Ik dacht 12,5? .... vraag me niet hoe ik er op kom hoor... weet het niet meer. Ergens gelezen volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden het opgezocht. Gemiddeld is tussen 8 en 12 cm.
Verschillende bronnen gaven 8 - 12 aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht 12,5? .... vraag me niet hoe ik er op kom hoor... weet het niet meer. Ergens gelezen volgens mij
Owquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschillende bronnen gaven 8 - 12 aan.En dat is gemiddeld. Alles daarboven is dus vrij dik.
Iets meerquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ha, dus Faxie heeft 12.5
Weten we dat ook weer.
Watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
Verdorie, snoepsigaretjes zijn krijtjes geworden en nu is dat papiertje niet meer lekker mee te eten
Dat papiertje is nooit eetbaar geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
Verdorie, snoepsigaretjes zijn krijtjes geworden en nu is dat papiertje niet meer lekker mee te eten
Nou normaal was dat gewoon een wit dun papiertje, die je net als snoeppapier zo mee kon vretenquote:
Welke meisjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer, jezus. Scheuren de meisjes niet uit tijdens de seks?
Zal ik em maken of wacht ik op yats?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verschillende bronnen gaven 8 - 12 aan.En dat is gemiddeld. Alles daarboven is dus vrij dik.
Dat was nooit bedoeld om op te eten volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou normaal was dat gewoon een wit dun papiertje, die je net als snoeppapier zo mee kon vreten
Maar nu is het gekleurd en dikker (hihaho)
Daar doe ik niet aan gekkiequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer, jezus. Scheuren de meisjes niet uit tijdens de seks?
Vooruit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik em maken of wacht ik op yats?
Uitpakken is teveel gedoe, en het is zo weggegeten hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat papiertje is nooit eetbaar geweest![]()
Whehehequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik em maken of wacht ik op yats?
Verklaart meteen een hele hoopquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uitpakken is teveel gedoe, en het is zo weggegeten hoor
Koop dan normale chocolade. Je gaat het papier toch niet eten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uitpakken is teveel gedoe, en het is zo weggegeten hoor
Mwah, papier valt wel mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verklaart meteen een hele hoop
Lekker al die gifstoffen in je lijf
Er zijn wel meer dingen die niet worden gebruikt waarvoor ze bedoeld zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was nooit bedoeld om op te eten volgens mij.
Maar dat smelt als je het vasthoudt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop dan normale chocolade. Je gaat het papier toch niet eten.
Dat is juist wel snoeppapier jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ik eet dat papiertje onder kokosmakronen al niet.Terwijl dat wel gewoon kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |