Dat bedoel ik. Met al je verheven praatjes en pseudo-intellectueel geneuzel over debat en discussie ben je zelf niet eens in staat om daadwerkelijk te luisteren. Je eigen batterij aan vooroordelen staan net zo paraat in het keukenkastje te wachten als bij de eerste de beste Koran lezende homo-hatende moslim.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jouw visie op de islam? 'Maar individualisme is kut!'
Op die manier kun je het christendom of kapitalisme ook als een levensgevaarlijke bestuursvorm typeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dus in landen als (noord)Jemen, Saoedi-Arabië, Afghanistan, Iran, Koeweit etc. speelt de islam geen totalitaire rol ?? Geloof je dat echt ??
Ik op mijn beurt vind de hysterie buitengewoon vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met al je verheven praatjes en pseudo-intellectueel geneuzel over debat en discussie ben je zelf niet eens in staat om daadwerkelijk te luisteren. Je eigen batterij aan vooroordelen staan net zo paraat in het keukenkastje te wachten als bij de eerste de beste Koran lezende homo-hatende moslim.
Persoonlijk vind ik de Islam namelijk doodeng.
Zijn het ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op die manier kun je het christendom of kapitalisme ook als een levensgevaarlijke bestuursvorm typeren.
Zal mijzelf maar even herhalen dan;quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat bedoel ik. Met al je verheven praatjes en pseudo-intellectueel geneuzel over debat en discussie ben je zelf niet eens in staat om daadwerkelijk te luisteren. Je eigen batterij aan vooroordelen staan net zo paraat in het keukenkastje te wachten als bij de eerste de beste Koran lezende homo-hatende moslim.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef LelijKnap het volgende:
Neuh, gewoon pretentieus gewauwel van iemand die net (met trotsheid) mavo-af is en topics afzoekt in de hoop zijn onnozelheid te kunnen etaleren, die topics niet vindt en het dan toch maar -totaal van het onderwerp af- gewoon doet.
Het gaat niet eens over huidige tendensen; inhoudelijk vind ik de Islam doodeng.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik op mijn beurt vind de hysterie buitengewoon vermakelijk.
Iets met een pot en een ketel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zal mijzelf maar even herhalen dan;
[..]
Christendom zeer zeker. Die les hebben we in de middeleeuwen wel geleerd . Maar kapitalisme is toch geen ondemocratisch totalitair systeem ?? En al helemaal niet te vergelijken met de islam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op die manier kun je het christendom of kapitalisme ook als een levensgevaarlijke bestuursvorm typeren.
Terecht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rare definitie van hysterisch heb je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]Hoe vermoeiend om permanent hysterisch te zijn.
In Zweden al voldoende om verantwoordelijk te zijn voor 76% van de verkrachtingen. En goede uitleg van je standpunt.quote:
Obsessief rustig. Maar dat geldt voor alles wat naar religie neigt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben uiterst rustig in mijn weerzin/afkeer/haat/walging jegens de islam.
Is ook wel deels een ego-dingetje hoor. Het is namelijk belachelijk makkelijk de islam af te zeiken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Obsessief rustig. Maar dat geldt voor alles wat naar religie neigt.
Op fok kan dat nog wel, maar als je echt wat wil bereiken dan moet je met je kop op tv en dat is gevaarlijk. Religie van de vrede enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is ook wel deels een ego-dingetje hoor. Het is namelijk belachelijk makkelijk de islam af te zeiken.
Typisch moslims. Staat vast ergens in de koran. Gekkies.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In Zweden al voldoende om verantwoordelijk te zijn voor 76% van de verkrachtingen. En goede uitleg van je standpunt.![]()
Nee joh, het is maar een kleine groep. Tegen het gros van de moslims kan je gewoon zeggen dat je hunner overtuiging volslagen debiel vindt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Op fok kan dat nog wel, maar als je echt wat wil bereiken dan moet je met je kop op tv en dat is gevaarlijk. Religie van de vrede enzo.
http://www.wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islamquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Typisch moslims. Staat vast ergens in de koran. Gekkies.
Als je op tv komt bereik je ook die debielen en bij de islam zijn dat er wat meer dan bij christenen in Nederland. Ondanks dat het christendom nog steeds groter is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee joh, het is maar een kleine groep. Tegen het gros van de moslims kan je gewoon zeggen dat je hunner overtuiging volslagen debiel vindt.
Bedoelde te zeggen dat je het bij weinig ''gematigde'' moslims kan flikken, zo te spreken. Niemand hoort natuurlijk graag dat z'n ideeën volslagen debiel zijn. Je maakt er geen vrienden mee. Maar -even vanuit de onderbuik- moslims reageren er veelal een stuk heftiger (lees; agressiever) op. Fysiek agressief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je op tv komt bereik je ook die debielen en bij de islam zijn dat er wat meer dan bij christenen in Nederland. Ondanks dat het christendom nog steeds groter is.
Wikiislamquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://www.wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islam
Toevallig wel.
Wat is een moslim?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
Is het wel politiek correct om te reageren als in dit topic? Ik ben namelijk ook tegen de islamisering van Europa, en ik vind het dus ook zo belachelijk dat knuffelpartijen zoals de PVDA deze ideologie blijkbaar omarmen.
Want de islam is niet alleen een geloof en dat gaat een stuk verder dan wenselijk is, ik heb overigens nog een leuke flyer uit een moskee mee terug genomen waar beweert word dat iedere profeet een moslim was. Nee van mij mag het ook wel wat minder, want ze proberen echt hun geloof te pushen en dat zie ik boeddhisme niet doen al konden wij christen er vroeger natuurlijk ook iets van.
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_in_Islam#The_Quranquote:
Ik heb nergens gezegd dat dit typisch alleen een islamitisch probleem is. Kom je nog eens met een uitleg waarom anti islam zijn dom is?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wikiislam
Voor wie zonder moeite een religie wil snappen. Er staat toevallig niet de oplossing voor dit typisch islamitisch probleem?
Omdat je vrijwillig kiest bang te zijn. Dan ben je redelijk dom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat dit typisch alleen een islamitisch probleem is. Kom je nog eens met een uitleg waarom anti islam zijn dom is?
Individueel materialisten zijn het.quote:
Anti- =/= bang voorquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je vrijwillig kiest bang te zijn. Dan ben je redelijk dom.
Ik heb er wel respect voor hoe jij allerlei dingen erbij verzint en verdraaid om een argument te hebben. Jij bent nergens tegen, want dan ben je automatisch bang en dat is dom?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je vrijwillig kiest bang te zijn. Dan ben je redelijk dom.
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Individueel materialisten zijn het.
Zeker. Er lopen een hoop domme mensen rond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:18 schreef LelijKnap het volgende:
1) tegen iets zijn /=/ angst
2) angst kan leiden tot alertheid (wel of niet terecht)
3) als angst terecht (blijkt - jij kan dat niet bepalen), was het vrijwillig bang zijn dan ook dom?
Als het gaat om religie is die redenatie spot on.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb er wel respect voor hoe jij allerlei dingen erbij verzint en verdraaid om een argument te hebben. Jij bent nergens tegen, want dan ben je automatisch bang en dat is dom?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het gaat om religie is die redenatie spot on.
Jouw bron om aan te tonen hoe het zit met de islam en criminaliteit is wikiislam. Dat vind je zelf niet van een niveau Jiskefet?quote:
Als je wil trollen dan zou je doel mensen irriteren en boosmaken moeten zijn. Ik krijg enkel medelijden met je, door je volledige onvermogen om een keertje je standpunt toe te lichten kom je nogal dom over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw bron om aan te tonen hoe het zit met de islam en criminaliteit is wikiislam. Dat vind je zelf niet van een niveau Jiskefet?
Mijn standpunt is dat mensen die wikiislam gebruiken om te discussiëren van een bedenkelijk niveau zijn. Het heeft iets treurigs en aandoenlijks tegelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je wil trollen dan zou je doel mensen irriteren en boosmaken moeten zijn. Ik krijg enkel medelijden met je, door je volledige onvermogen om een keertje je standpunt toe te lichten kom je nogal dom over.
Het is sneu dat je niet tegen zo'n inferieure bron op kan boksen met een directe verwijzing naar de Koran die verkrachting verbiedt. Daarnaast is je algemene standpunt over ergens tegen zijn al 99% afgezwakt ondanks de triestheid van je tegenstanders, maar weiger je te zeggen waarom die wel van toepassing zou zijn op religie. Alsof je het zelf ook allemaal niet meer weet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn standpunt is dat mensen die wikiislam gebruiken om te discussiëren van een bedenkelijk niveau zijn. Het heeft iets treurigs en aandoenlijks tegelijk.
Zo'n koran/bijbel etc. staat vol tegenstrijdigheden dus ik sluit het niet uit. Maar het hele zaakje letterlijk nemen is ook zoiets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is sneu dat je niet tegen zo'n inferieure bron op kan boksen met een directe verwijzing naar de Koran die verkrachting verbiedt. Daarnaast is je algemene standpunt over ergens tegen zijn al 99% afgezwakt ondanks de triestheid van je tegenstanders, maar weiger je te zeggen waarom die wel van toepassing zou zijn op religie. Alsof je het zelf ook allemaal niet meer weet.
Jij weet beter hoe het woord van god werkt, dan hoe de almachtige en alwetende god het heeft laten opschrijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n koran/bijbel etc. staat vol tegenstrijdigheden dus ik sluit het niet uit. Maar het hele zaakje letterlijk nemen is ook zoiets.
Smijten met teksten is redelijk zinloos. Je kunt in de islam zowel teksten vinden die verkrachting goedpraten als teksten die verkrachting afkeuren. Waar het om gaat is wat de gelovigen er zelf van vinden en daarover rept je bron met geen woord. Het dicteert of schrijft alleen een fundamentalistische interpretatie voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is sneu dat je niet tegen zo'n inferieure bron op kan boksen met een directe verwijzing naar de Koran die verkrachting verbiedt.
Dat pretendeer jij toch ook te weten? Als een gelovige aan komt zetten met teksten die geweld afkeuren, wat doe je dan precies met de teksten die je eerder aanhaalde?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe het woord van god werkt, dan hoe de almachtige en alwetende god het heeft laten opschrijven![]()
Een moslim (Arabisch: مسلم, moeslim, Perzisch: مسلمان, Turks: müslüman) is letterlijk: iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan God (Arabisch: الله, Allah). "Moslim" kan dus ook in een bredere context gebruikt worden. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld, ook hier in dit artikel.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Rot op met je spaghetti propaganda, het macaronidier is de enige echte god. branden in de saushel zul je afvallige! als ik je tegenkom gooi ik mijn koksmes.
Kom dan eens met een stukje koran tegen verkrachting. De fundamentalistische interpretatie is de enige eerlijke interpretatie. Alle andere interpretaties zijn arrogant en gedreven door de wens bij een groep te horen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Smijten met teksten is redelijk zinloos. Je kunt in de islam zowel teksten vinden die verkrachting goedpraten als teksten die verkrachting afkeuren. Waar het om gaat is wat de gelovigen er zelf van vinden en daarover rept je bron met geen woord. Het dicteert of schrijft alleen een fundamentalistische interpretatie voor.
In de Islam is volgens mij het latere vers het belangrijkste. Als christenen met een tegenstrijdigheid aankomen dan lach ik ze uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat pretendeer jij toch ook te weten? Als een gelovige aan komt zetten met teksten die geweld afkeuren, wat doe je dan precies met de teksten die je eerder aanhaalde?
Daar ga je al. Je dicteert moslims die het niet eens zijn met je interpretatie een fundamentalistische interpretatie. Want dat wat de fundamentalisten leren, dat is de waarheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Glazenmaker het volgende:
De fundamentalistische interpretatie is de enige eerlijke interpretatie.
Vraag eens aan christenen wat de 10 geboden zijn. 95% kent de helft niet eens. Bijna iedere gelovige is een huichelaar. Ik ben zeer benieuwd naar je koran quote tegen verkrachting.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar ga je al. Je dicteert moslims die het niet eens zijn met je interpretatie een fundamentalistische interpretatie. Want dat wat de fundamentalisten leren, dat is de waarheid.
http://www.moslima.nl/nl/Vrouw-familie-gezin/mandwingen.phpquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar je koran quote tegen verkrachting.
Gelovigen zijn huichelaars die hun heilig boek niet kennen, maar er is wel een causaal verband tussen verkrachtingen door moslims in zweden en de islam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vraag eens aan christenen wat de 10 geboden zijn. 95% kent de helft niet eens. Bijna iedere gelovige is een huichelaar. Ik ben zeer benieuwd naar je koran quote tegen verkrachting.
Er is niet veel consistentie te bekennen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelovigen zijn huichelaars die hun heilig boek niet kennen, maar er is wel een causaal verband tussen verkrachtingen door moslims in zweden en de islam.
Maar het bekt zo lekker én de onderbuik wordt gekieteld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is niet veel consistentie te bekennen inderdaad.
Die neonazi's beginnen voorspelbaar te worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
De organisator van dit geheel is Lutz Bachmann.
Een crimineel met een strafblad van hier tot Tokyo en momenteel voorwaardeljk vrij.Redelijk onfris type.
Backgroundquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
De organisator van dit geheel is Lutz Bachmann.
Een crimineel met een strafblad van hier tot Tokyo en momenteel voorwaardeljk vrij.Redelijk onfris type.
Zijn het ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wauw. Heb je dat stuk zelf gelezen? Het is niet tegen verkrachting, maar tegen verkrachting onder specifieke omstandigheden en zowel man als vrouw zijn verplicht om hun lichaam te geven aan iemand die ze in die tijd zeker niet zelf kozen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.moslima.nl/nl/Vrouw-familie-gezin/mandwingen.php
Het gaat specifiek over het huwelijk. En ik had het idee dat je buiten het huwelijk sowieso geen seks mag hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wauw. Heb je dat stuk zelf gelezen? Het is niet tegen verkrachting, maar tegen verkrachting onder specifieke omstandigheden en zowel man als vrouw zijn verplicht om hun lichaam te geven aan iemand die ze in die tijd zeker niet zelf kozen.
Zolang ze maar je slaaf of oorlogsbuit is mag dat wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat specifiek over het huwelijk. En ik had het idee dat je buiten het huwelijk sowieso geen seks mag hebben.
inclusief alle (Arabische) expats in Dubai en Abu Dhabi??quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Statistical research on Arabic countries shows that 54 percent in the United Arabic Emirates of all marriages are consanguine (blood related), (Reproductive Health Journal, 2009 Consanguinity and reproductive health among Arabs.).
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zolang ze maar je slaaf of oorlogsbuit is mag dat wel.
En opnieuw wordt er deductief geredeneerd. De islam leert dit en dit, er volgen een aantal quotes die dat standpunt moeten onderbouwen en tot slot een link naar e.o.a. vage website.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://www.thereligionofpeace.com/quran/002-rape_adultery.htm
Een vage website die je direct doorlinkt naar de verzen van de vrede. Het is nogal vermoeiend om een discussie te voeren over islam met feiten aan je zijde, om vervolgens terug te krijgen dat niet iedereen die zich een moslim noemt vrouwen als minder behandeld. Ik noem mezelf wel eens god, maar dat betekend niet dat ik daadwerkelijk een god ben. De islam is gebaseerd op de koran en wat andere achterlijke teksten uit die tijd en als je een moslim bent kun je wel gaan kiezen welke je wel en niet opvolgt, maar dat doet niks af aan de achterlijkheid van islam. Het is een teken dat mensen slimmer en moreler zijn dan de vermeende god, maar ook net zo laf zijn en niet buiten de eigen groep durven te treden.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En opnieuw wordt er deductief geredeneerd. De islam leert dit en dit, er volgen een aantal quotes die dat standpunt moeten onderbouwen en tot slot een link naar e.o.a. vage website.Alleen maar fundamentalistische onzin. Hoeveel moslims dit nu daadwerkelijk op die manier zien wordt allesbehalve duidelijk.
Dus verkrachting binnen het huwelijk is geen verkrachting?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat specifiek over het huwelijk. En ik had het idee dat je buiten het huwelijk sowieso geen seks mag hebben.
Is er nu veel geweld tegen minderheden in Duitsland dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
In de jaren '90 was er ook een immigratiegolf en toen was er ook veel geweld tegen minderheden in Duitsland.
Toen leefde islamisering niet, dus gooiden ze het op andere dingen. Nu is islamisering hot in de media. Feitelijk komt het op hetzelfde neer, men zit niet te wachten op zoveel mensen uit andere landen.
Ik hoop niet dat er net als in de jaren '90 en '00 tientallen onschuldige 'buitenlanders' door neonazi's worden omgebracht.
Dat is een andere Lutz Bachmann. Ik had verwacht dat een wetenschapper als jij, die waarheidsbevinding zo hoog in het vaandel heeft staan, wel de 3 seconden op Google had kunnen besteden die nodig was om dat uit te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Background
Professor in Molecular Systematics 2000, University of Oslo.
Privatdozent 1997, Eberhard Karls University of Tübingen, Germany
Dr. rer. nat. 1990, Eberhard Karls University of Tübingen, Germany
Diploma in Biology 1986, Eberhard Karls University of Tübingen, Germany
Teaching and tutoring
Teaching in Molecular Evolution (BIO 4200) and Molecularbiology and Biological Methods (BIO2140). Supervising Master and Dr. Scient. candidates in Molecular systematics, Molecular ecology, and Parasitology.
Special fields
Molecular systematics, Molecular evolution, Genome evolution, Phylogeny, Population genetics, ancient DNA analyses, taxonomy and systematics of parasitic flatworms (class Monogenea), marine mammals.
http://www.bild.de/region(...)w-38780422.bild.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat is een andere Lutz Bachmann.
maar hij is natuurlijk wel een 'geboren en getogen' Dresdener en dàt maakt hem duidelijk anders ... Dan is criminaliteit gewoon iets waarvoor 'je kunt staan'quote:Lutz Bachmann (41) ist Werbegrafiker und Bratwurst-Produzent. Seine Familie betrieb rund 100 Jahre einen Stand auf dem Striezelmarkt
PEGIDA-Organisator Lutz Bachmann wurde 1973 in Dresden geboren.
Der Sohn einer Coswiger Fleischer-Dynastie lernte Koch, machte Abitur und arbeitete im elterlichen Betrieb. Seit 1994 ist er selbstständig als Werbegrafiker.
1995 geriet er mit dem Gesetz in Konflikt, wurde u.a. wegen Rotlicht-Geschichten zu dreieinhalb Jahren Haft verurteilt. Er flüchtete 1997 nach Südafrika, stellte sich 2000 der deutschen Justiz.
Bachmann kam in die JVA Dresden und wegen guter Führung vorzeitig wieder raus. Vor fünf Jahren kassierte er eine Bewährungs-Strafe wegen Drogenbesitzes.
Bachmann steht zu seiner Vergangenheit.
Hoe kom je er bij dat al deze mensen uit Saksen zouden komen? In het artikel staan voorbeelden van mensen die speciaal naar Dresden zijn afgereisd om de demonstratie bij te wonen, er zullen dus ook een aantal mensen uit andere deelstaten dan Saksen komen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:04 schreef RM-rf het volgende:
15000 betogers van PEGIDA in Dresden... heel Sachsen (het bondsland waar Dresden ligt) kent in totaal 4000 moslims... oftewel, bijna 4 betogers die protesteren tegen de 'machtsovername door de Islam' per 'bedreigende' moslim... Dat zijn vast 'super-moslims' als ze met een paar duizend heel Sachsen kunnen 'overnemen'...
Het gaat erom dat ze kennelijk Dresden in Sachsen als stad uitkiezen voor hun protest tegen de 'overname' door moslims... juist een stad waar vrijwel geen enkele moslim woont en de 'invloed van moslims' nihil is...quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat al deze mensen uit Saksen zouden komen?
Als ik het goed begrepen heb, is het de bedoeling dat het vreedzame protesten zijn. Dan is het toch niet zo raar om een locatie te kiezen waar het risico op een confrontatie relatief gering is? Ze hadden ook in Kreuzberg, Berlijn kunnen gaan rondlopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze kennelijk Dresden in Sachsen als stad uitkiezen voor hun protest tegen de 'overname' door moslims... juist een stad waar vrijwel geen enkele moslim woont en de 'invloed van moslims' nihil is...
Mensen hebben een religie en mensen hebben een (politieke) mening maar een religie begint geen politieke partij dat doen de mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:20 schreef Webschip het volgende:
De vraag die je kan stellen is: waar ligt de scheidslijn tussen (politieke) ideologie en religie?
Het is niet alleen de Quran, ook de Hadith, die minstens zo bloeddorstig zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goddomme, iedereen buitelt weer over elkaar heen om te roepen dat de Koran verkrachting propageert, en anderen komen weer in het geweer om ergens een quote uit het boek te halen dat dat vooral niet het geval is.
Dat de Koran (en elk heilig boek, for that matter) blijkbaar voor meerdere interpretaties vatbaar is, dát is het probleem. En dáárom moet afgerekend worden met religie. Omdat het mensen blijkbaar allerhande ideeën in het hoofd kan stoppen, die ook nog eens allemaal te verdedigen zijn aan de hand van multi-interpretabele quotes uit een oud vod van een boek.
Geloofwaardigheid = 0
Ik denk dat er in Kreuzberg in Berlijn (onderhand een hippe Yuppie-wijk geworden met rapide stijgende woonlasten) ook veel minder mensen wonen die geloven dat hun bestaan door moslims bedreigd wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, is het de bedoeling dat het vreedzame protesten zijn. Dan is het toch niet zo raar om een locatie te kiezen waar het risico op een confrontatie relatief gering is? Ze hadden ook in Kreuzberg, Berlijn kunnen gaan rondlopen natuurlijk.
Ik kom regelmatig in Berlijn, maar ik dacht...ik neem een voorbeeld dat de meeste Nederlanders dankzij Klein Orkest kennen ("zoveel Turken in Kreuzberg die amper kunnen bestaan").quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Kreuzberg in Berlijn (onderhand een hippe Yuppie-wijk geworden met rapide stijgende woonlasten) ook veel minder mensen wonen die geloven dat hun bestaan door moslims bedreigd wordt.
Duitsland heeft eindelijk de politiek correcte schaamtecultuur laten vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef NickGrouwen het volgende:
Duitsland heeft duidelijk haar nazi-verleden nog niet helemaal kunnen loslaten, helaas
Dit kan nooit goed gaan
Uiteindelijk zijn christenen en moslims dan ook gewoon een stelletje afvallige joden die Jezus erkennenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is niet alleen de Quran, ook de Hadith, die minstens zo bloeddorstig zijn.
Je kan trouwens lastig alle religie op een hoop gooien. Jezus was een hippie met zn: "heb je vijand lief" en "als iemand je slaat moet je ook je andere wang aanbieden". Ik kan me niet herinneren dat Jezus iemand kwaad heeft aangedaan.
Toch heeft het Christendom zieke dingen voortgebracht.
Neem nu Mohammed. Mohammed was een bloeddorstige warlord die o.a. eigenhandig een complete Joodse stam onthoofd (Banu Qurayza). Het lijkt me duidelijk dat Jezus en Mohammed als dag en nacht zijn. Het lijkt me ook duidelijk, gezien Mohammed het voorbeeld voor alle Moslimmannen is, dat er ook groot verschil is tussen Islam en Christendom (en andere religies for that matter. Boeddha bijv was ook niet bepaald zo bloeddorstig als Mo).
Dit ^^quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef ems. het volgende:
Begrijpelijke zaak. Islam is erger dan ebola en dient dan ook vermeden te worden.
ja, jammer idd, dat die moslims alsnog zoveel haat prediken in het land dat ze met open armen ontvangtquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Samuray13 het volgende:
Heel Duitsland volbouwen met monumenten, onderwijzen over wat haat teweegbracht.
Al die miljoenen hebben niks opgeleverd. Verspild.
Mijn God, wat een aanstellerige reactie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Samuray13 het volgende:
Heel Duitsland volbouwen met monumenten, onderwijzen over wat haat teweegbracht.
Al die miljoenen hebben niks opgeleverd. Verspild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |