De combi moet kloppen idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het beide belangrijk hoor. Mensen die zeggen dat de lengte niet uitmaakt hebben een kleine piemel.
Lolquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee de dikte vandaag. Beetje afwisseling voor twi.
the MIquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor degenen die geen cm bij de hand hebben: de omtrek van een wcrol is ongeveer 13 cm.
Het is niet actueel meer, maar tochquote:
quote:Hoor wie klopt daar kind'ren,
Hoor wie klopt daar kind'ren.
Hoor wie klopt daar zachtjes tegen 't raam.
't Is een vreemd'ling zeker,
die verdwaalt is zeker.
'k Zal eens even vragen naar zijn naam:
Sint Nicolaas, Sint Nicolaas
brengt ons vanavond een bezoek
en strooit dan wat lekkers
in één of andere hoek.
Stoute kind'ren, zegt hij,
krijgen knorren, zegt hij,
of een zakje, zegt hij, met wat zout.
Want je weet wel, zegt hij
dat Sint Nicolaas, zegt hij
van die stoute kind'ren heel niet houdt.
Sint Nicolaas, Sint Nicolaas
brengt ons vanavond een bezoek
en strooit dan wat lekkers
in één of andere hoek.
ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
Maar fokkers hebben toch allen een 30 cm pener?
Nee hoor. Maar ik vond hem vrij dik en wilde weten of dat klopte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Maar de lengte meten is best normaal, waarom meet je de omtrek?Teleurstellende lengte?
Ik ook niet hoor Roy, micropenis ftw.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
Gaat het nu alweer over de lengte van piemels?
Ben je nu over hep zijn worst aan het roddelen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik vond hem vrij dik en wilde weten of dat klopte.
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijken de dikte
Gewoon omdat dat kan
Roddelen? Dit zijn harde cijfers, mien mang.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je nu over hep zijn worst aan het roddelen?
[..]
Blijkbaar ja.
Ik zei niet dat ik een micropenis heb hequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Roy, micropenis ftw.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je nu over hep zijn worst aan het roddelen?
[..]
Blijkbaar ja.
Leuk om te horen voor hemquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik vond hem vrij dik en wilde weten of dat klopte.
Kijk daar kan ik het mee eens zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Californium het volgende:
Breedte want je moet het voelen, lengte is geen issue zolang het niet tegen mijn baarmoeder aanragt maar ik het wel kan voelen.
En Fax die de wc rol openscheurtquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mental Image .... ik zie nu hele hordes mannen die hun pener opmeten met een wcrol
Vooruit dan maar. Omdat het zo'n prachtexemplaar is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te horen voor hem
Eventjes voelen volgende keer.
Vind hep het ok dat je het hier zo neerzet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Roddelen? Dit zijn harde cijfers, mien mang.
O sta ik er weer alleen voor?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een micropenis heb he
Oh sorry hoor Fraulein Engelquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zit niet op dit soort beelden te wachten. Herr Royco1
Even appen dat we toestemming hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Omdat het zo'n prachtexemplaar is.
Ik denk het niet. Hij heeft niets om zich voor te schamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Vind hep het ok dat je het hier zo neerzet?
[..]
O sta ik er weer alleen voor?
Alleen even voelen hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even appen dat we toestemming hebben
Behalve dat hij ginger is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij heeft niets om zich voor te schamen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Hebben jullie ook wel eens de opmerking gekregen: "zit ie al?" ?
Bij mijn kunnen ze nooit geluid maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Niet haten op zijn vlammende lokken.quote:
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.quote:
Gagball?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mijn kunnen ze nooit geluid maken.
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
ja, en flink wat ghb hequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.
[..]
Gagball?
[..]
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.
Een ziel maakt zwak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.
[..]
Gagball?
[..]
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Nee..... dan doe je namelijk iets niet helemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Ja ok. Rohypnol werkt toch ook?quote:
Een ziel kun je nog verkopen aan de duivel zoals ik heb gedaan.quote:
Hij had zelf niet in de gaten dat hij er niet in zat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.
Arme twi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.
Hep is de duivel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Rohypnol werkt toch ook?
[..]
Een ziel kun je nog verkopen aan de duivel zoals ik heb gedaan.
Whut?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
O een kleine pener hebben is maar gelijk 'iets niet goed doen'? Nou bedankt weer he engel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee..... dan doe je namelijk iets niet helemaal goed
Je moet hem nog ontmoeten.quote:
Hij had het niet door nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had zelf niet in de gaten dat hij er niet in zat?
Wat? Ik snap hier niks van.
Was hij maagd?quote:
Op de zesde verdieping zitten dempt het meeste wel gelukkig, mijn harige meneer kan er nog redelijk goed mee omgaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
Ik word gestoord van dat vuurwerk hier in de buurt.Bogie schrikt zich het lazerus elke keer.
Dan nog geloof ik het niet.quote:
Vraag me toch af wat hij dan wel aan het ketsen was dan.quote:
Dat lijkt me dan toch best kut eigenlijkquote:
Ik woon 12 hoog. De knallen zijn ongelooflijk hard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de zesde verdieping zitten dempt het meeste wel gelukkig, mijn harige meneer kan er nog redelijk goed mee omgaan
Harige meneer?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de zesde verdieping zitten dempt het meeste wel gelukkig, mijn harige meneer kan er nog redelijk goed mee omgaan
Heiden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan nog geloof ik het niet.
[..]
Vraag me toch af wat hij dan wel aan het ketsen was dan.
Condoomsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het matras?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat hij dan wel aan het ketsen was dan.
Ik weet het niet meer.quote:
Humor in bed moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.! Kan me er niet meer veel van herinneren behalve dat ik enorm hard moest lachen toen hij het eindelijk door had.
Wie heeft het over een pener?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
O een kleine pener hebben is maar gelijk 'iets niet goed doen'? Nou bedankt weer he engel.![]()
Maar waar zat hij dan? Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.! Kan me er niet meer veel van herinneren behalve dat ik enorm hard moest lachen toen hij het eindelijk door had.
Ik reageerde op iets anders suffie.quote:
Ik, daar ging het nou juist om.quote:
Beetje er langs glijden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waar zat hij dan? Ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vloerkleed van me.
Samwise the brave
En het is ook niet meer goedgekomen die avond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tussen 2 benen in waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waar zat hij dan? Ik snap er niks van
Hont of kad of iets anders misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vloerkleed van me.
Samwise the brave
Ik bedoelde die quote daarboven van mij. Zucht.quote:
Ja maar micropenis he.quote:
Kater, hij is een kruising van een noorse boskat en een pers, dus erg harigquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hont of kad of iets anders misschien?
Ow. Nouja er is zo'n user...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde die quote daarboven van mij. Zucht.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kater, hij is een kruising van een noorse boskat en een pers, dus erg harig
Wie?quote:
Nee, hij is nieuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had je de vorige keer toch nog niet?![]()
Dat gaat wel weg uiteindelijk hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij is nieuw
Hij moest weg bij zijn vorige baasjes omdat hij getreiterd werd door de andere katten en alleen uit zijn verstopplaats wilde om te komen bedelen om eten. Hij is nog steeds een beetje bangig
Wait whut?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik mijn rode oortjes weer vind zal ik eens wat inscannen en dat posten
O.quote:
Ik zal je eens suf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |