Leuk om te horen voor hemquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik vond hem vrij dik en wilde weten of dat klopte.
Kijk daar kan ik het mee eens zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Californium het volgende:
Breedte want je moet het voelen, lengte is geen issue zolang het niet tegen mijn baarmoeder aanragt maar ik het wel kan voelen.
En Fax die de wc rol openscheurtquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mental Image .... ik zie nu hele hordes mannen die hun pener opmeten met een wcrol
Vooruit dan maar. Omdat het zo'n prachtexemplaar is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te horen voor hem
Eventjes voelen volgende keer.
Vind hep het ok dat je het hier zo neerzet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Roddelen? Dit zijn harde cijfers, mien mang.
O sta ik er weer alleen voor?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een micropenis heb he
Oh sorry hoor Fraulein Engelquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zit niet op dit soort beelden te wachten. Herr Royco1
Even appen dat we toestemming hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Omdat het zo'n prachtexemplaar is.
Ik denk het niet. Hij heeft niets om zich voor te schamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Vind hep het ok dat je het hier zo neerzet?
[..]
O sta ik er weer alleen voor?
Alleen even voelen hè.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even appen dat we toestemming hebben
Behalve dat hij ginger is dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij heeft niets om zich voor te schamen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Hebben jullie ook wel eens de opmerking gekregen: "zit ie al?" ?
Bij mijn kunnen ze nooit geluid maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Niet haten op zijn vlammende lokken.quote:
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.quote:
Gagball?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mijn kunnen ze nooit geluid maken.
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
ja, en flink wat ghb hequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.
[..]
Gagball?
[..]
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.
Een ziel maakt zwak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kan de opmerking dan ook alleen maken.
[..]
Gagball?
[..]
Nee maar wel jammer dat hij geen ziel heeft.
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Nee..... dan doe je namelijk iets niet helemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Ja ok. Rohypnol werkt toch ook?quote:
Een ziel kun je nog verkopen aan de duivel zoals ik heb gedaan.quote:
Hij had zelf niet in de gaten dat hij er niet in zat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.
Arme twi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bewust bij iemand niets gezegd, en gewacht tot die er zelf achter kwam dat hij er helemaal niet in zat.
Hep is de duivel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok. Rohypnol werkt toch ook?
[..]
Een ziel kun je nog verkopen aan de duivel zoals ik heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |