waarschijnlijk anders over.
Ach, als je er niet mee moet trouwen zie ik probleem niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omringd worden door golddiggers is niet echt mijn idee van een feestje.
Hoe laat moeten je neuzen vanavond knor? En waar is het te bewonderenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnetje.
[..]
Beetje te vroeg voor sambal hoor.
''neuzen''.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe laat moeten je neuzen vanavond knor? En waar is het te bewonderen
Ik wilde eerst joden posten maar toen bedacht ik me dat men daar misschien over zou kunnen gaan janken. Chapeau, het is je alsnog geluktquote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''neuzen''.
Wat volwassen van je.
Waar heb je precies last van?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een dag. Vandaag moest ik naar de arboarts voor controle. Blijkbaar ben ik helemaal gezond, terwijl ik me heel slecht voel.
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar heb je precies last van?
Quarterlife crisis. Kan de arbo-arts niet oplossen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een dag. Vandaag moest ik naar de arboarts voor controle. Blijkbaar ben ik helemaal gezond, terwijl ik me heel slecht voel.
Ik weet het niet, kan het niet echt omschrijven. Voel me gewoon algemeen slecht; misselijk, geen eetlust, duizelig, dat soort shit. Zo, nu weer genoeg gezeurd.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar heb je precies last van?
Denk serieus dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Quarterlife crisis. Kan de arbo-arts niet oplossen.
Problem solved. Slotje.
Heb niet tegen hem gezegd dat ik me slecht voel natuurlijk, anders zit ik daar straks te janken. En wie weet wat voor attributen er dan tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:31 schreef Tem het volgende:
Moest 'ie ook met z'n thermometer in de weer?
Gooi je FOK!-account door de shredder, trap je vriend de deur uit en stop met je studie.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk serieus dat je gelijk hebt.
Met een beetje mazzel word je dan een langlopend topic in BNW.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gooi je FOK!-account door de shredder, trap je vriend de deur uit en stop met je studie.
Rugzak inpakken, duim omhoog steken en zie maar waar je terecht komt.
Minimaal een jaar weblijven en je voelt je blijvend een stuk beter.
Dit consult was gratis.
Met mijn studie stoppen denk ik al jaren over, maar ik hoef nu nog maar een paar maanden. Maar dat is wel een grote last geworden inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gooi je FOK!-account door de shredder, trap je vriend de deur uit en stop met je studie.
Rugzak inpakken, duim omhoog steken en zie maar waar je terecht komt.
Minimaal een jaar weblijven en je voelt je blijvend een stuk beter.
Dit consult was gratis.
Spot de glimmende neus.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Straks Corrie proberen te spotten op de tribune.
Wel fijn dat gelijk heel vak F overdekt zit.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vanaf de tribune de cornervlag kan aanraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nee, maar niemand neemt Henk ook serieus.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
Dat advies van henktown is natuurlijk waardeloos. Je gaat natuurlijk niet zo'n mooie studie aan de wilgen hangen om je in India door een of andere bami swami te laten uitwonen onder het mom van "jezelf vinden".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
Ik zag vanmiddag een leuke vacature...moest aan jullie denken.Zo zie je maar dat het forum niet stopt als je je computer uit zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het was ook een website.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het forum niet stopt als je je computer uit zet.
Hoe komt het dat er altijd een lampje bij je posts staat?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er altijd een lampje bij je posts staat?
Transformatie naar keurige huispappa met mokkakids.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er met Renske aan de handGeen #swekkapseltje meer
Omdat ik een helder licht ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er altijd een lampje bij je posts staat?
Bijna, volgende week hoor ik meer.quote:
Goed zo. don't take that shit.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijna, volgende week hoor ik meer.
Oh en degene die een aanbod wilde doen, heb ik zelf afgeslagen, vond het toch niet zo leuke baan.
Ja, kon ook qua salaris niet echt veel meer stijgen. Beetje zonde.quote:
Ja, die probeert altijd zo intelligent over te komen, dat ze alleen maar dommer lijkt.quote:
Dat schiet niet op. Je moet aan het begin goed onderhandelen, daarna kan je het schudden.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, kon ook qua salaris niet echt veel meer stijgen. Beetje zonde.
Precies en ik moet minimaal ¤700 bruto per maand meer gaan verdienen om die auto te compenseren.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Je moet aan het begin goed onderhandelen, daarna kan je het schudden.
Maakt niet uit. Ik zou d'r doen. Bilzerian ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die probeert altijd zo intelligent over te komen, dat ze alleen maar dommer lijkt.
Allemaal wel een beetje in de buurt?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies en ik moet minimaal ¤700 bruto per maand meer gaan verdienen om die auto te compenseren.
Dus dat ging het niet worden. Daarbij zaten ze nog in reorganisaties en alles. Allemaal geen zin in.
Ik dacht eerst dat het een land was, toen dat het een bacterie ofzo was. Nog nooit van die klapmongool gehoord.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zou d'r doen. Bilzerian ook.
Dat was in jouw stad, de overgebleven zijn hier in de buurt.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal wel een beetje in de buurt?
Beter, een vaste aanstelling moet wel een beetje in de buurt zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was in jouw stad, de overgebleven zijn hier in de buurt.
Ongeveer 20 min met de tram.
Ja, na 10 jaar heel Nederland door, ben ik er ook gewoon klaar mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter, een vaste aanstelling moet wel een beetje in de buurt zijn.
Klapmongoolquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een land was, toen dat het een bacterie ofzo was. Nog nooit van die klapmongool gehoord.
Als ie vrouwen mept is het een klapmongool, ongeacht het saldo op zijn rekening.quote:
Niets mis met een Cnorrigerende tik.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ie vrouwen mept is het een klapmongool, ongeacht het saldo op zijn rekening.
Dat is zeker op de neus?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis met een Cnorrigerende tik.
Alleen als je terug mag tikken.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis met een Cnorrigerende tik.
Het gaat erom dat je gelukkig wordt in je leven en niet om papiertjes halen en de saaie dingen doen die iedereen al doet. Dat schiet niet op. Voordat je het weet zit je in een doorzon woning met 2 huilende koters te bedenken waar het fout is gegaan en waarom je alle leuke dingen in het leven hebt gemist. Man, man, man.....quote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
Dat advies van henktown is natuurlijk waardeloos. Je gaat natuurlijk niet zo'n mooie studie aan de wilgen hangen om je in India door een of andere bami swami te laten uitwonen onder het mom van "jezelf vinden".
Daarom zit jij de godganse dag op FOK!, YOLO Henk.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je gelukkig wordt in je leven en niet om papiertjes halen en de saaie dingen doen die iedereen al doet. Dat schiet niet op. Voordat je het weet zit je in een doorzon woning met 2 huilende koters te bedenken waar het fout is gegaan en waarom je alle leuke dingen in het leven hebt gemist. Man, man, man.....
Al die dingen die jij noemt hebben weinig te maken met het wel/niet halen van een diploma.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je gelukkig wordt in je leven en niet om papiertjes halen en de saaie dingen doen die iedereen al doet. Dat schiet niet op. Voordat je het weet zit je in een doorzon woning met 2 huilende koters te bedenken waar het fout is gegaan en waarom je alle leuke dingen in het leven hebt gemist. Man, man, man.....
Nee, dan hebben jullie het verdiend.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor wanneer vrouwen beginnen te slaan.
Papiertje halen, leuke dingen doen, burgertrut worden. Het één sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Team Opzij bleef.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan hebben jullie het verdiend.
Ik ben niet zo'n goede team Opzij.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Team Opzij bleef.
Zou gewoon dom zijn om het niet te doen. Zo'n papiertje kan een prima middel zijn om een leuker leven te leiden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Papiertje halen, leuke dingen doen, burgertrut worden. Het één sluit het ander niet uit.
Het zorgt er wel voor dat sommige dingen wat makkelijker gaan, ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou gewoon dom zijn om het niet te doen. Zo'n papiertje kan een prima middel zijn om een leuker leven te leiden.
Heb je je broek al uit, Hans?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
corrie zit te genieten in de arena
Hoppa 4-0quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
corrie zit te genieten in de arena
Je bent zelf een aap.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar trots op zijn,.
Was tegen FC Aap ofzo.
Waarschijnlijk deels, maar we weten het niet precies. Hij heeft vooral veel trekjes van een herder.quote:
Ja hoor, dankje voor het vragen.quote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
Straks komt die docu Rauwer, over die moeder die haar zoon zit te mishandelen met gore wortelsap.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Sommige FOK!kers zijn socialer dan je zou verwachten, heb ik ondervonden.
Is hartstikke gezond joh. Suiker is vergif enzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
Straks komt die docu Rauwer, over die moeder die haar zoon zit te mishandelen met gore wortelsap.
Heb je het wel helemaal uitgekeken?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik heb er op geklikt toen Tem dat had gepost.
Toch weer 2 hele views bij elkaar.
Volgens mij een minuut volgehouden.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal uitgekeken?
Knap.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij een minuut volgehouden.
Maak ook niet uit. Het is een mooi beessie en daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deels, maar we weten het niet precies. Hij heeft vooral veel trekjes van een herder.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
Oh even kijken dan maar. Die heb ik volgens mij al jaren niet meer op tv gezien.
En Rob Muntz zit er ook zie ik:
Dan gaat ze roepen dat het kinderachtig is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:12 schreef Specularium het volgende:
Ja precies, vraag maar aan Marianne.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Bedankt specularium voor de "meest xenofobe user" nominatie.
En je nodigt ons niet uit. Lekker is dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..].
Het is dat ik al getrouwd ben.
Met Uccie toch... dat moet je nu wel weten hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:11 schreef Karina het volgende:
Wat? Sinds wanneer is dat nou weer. En waarom was ik niet uitgenodigd.
Is een smoesje, ze hebben een vrij open huwelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En je nodigt ons niet uit. Lekker is dat.
Maar wanneer was die bruiloft dan? Zeker stiekem gebeurd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met Uccie toch... dat moet je nu wel weten hoor.
Geen bruiloft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wanneer was die bruiloft dan? Zeker stiekem gebeurd.
Gelijk hebben ze, bruiloft is gewoon zonde van je geld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen bruiloft.
Gewoon gratis getrouwd.
Niks open, ik doe daar niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is een smoesje, ze hebben een vrij open huwelijk.
Marianne heeft de taart gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, bruiloft is gewoon zonde van je geld.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks open, ik doe daar niet aan.
Ik heb inmiddels een verdrietige Mani in de DM.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste Pauw en DWDD van dit jaar, jippie.
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 10:11:42Zondag een spraakmakende bank bij #JINEK: @JeanineHennis, Philip Freriks, Mart Smeets én @cecilekoekkoek Bij zijn? > http://t.co/NOMCeCbqhx! reageer retweet
Je laat Uccie wel lekker der gang gaan met bankstaven enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks open, ik doe daar niet aan.
Wie zijn banketstaaf had je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef Specularium het volgende:
Ik had van de week nog een bankstaaf. #verhalendieniemandietsinteresseert
Ik denk dat je minnaar nog wel een banketstaaf voor je heeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Specularium het volgende:
En u denkt: Mani, wie? Juist. Ik weet het ook niet. Nog niet, dames en heren, want ik ga het zo vragen.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef Specularium het volgende:
Ik zat precies in een regenbui jongens, Mani weet hoe het voelt.
Die had vanmorgen een natte anus.
Ja.. nog twee weken en dan is het klaar. Ik heb wel trek in lekker vreten maar verder... Ik ben het alweer helemaal zat.quote:
Ik heb geen kerstboom, thuis niet en bij mijn ouders ook niet. Thank God.quote:
Afgelopen maandag een stukje herschreven over Grumpy Cat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:49 schreef Specularium het volgende:
Heb je al een stukje geschreven, Yoki?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.. nog twee weken en dan is het klaar. Ik heb wel trek in lekker vreten maar verder... Ik ben het alweer helemaal zat.
[..]
Ik heb geen kerstboom, thuis niet en bij mijn ouders ook niet. Thank God.
Brrrr, dan krijg je me helemaal op de kast. Ik vind het zo'n narigheid allemaal en overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn vriendin heeft een paars/ roze kerstboom.![]()
Jij moest hem zeker optuigen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn vriendin heeft een paars/ roze kerstboom.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Een kerstboom is als een vrouw, eerst moet je hem versieren en daarna mag je hem aftuigen!
Een vrouw is als erwtensoep, als ze begint te pruttelen moet de worst erin!quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Een kerstboom is als een vrouw, eerst moet je hem versieren en daarna mag je hem aftuigen!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Een vrouw is als erwtensoep, als ze begint te pruttelen moet de worst erin!
Jij kent je klassiekers Tem, grote klasse.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Brrrr, dan krijg je me helemaal op de kast. Ik vind het zo'n narigheid allemaal en overdreven gedoe.
Iedereen is ineens ook zo lekker nagemaakt gezellig; "Oh, ik ben zo in de kerststemming!" .. Ik kan er niet mee omgaan. Ga er ook nog een column over schrijven voor een magazine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh. Dat ding is veel te klein.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moest hem zeker optuigen?
Ze zei wel: 'Als we samen gaan wonen nemen we een grotere boom en dan doe ik mijn paars/roze kerstballen weg'.
[ Bericht 0% gewijzigd door anonymoussie op 12-12-2014 17:37:53 ]
En vuig dik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga Vlaamse friet eten, daar word ik vrolijk van.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]Beetje een Veerkampboom dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Neuh. Dat ding is veel te klein.
Ze zei wel: 'Als we samen gaan wonen nemen we een grotere boom en dan doe ik mijn paars/roze kerstballen weg'.
Dat kleine boompje ervoor is groot zat.
Als je niet weer 25 kilo eet wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen een baquette met boerenomelet op.. Het zal wel meevallen.
Nee, gewoon één zo'n zakje uit de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je niet weer 25 kilo eet wel.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een Veerkampboom dit.
Dat kleine boompje ervoor is groot zat.
Hoeveel eet je normaal? Ik vandaag alleen een boterham en net een scone. Eetlust is al een paar dagen weg en ben inmiddels 2 kg lichter dan vorig weekend. Kan ik met kerst wat extra proppenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen een baquette met boerenomelet op.. Het zal wel meevallen.
Erwtensoep is ook lekker zonder worst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
2 kilo minder anus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel eet je normaal? Ik vandaag alleen een boterham en net een scone. Eetlust is al een paar dagen weg en ben inmiddels 2 kg lichter dan vorig weekend. Kan ik met kerst wat extra proppen
Eigenlijk is erwtensoep helemaal niet zo lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Erwtensoep is ook lekker zonder worst.
Ik eet overdag vrij weinig. Kommetje Brinta of een baquette. Hooguit 4 bruine boterhammen. Tenzij ik een heel eind ga fietsen, wat momenteel totaal niet aan de orde is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel eet je normaal? Ik vandaag alleen een boterham en net een scone. Eetlust is al een paar dagen weg en ben inmiddels 2 kg lichter dan vorig weekend. Kan ik met kerst wat extra proppen
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor Uccie dat kleine boompje?
Er moeten wel kerstbelletjes in, anders vind ze het niet leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor Uccie dat kleine boompje?
Is dat lekker ja? Hoeft er van mij niet bij.quote:
Weet niet echt, dat gaat soms zo.quote:
Zuster Marianne moet dat weten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet echt, dat gaat soms zo.
Ontbijt is juist belangrijk, dan raak je sneller verzadigd tijdens de dag schijnt het. Maar je eet dan inderdaad niet veel, wat eet je s avonds? Schep je dan extra op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet overdag vrij weinig. Kommetje Brinta of een baquette. Hooguit 4 bruine boterhammen. Tenzij ik een heel eind ga fietsen, wat momenteel totaal niet aan de orde is.
Ik heb in de ochtend nooit trek, dan leef ik op koffie.
Dit eetpatroon moet ik wel gaan aanpassen naar een gezonder en evenwichtiger patroon.
's Avonds heeft ie ineens 35 cm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ontbijt is juist belangrijk, dan raak je sneller verzadigd tijdens de dag schijnt het. Maar je eet dan inderdaad niet veel, wat eet je s avonds? Schep je dan extra op?
S avonds vreet ik als een boer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ontbijt is juist belangrijk, dan raak je sneller verzadigd tijdens de dag schijnt het. Maar je eet dan inderdaad niet veel, wat eet je s avonds? Schep je dan extra op?
Niet goed opgelet op de zustersschool denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zuster Marianne moet dat weten.
Ja dat dacht ik wel met die kilo's frieten laatst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
S avonds vreet ik als een boer.Dan eet ik best veel.
Ja, of even een halve kilo vlees. Zak chips laat op de avond is ook geen probleem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel met die kilo's frieten laatst.
Handig ja, ga je nog meer van vreten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
En ik ben al gestopt met roken. Topshowtje.
Als ik ga snoepen wel ja, maar ik ben niet zo'n snoepert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Handig ja, ga je nog meer van vreten.
Ik vind het goor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Hoeft er van mij niet bij.
Wat goed!!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Extra kilo's, Yoki.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Moet je het ook niet zeggen he?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Roken is schadelijker dan overgewicht. Hoewel.. Weet ik eigenlijk niet.
Roken vermindert de eetlust.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij krijg je alleen maar meer overgewicht wanneer je meer gaat vreten of snoepen. Roken zorgt nu niet echt voor een speciale spijsvertering of zo.
Wat veel mensen die stoppen met roken gaan doen is snoepen, en dat doe ik dus niet.
Speculaas zijn belletjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er moeten wel kerstbelletjes in, anders vind ze het niet leuk.
Heeft wel effect op je stofwisseling heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij krijg je alleen maar meer overgewicht wanneer je meer gaat vreten of snoepen. Roken zorgt nu niet echt voor een speciale spijsvertering of zo.
Wat veel mensen die stoppen met roken gaan doen is snoepen, en dat doe ik dus niet.
Volgens mij klopt dat wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft wel effect op je stofwisseling heb ik begrepen.
Krijg je niet zo'n dikke anus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel.
Snellere stofwisseling.
Ja volgens mij ook, via de nicotinerge receptoren enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft wel effect op je stofwisseling heb ik begrepen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, via de nicotinerge receptoren enzo.
Olcay is wel leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
Straks even kijken of Theo en Olcay leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |