De laatste keer dat ik hier de lapo had, leverde me een ban op, dus ik begin daar niet meer aan.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De manier waarop ze spastisch tegen haar slaap blijft aantikken is elke mans droom inderdaad.
Nicki Minaj?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hoop lippenstift zeg.
Nee bedankt, doe mij maar een natuurlijke vrouw.
Ghehe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hoop lippenstift zeg.
Nee bedankt, doe mij maar een natuurlijke vrouw.
Ik hoop maar dat het een 'troll' is.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
GGMM denkt nog steeds dat deze troll grappig is.
Treurig eigenlijk.
Tsja, die jongen zit nu eenmaal vol humor.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
Treurig eigenlijk.
Hahahaha, wat een leuk grapje.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een gerecht van de Chinees als je het zo schrijft.
sambal bij?quote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt wel een gerecht van de Chinees als je het zo schrijft.
Goedemorgen zonnetje.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha, wat een leuk grapje.
Goedemorgen Corrie.
Beetje te vroeg voor sambal hoor.quote:
Haha, jezustering zeg, Corrie is op dreef.quote:Toen ik de TT las dacht ik: is dat iemand uit Bilzarië? Dat land ken ik niet. Maar het is dus een persoon.
Het stomme is dat ik dat 1 seconde dus echt dacht hequote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, jezustering zeg, Corrie is op dreef.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dat 1 seconde dus echt dacht he
Ja hequote:
Wat een baas inderdaad..quote:Op woensdag 10 december 2014 09:31 schreef Tem het volgende:
Wel een baas die Bilzerian met al die lekkere wijven. Schoppen is wat minder. Al zitten er altijd twee kanten aan het verhaal, lieve kindertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Oh ja, want ik kan onmogelijk oprecht fan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:48 schreef Specularium het volgende:
Treurig eigenlijk.
Niet zo droevig doen. Misschien kan je samen droevig doen met Onno.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ik kan onmogelijk oprecht fan zijn.
Zielepoot.
uh, oke..quote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo droevig doen. Misschien kan je samen droevig doen met Onno.
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad..
[ afbeelding ]Wat is hier nu weer mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |