Jammer dat Banggood geen kwantumkorting geeft. Doet dx wel als je er meerdere in 1x besteld enzo. Daarom bestel ik al een tijdje bij dx. Toen ik er 9 bestelde betaalde ik ¤16,62 per stuk zie ik nu terug in de order.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef J.B. het volgende:
Banggood is mijns inziens de beste Chinese webshop die er is. Die powerbank is ook top, zeker een aanrader. Ik heb hem zelf ook en ik vermoed dat hetzelfde geldt voor minimaal de helft van de fokkers in het Chinese webshop topic
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef greavy het volgende:
Jammer dat Banggood geen kwantumkorting geeft.
Het slachtoffer was een schaap, en wordt geruimd door de brandweer.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef greavy het volgende:
Treinverkeer tussen Den Bosch en Zaltbommel is gestremd ivm een mogelijke aanrijding. Men is aan het schouwen of men iets kan vinden.
Ik hoop op agressie tegen personeelquote:Op donderdag 11 december 2014 07:04 schreef greavy het volgende:
Het eerste stakingspiket heeft de sporen al geblokkeerd: Station Gouvy kan geen trein meer arriveren of vertrekken.
Edit: Inmiddels zijn de sporen in Mol ook geblokkeerd.
De rest wordt wat smaller...quote:Op donderdag 11 december 2014 09:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
Nou sorry dat ik ooit heb kunnen denken dat het dak daar op zou houden![]()
[ afbeelding ]
Muah, met de vorige storm heb ik veilig de trajecten Leiden-Zwolle-Groningen en Groningen-Leiden kunnen afleggen zonder problemenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:45 schreef _JdM_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)orspeld-vrijdag.html
Wordt dus vrijdag weer een grote teringzooi op het spoor...
Ergens volgend jaar moet geloof ik die tunnel eindelijk eens open gaanquote:Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg die tunnel in Zwolle is ook een gebed zonder eind aan het worden he. Hoe lang gaat dat nu duren? Met hun "nu nog even wat ongemak"![]()
Duurt al zeker een jaar of 3 daar. Gisteren weer een half uur aan m'n broek doordat alles die kutbrug over moest en de "aansluitende" trein absoluut geen 2 minuten kon wachten terwijl er honderd overstappers aan kwamen. Falende faalNS.
Treinen zijn toch altijd te kort, dus passen prima onder de kap.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
De rest wordt wat smaller...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg die tunnel in Zwolle is ook een gebed zonder eind aan het worden he. Hoe lang gaat dat nu duren? Met hun "nu nog even wat ongemak"![]()
Duurt al zeker een jaar of 3 daar. Gisteren weer een half uur aan m'n broek doordat alles die kutbrug over moest en de "aansluitende" trein absoluut geen 2 minuten kon wachten terwijl er honderd overstappers aan kwamen. Falende faalNS.
Ik ook van het weekend.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef James1988 het volgende:
Zweden's eerste hogesnelheidslijn komt:
Zaterdag wordt de perronkap boven spoor 9/10 geplaatst volgens mij. Zwolle-Almelo ligt eruit en de stoptrein naar Roosendaal vertrekt van 5b.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:22 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag de tunnel bij 9/10 uit van het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |