Jammer dat Banggood geen kwantumkorting geeft. Doet dx wel als je er meerdere in 1x besteld enzo. Daarom bestel ik al een tijdje bij dx. Toen ik er 9 bestelde betaalde ik ¤16,62 per stuk zie ik nu terug in de order.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef J.B. het volgende:
Banggood is mijns inziens de beste Chinese webshop die er is. Die powerbank is ook top, zeker een aanrader. Ik heb hem zelf ook en ik vermoed dat hetzelfde geldt voor minimaal de helft van de fokkers in het Chinese webshop topic
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef greavy het volgende:
Jammer dat Banggood geen kwantumkorting geeft.
Het slachtoffer was een schaap, en wordt geruimd door de brandweer.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef greavy het volgende:
Treinverkeer tussen Den Bosch en Zaltbommel is gestremd ivm een mogelijke aanrijding. Men is aan het schouwen of men iets kan vinden.
Ik hoop op agressie tegen personeelquote:Op donderdag 11 december 2014 07:04 schreef greavy het volgende:
Het eerste stakingspiket heeft de sporen al geblokkeerd: Station Gouvy kan geen trein meer arriveren of vertrekken.
Edit: Inmiddels zijn de sporen in Mol ook geblokkeerd.
De rest wordt wat smaller...quote:Op donderdag 11 december 2014 09:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
Nou sorry dat ik ooit heb kunnen denken dat het dak daar op zou houden![]()
[ afbeelding ]
Muah, met de vorige storm heb ik veilig de trajecten Leiden-Zwolle-Groningen en Groningen-Leiden kunnen afleggen zonder problemenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:45 schreef _JdM_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)orspeld-vrijdag.html
Wordt dus vrijdag weer een grote teringzooi op het spoor...
Ergens volgend jaar moet geloof ik die tunnel eindelijk eens open gaanquote:Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg die tunnel in Zwolle is ook een gebed zonder eind aan het worden he. Hoe lang gaat dat nu duren? Met hun "nu nog even wat ongemak"![]()
Duurt al zeker een jaar of 3 daar. Gisteren weer een half uur aan m'n broek doordat alles die kutbrug over moest en de "aansluitende" trein absoluut geen 2 minuten kon wachten terwijl er honderd overstappers aan kwamen. Falende faalNS.
Treinen zijn toch altijd te kort, dus passen prima onder de kap.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
De rest wordt wat smaller...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg die tunnel in Zwolle is ook een gebed zonder eind aan het worden he. Hoe lang gaat dat nu duren? Met hun "nu nog even wat ongemak"![]()
Duurt al zeker een jaar of 3 daar. Gisteren weer een half uur aan m'n broek doordat alles die kutbrug over moest en de "aansluitende" trein absoluut geen 2 minuten kon wachten terwijl er honderd overstappers aan kwamen. Falende faalNS.
Ik ook van het weekend.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef James1988 het volgende:
Zweden's eerste hogesnelheidslijn komt:
Zaterdag wordt de perronkap boven spoor 9/10 geplaatst volgens mij. Zwolle-Almelo ligt eruit en de stoptrein naar Roosendaal vertrekt van 5b.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag de tunnel bij 9/10 uit van het weekend
Ik heb me er niet bijzonder druk over gemaakt. Er is een droog wachthokje en ik ben de krant gaan lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar natuurlijk heb je er wel begrip voor dat 5 seconden wachten technisch niet mogelijk was, omdat dan alles in het honderd zou lopen. Toch?
Lijkt het zo of zijn die trappen vrij smal?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag de tunnel bij 9/10 uit van het weekend
zit postNL ook in China dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:48 schreef dennistd het volgende:
DX heeft geen EU-magazijn, maar verstuurt tegenwoordig veel met PostNL, waardoor het sneller over is. Ze hebben wel een tijdje een magazijn in Engeland gehad, maar dat is al zeker een jaar gesloten. EU Direct komt gewoon uit China, maar dan zeker met PostNL verstuurd. Via de gewone site kan het ook met China Post komen wat wel eens twee maanden wil duren...
Mag ook wel, ik had zelfs 2016 verwachtquote:Op donderdag 11 december 2014 17:28 schreef Viezze het volgende:
Oja natuurlijk
Maar zo lang zou het niet meer moeten duren toch? Ik lees hier medio 2015
Het zal er ook nog wel even een puinzooi blijven... busstation wordt bijvoorbeeld ook nog naar de zuidkant verplaatst. En als ik het me goed herinner komt er nog een perron bij?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ook wel, ik had zelfs 2016 verwacht
Het is echt al veel te lang een puinzooi daar...
Je hebt geen Magnum 2.1 halfautomatisch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb me er niet bijzonder druk over gemaakt. Er is een droog wachthokje en ik ben de krant gaan lezen.
Ja, nieuwe busstation komt inderdaad aan de zuidkant (kant van Windesheim) en er komt een fly-over voor de bussen van het nieuwe busstation naar de westerlaan/willemskade vanaf waar er een vrije busbaan komt richting Deltion Campus.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het zal er ook nog wel even een puinzooi blijven... busstation wordt bijvoorbeeld ook nog naar de zuidkant verplaatst. En als ik het me goed herinner komt er nog een perron bij?
Mijn gok: Eurostar gaat of naar de beurs, of SNCF neemt de aandelen waar de Britse overheid vanaf wil over.twitter:EurostarUK twitterde op donderdag 11-12-2014 om 18:21:04Tonight, #SNCF are celebrating twenty years of Eurostar at a special event in Paris. Stay tuned for a big announcement #SNCFETEUROSTAR reageer retweet
Bron?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:07 schreef boriq het volgende:
Prorail is trouwens aan het onderzoeken of ze Zwolle - Wierden al versneld kunnen elektrificeren en de snelheid verhogen.
Daarnaast blijven bij de OV-herijking in Overijssel bijna alle treinen op de vechtdallijnen gespaard, er is alleen een kleine kans dat een/een aantal sneltrein(en) naar/van Coevorden met een lage bezetting wordt geschrapt.
Leuk! Ook een paar bekende plekkenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef greavy het volgende:
Uitzendschema RailAway in Januari 2015! Inclusief nieuwe afleveringen!
ben jij dan diegene van wie ik dat heb gehoord?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook binnen de provincie momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |