quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vloerkleed van me.
Samwise the brave
En het is ook niet meer goedgekomen die avond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.! Kan me er niet meer veel van herinneren behalve dat ik enorm hard moest lachen toen hij het eindelijk door had.
Tussen 2 benen in waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waar zat hij dan? Ik snap er niks van
Hont of kad of iets anders misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vloerkleed van me.
Samwise the brave
Ik bedoelde die quote daarboven van mij. Zucht.quote:
Ja maar micropenis he.quote:
Kater, hij is een kruising van een noorse boskat en een pers, dus erg harigquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hont of kad of iets anders misschien?
Ow. Nouja er is zo'n user...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde die quote daarboven van mij. Zucht.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kater, hij is een kruising van een noorse boskat en een pers, dus erg harig
Wie?quote:
Nee, hij is nieuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had je de vorige keer toch nog niet?![]()
Dat gaat wel weg uiteindelijk hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij is nieuw
Hij moest weg bij zijn vorige baasjes omdat hij getreiterd werd door de andere katten en alleen uit zijn verstopplaats wilde om te komen bedelen om eten. Hij is nog steeds een beetje bangig
Wait whut?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik mijn rode oortjes weer vind zal ik eens wat inscannen en dat posten
O.quote:
Ik zal je eens suf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |