abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 21:04:12 #51
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147465304
En voor je dat je weet zit met een drone die je 24/7 volgt, een "Nazi" regerings hologram in je huis die opdraagt wat je wel en niet mag doen en hoe je moet gedragen en wat je weer fout hebt gedaan in onze westerse samenleving in plaats van een tv zoals in nineteen eighty four.

En dan zeggen we nog we leven in vrijheid dus dank u grote westerse leiders van de EU en de USA wij zijn u dankbaar voor wat ons gegeven hebt en genieten dat u alles van ons weet en ons leidt naar verlossing.en ons de weg wijst 24/7 per dag, en wijzen we Noord Korea nog steeds na als een staat waar niks kan en niks mag en men van alles word opgedragen en dat men daar pas echt in de gaten word gehouden, want zo zullen wij westerlingen nooit zo worden want wij hebben de democratie en de vrijheid toch uitgevonden.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147467863
Ik had zoiets over gelezen jaren terug:

http://www.newscientist.c(...)es.html#.VIiyg4XtOPI

Tis allang aan de gang.Volgens mij zijn er ook mensen met RFID chips en ze weet 't niet.
Ik denk dat er is illegale experimentatie met dit soort dingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147468695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Tingo het volgende:
Ik had zoiets over gelezen jaren terug:

http://www.newscientist.c(...)es.html#.VIiyg4XtOPI

Tis allang aan de gang.Volgens mij zijn er ook mensen met RFID chips en ze weet 't niet.
Ik denk dat er is illegale experimentatie met dit soort dingen.
Zoiets kan echt niet onopgemerkt onder je huid aangebracht worden hoor.
Je lijkt Bankfurt wel met zijn chips.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:30:58 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147469354
inb4 de topclowns uit de OP binnenkort slachtoffer van bizarre misdaad waarbij handen zijn geamputeerd door een criminele organisatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_147469367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147469495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
inb4 de topclowns uit de OP binnenkort slachtoffer van bizarre misdaad waarbij handen zijn geamputeerd door een criminele organisatie.
Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:42:50 #57
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147469753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of 'gewoon' doodgegaan met 'n hartaanval van de chip.
Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.
Dat iedereen straks gedwongen kan worden om te doen omdat er geen alternatieven meer zijn.
Als alle pasjes verdwijnen moet je wel om mee te kunnen doen in de maatschappij.
En omdat je 24/7 traceerbaar bent kunnen ze nog meer gegevens van je verzamelen.
Als in de toekomst alles via de chip gaat en die van jou wordt uitgezet, wat dan?
Dan kun je niets meer, geen geld opnemen niets kopen of betalen.
Mensen die hier vrijwillig aan meedoen hebben geen idee waar ze aan beginnen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147470562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Chips kunnen ook geimplanteerd in vele plekken waar ze zijn heel moeilijk te traceren/vinden.
Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.
pi_147470814
Mooi filmpje, vooral datgene over Hennis ~O>
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_147471000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of dat kan betwijfel ik maar het grote gevaar is.
Dat iedereen straks gedwongen kan worden om te doen omdat er geen alternatieven meer zijn.
Als alle pasjes verdwijnen moet je wel om mee te kunnen doen in de maatschappij.
En omdat je 24/7 traceerbaar bent kunnen ze nog meer gegevens van je verzamelen.
Als in de toekomst alles via de chip gaat en die van jou wordt uitgezet, wat dan?
Dan kun je niets meer, geen geld opnemen niets kopen of betalen.
Mensen die hier vrijwillig aan meedoen hebben geen idee waar ze aan beginnen.
Oh no. Ik had niet zo ver gedacht.Jeetje,as if I didn't have enough to worry about. :)
Dankje wel hoor.
pi_147471023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan nog kan niemand dat ongemerkt bij je implanteren.
Ik denk dat 't wel mogelijk is.
pi_147473200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Punt is dat het niet zo hoeft of hoort te zijn. Het is dus niet per se het gebruik van de telefoon maar wat de overheid doet met jouw gebruik ervan. Als we jouw argument zouden hanteren (en het daarbij zouden laten) dan kan je (binnenkort) niets meer.
Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.

Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.

Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.

Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 00:53:47 ]
pi_147474002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?

Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 11 december 2014 @ 09:25:15 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147475740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat 't wel mogelijk is.
Lijkt me stiekem ook niet geheel onmogelijk, lekker tijdens je tandarts bezoekje een RFID chip in je tand.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_147475789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zal dan een nutteloze RFID-chip zijn, als die niet traceerbaar is...
Laat nou de enige reden voor reeele toepassing, maar ook het gevaar van eventueel misbruik bij het 'gemak' bij het traceren ervan liggen.

een 'ontraceerbare' RFID-chip is een beetje als een 'imaginair' vriendje
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147476119
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als er hele operatiescharentafels kunnen verdwijnen in mensen waarom dan geen klein chipje?

Ik denk niet dat het (veel) gebeurt, maar jij weet ook dat niet alle operaties ter wereld netjes door kundige artsen in klinische ziekenhuizen plaatsvinden. ;)
Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
pi_147476847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou dan geheel random gebeuren. Je ligt niet zomaar op een operatietafel.
Wat voor belang heeft welke arts dan ook om bij een willekeurige patient die bijv een blindedarmoperatie ondergaat een chip in te brengen? Slaat toch nergens op?
Ik denk zelf dat het misschien best mogelijk zou zijn in theorie, maar niet noodzakelijk heel veel meer meerwaarde zou bieden tov andere methoden iemand te bespioneren, vermoedelijk zelfs eigenlijk beperkter is dan bv het plaatsen van afluisterapparatuur of het hacken van diens gebruikte computer of mobile devices en internet-communicatie.

Een RFID chip kan hooguit van een relatief beperkte afstand uitlezen waar iemand zich bevind. Tenzij ze extra receptoren erop plaatsen die bepaalde zaken meten en ook doorgeven maar ook de reikwijdte daarvan zal eerder beperkt zijn als deze zich in het lichaam bevinden.

De kosten van het in geheim plaatsen van zulk een chip zijn te hoog, de opbrengst te laag en het risico op ontdekking (omdat de radio-frequentie-golven gewoon makkelijk en snel te ontdekken zijn) te groot
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 12:19:20 #68
45833 crew  Fogel
pi_147479498
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147480494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
Tegenwoordig is het al bijna verdacht als je geen Facebook account hebt, want dan moet je natuurlijk wel wat te verbergen hebben.
Keuzes, ik ken mensen die 't niet hebben en die zelfs geen mobiel hebben. Hebben geen problemen, leven een normaal leven. Je maakt je alleen verdacht als je een podium neemt en in een negatieve manier gebruik maakt van dat podium. Met Facebook en andere social media ben je sowieso een publiek figuur, daar moet je naar handelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 13:15:55 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 13:36:31 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147481416
quote:
:D hmmmm je collega bijvoorbeeld.. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Facebook en andere social media mogen ze wat mij betreft zoveel scannen als ze willen, ik heb geen genade met gebruikers die hun hele privé invullen en opinies geven om vervolgens te willen dat iedereen dat mag lezen behalve de overheid. Daar zit geen element privacy in en als dat wel privacy is valt logica weg.

Criminelen die met de smartphone hun locatie delen, prima.. de politie kan daar ook bij. Burgers die hun locatie delen, prima.. we kunnen ook potentiële criminelen zijn, want criminelen worden niet niet bij de geboorte geregistreerd. Als uit berichten blijkt dat iemand de belastingdienst loopt te tillen, aanpakken, checkt in in Benidorm.. politie inlichten daar.

Besef gewoon dat met alle exposure die je jezelf wilt geven een voorbeeldfunctie krijgt en een verantwoordelijkheid moet afleggen die normaal gesproken alleen in de wereld van de sterren gold. In grote steden scannen ze het formaat auto en leggen dat naast een profiel van iemand, als die de boel besodemieterd heeft kan hij een boete verwachten. Dat zijn 'ook' gewone burgers. Wil je onzichtbaar zijn en privé hebben, stop dan gewoon je eigen zichtbaarheid door opninies niet te delen met de rest van de wereld.

Wil je privé, vul dan niks in op Facebook, deel wat nieuws-items.. geen zware meningen over weet ik wat. Het is 't zelfde als de muur van 't gemeentehuis onderkladden met de grootste onzin en je NAW gegevens eronder. Nee, de overheid mag er niks mee doen.. dikke vinger. Een van mn kennissen stond met een ISIS vlag in de hand.. Jihad for france. Moet je zeker allemaal mooi z'n gang laten gaan. Het is gewoon geen prive.. punt.
Klopt staat ook in vele voorwaarden, alleen iedereen is te beroerd die door te lezen.
paar leuke voorwaarden in de 56 pagina's tellen voorwaarden van itunes
http://sillyside.wordpres(...)s-service-agreement/\

Je hoeft niet aan te melden je kan het gewoon ook niet doen, geen FB geen Itunes geen goole + account etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 13:40:42 #71
45833 crew  Fogel
pi_147481538

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147481703
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook FOK! is niet prive overigens. Het is in veel gevallen niet zo heel erg moeilijk om te achterhalen welke persoon er nu achter een nickname schuil gaat. Maar het is natuurlijk wel een groot voordeel dat niet meteen je echte naam te zien is itt Facebook.
Geweldige afbeelding _O_
FOK! Maakt gebruik van Google Analytics en Google weet allang wie jij bent, ook op FOK!
  donderdag 11 december 2014 @ 13:52:07 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147481857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja dat moet je zeker gewoon zijn gang laten gaan. Als iemand ISIS een warm hart toedraagt moet hij of zij dat zelf weten. Dat heet nl VRIJHEID VAN MENINGSUITING. Of wil je al die mensen op gaan pakken of in de gaten gaan houden ofzo?

Wat betreft de privacy of FB ben ik wel met je eens, dan vraag je erom. Maar dat inlichtingendiensten NOG MEER rechten krijgen en burgers nog minder is natuurlijk een hele kwalijke zaak. Dat zou de andere kant op moeten gaan. Jij vind het dus prima dat jouw email bv gelezen word? En dat je dan een aanslag krijgt van de belastingdienst omdat je een keer ergens zwart gewerkt hebt wat je in een telefoongesprek of in een email meldt? Want die kant gaat het namelijk op.
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 13:53:31 #74
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147481902
quote:
Nou dan heb ik dus wat te verbergen. Toen bekend werd dat FB alles wat je ooit zei voor altijd ging bewaren heb ik mijn account gewist. Ben er nu trouwens heel blij mee.
Feyenoord!
pi_147481922
quote:
Ik heb ook geen facebook. Ben ik nu een paria?
pi_147481987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja dat moet je zeker gewoon zijn gang laten gaan. Als iemand ISIS een warm hart toedraagt moet hij of zij dat zelf weten. Dat heet nl VRIJHEID VAN MENINGSUITING. Of wil je al die mensen op gaan pakken of in de gaten gaan houden ofzo?

Wat betreft de privacy of FB ben ik wel met je eens, dan vraag je erom. Maar dat inlichtingendiensten NOG MEER rechten krijgen en burgers nog minder is natuurlijk een hele kwalijke zaak. Dat zou de andere kant op moeten gaan. Jij vind het dus prima dat jouw email bv gelezen word? En dat je dan een aanslag krijgt van de belastingdienst omdat je een keer ergens zwart gewerkt hebt wat je in een telefoongesprek of in een email meldt? Want die kant gaat het namelijk op.
Mee eens. Laat die fijn vertrekken naar IS-land en niet meer terugkomen.
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 13:59:08 #77
45833 crew  Fogel
pi_147482081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:46 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Geweldige afbeelding _O_
FOK! Maakt gebruik van Google Analytics en Google weet allang wie jij bent, ook op FOK!
De profiling die ze doen is vrij nauwkeurig inderdaad. En als je een google+ account hebt hoeven ze al bijna niks meer te raden.
Maar een feit blijft dat deze kennis voor google beschikbaar is en niet voor "ons" (zowel users als crew).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou dan heb ik dus wat te verbergen. Toen bekend werd dat FB alles wat je ooit zei voor altijd ging bewaren heb ik mijn account gewist. Ben er nu trouwens heel blij mee.
Ik heb nooit de behoefte gehad om een account te maken. En toen ze whatsapp kochten heb ik dat meteen van mijn telefoon gegooid.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb ook geen facebook. Ben ik nu een paria?
* Fogel pakt hooivork
pi_147482124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

De profiling die ze doen is vrij nauwkeurig inderdaad. En als je een google+ account hebt hoeven ze al bijna niks meer te raden.
Maar een feit blijft dat deze kennis voor google beschikbaar is en niet voor "ons" (zowel users als crew).

[..]

Ik heb nooit de behoefte gehad om een account te maken. En toen ze whatsapp kochten heb ik dat meteen van mijn telefoon gegooid.

[..]

[me=Fogel]pakt hooivork[/me]
Dan mag jij net zo hard rennen als ik want jij hebt ook geen fb :6
pi_147482254
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Op fora vind ik 't wat anders, het grootste deel hier is erg ok, maar je hebt trolls en users die zich serieus één voelen met een bepaald onderwerp dat ze een aanval op 't onderwerp een aanval op de persoon vinden en persoonlijk worden tot 't punt dat ze inderdaad je privé opzoeken.. in theorie. Fok is een onbekende wereld met users waarvan je niet kunt bepalen hoever je ze van je af wilt hebben. Daarom werkt een username beter. Ook mij kunnen ze hier makkelijk traceren maar onder een username is 't aan de grote oppervlakte allemaal wat meer een zandbak. Het is hier meer als een bilderberg bijeenkomst waar je de schijn krijgt dat je net iets meer vrijuit kan spreken :P

Met Facebook kan ik eerst bepalen of ik iemand persoonlijk ken en als dat niet het geval is, of deze die me toevoegt een potentiële bedreiging is, zoals mn geradicaliseerde Franse kennis die met een isis vlag in de hand staat. Als Facebook een netwerk was met usernames dan zou ik er mogelijk niet eens lid van zijn. Je hebt meer verantwoordelijkheid voor je mening en je daden onder je eigen naam, je hebt verifieerbare gebruikers en verifieerbare accounts van publieke figuren net als op Twitter. Het komt dichter bij de echte wereld dan Fok! maar dat vind ik niet echt hinderlijk.

Wat die cartoon betreft.. je kan kan jezelf ook als product verkopen. Ik ken verschillende mensen die aan Behance en Facebook een goede baan hebben overgehouden.
pi_147482335
Zouden er al mensen zijn die doelbewust fake data aan het verspreiden zijn zodat bij profiling een compleet ander profiel naar voren komt rollen.

Voorbeeld:
Als ik op internet constant pretendeer gezond te leven etc. etc. dan zou mij dit in de toekomst wellicht een lagere verzekeringspremie kunnen opbrengen.
pi_147482569
quote:

[..]

Vrijheid van meningsuiting en steunen van groepen die met geweld hun vrijheid opdringen is niet hetzelfde he. Je moet mensen pas oppakken als ze zich direct schuldig maken, maar ik heb lig de vrije keuze om zo iemand wel of niet te verwijderen want als men naar Syrie komt zit men ook dicht bij Turkije, waar ik woon. Ik hoef dit soort piraten met een blinde vlek niet op de koffie in elk geval, die hebben helemaal niets met een hele reeks aan groepen.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:16:11 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147482570
quote:

[..]

Ja dat moet je zeker gewoon zijn gang laten gaan. Als iemand ISIS een warm hart toedraagt moet hij of zij dat zelf weten. Dat heet nl VRIJHEID VAN MENINGSUITING.Of wil je al die mensen op gaan pakken of in de gaten gaan houden ofzo?

Die mensen die de IS een warm hart toedragen sporen niet proberen vaak ook mensen er voor te werven, plus ze hebben een schijt hekel aan de vrijheid van menings uiting!
Hun geloof staat er namelijk haaks op!

Christenen, yezidi's en andere niet-moslims krijgen de keus zich te bekeren, als dhimmi, als niet-moslim belasting, djizja, te betalen, of 'om te komen door het zwaard'. Niet-salafistische soennieten, soefi's en sjiieten worden gezien als 'afgedwaald van de ware leer' en krijgen eveneens de keuze tussen de dood of bekering tot de salafistische puristische vorm van de islam die de IS propageert.

En de NSA andere bedrijven gaan je mail echt niet lezen, het is meer dat een samenhang van woorden uitgefilterd word waardoor men kan bepalen wat de inhoud is, ik noem maar wat
woorden als: bom, AK47, Jihad etc etc

mocht de RIVD mee lezen het was maar een voorbeeldje :P

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 11-12-2014 14:29:36 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 december 2014 @ 14:43:36 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147483300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting en steunen van groepen die met geweld hun vrijheid opdringen is niet hetzelfde he. Je moet mensen pas oppakken als ze zich direct schuldig maken, maar ik heb lig de vrije keuze om zo iemand wel of niet te verwijderen want als men naar Syrie komt zit men ook dicht bij Turkije, waar ik woon. Ik hoef dit soort piraten met een blinde vlek niet op de koffie in elk geval, die hebben helemaal niets met een hele reeks aan groepen.
En waarom zijn mensen die met een USA vlag op een foto staan dat geen mensen die zich schuldig maken aan het steunen van een groep die met geweld een andere groep hun vrijheid opdringt? De USA bombardeert elke dag onschuldige burgers.

Het is maar net hoe je het bekijkt. En by the way ISIS is een creatie van de elite. Dus dat iedereen nu moord en brang schreeuwt tegen ISIS is Problem Reaction Solution. Want zo gaan de meeste mensen opeens achter het beleid staan om privacy the downgraden. Want als ze voor ISIS zijn zijn ze opeens terrorist en mag er dus opeens WEL inbreuk worden gemaakt op rechten van burgers. Zo werkt het spelletje. Ze hebben voor elkaar gekregen dat mensen vrijwillig afstand doen van hun privacy omdat er een groter gevaar dreigt.
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 14:53:41 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_147483548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Japie77 het volgende:
En waarom zijn mensen die met een USA vlag op een foto staan dat geen mensen die zich schuldig maken aan het steunen van een groep die met geweld een andere groep hun vrijheid opdringt? De USA bombardeert elke dag onschuldige burgers.
Slechte vergelijking, maar even voor de hap.

Omdat de VS ons niet bombardeert en er wel terreur organisaties zijn (of leden van) die hebben gezegd dat ze dat graag willen doen.

quote:
Het is maar net hoe je het bekijkt. En by the way ISIS is een creatie van de elite.
Jaja, daar is het weer. :D De totaal ongefundeerde quatsch.

quote:
Dus dat iedereen nu moord en brang schreeuwt tegen ISIS is Problem Reaction Solution. Want zo gaan de meeste mensen opeens achter het beleid staan om privacy the downgraden. Want als ze voor ISIS zijn zijn ze opeens terrorist en mag er dus opeens WEL inbreuk worden gemaakt op rechten van burgers. Zo werkt het spelletje. Ze hebben voor elkaar gekregen dat mensen vrijwillig afstand doen van hun privacy omdat er een groter gevaar dreigt.
Je hebt echt een valide een punt, maar heb je zelf niet door dat je de discussie onmogelijk maakt?

Met je mind control en PRS en elite haal je echt elke mogelijkheid om serieus genomen te worden voor jezelf onderuit.

Terwijl je punt: Pas op mensen, privacy is belangrijk en we moeten oppassen dat we niet doorslaan vanwege irreële angst. Zeer zeker wel hout snijdt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147483767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het bekijkt. En by the way ISIS is een creatie van de elite. Dus dat iedereen nu moord en brang schreeuwt tegen ISIS is Problem Reaction Solution. Want zo gaan de meeste mensen opeens achter het beleid staan om privacy the downgraden. Want als ze voor ISIS zijn zijn ze opeens terrorist en mag er dus opeens WEL inbreuk worden gemaakt op rechten van burgers. Zo werkt het spelletje. Ze hebben voor elkaar gekregen dat mensen vrijwillig afstand doen van hun privacy omdat er een groter gevaar dreigt.
Dat gaat wel diep..

Hij mag gewoon met een ISIS vlag op Facebook staan zonder opgepakt te worden, daar wordt ook niets aan gedaan, ik heb 't over hoe ik er over denk en ik denk dat er geen enkele groep z'n vrijheid radicaal kan opdringen met geweld, dus ook geen Amerikanen. Ik wil Amerika's vrijheid niet als belemmering voor mn eigen vrijheid als ik niet in Amerika woon, en ik wil me ook niet aanpassen aan de leefwereld van ISIS strijders. Hoewel ik, als 't echt zou moeten dat wel zou proberen zoals men in WOII onder de Duitsers moest leven, maar ik val buiten het profiel van wat zij zouden tolereren dus dat wordt 'm niet. Als mn kansen 70% waren dan zou ik dat accepteren maar bij Isis is overleven vrijwel uitgesloten, die onderhandelen en luisteren nu niet.. onder amerikanen is dat toch wat hoger.

Een ideale wereld in mijn ogen is een wereld waar iedereen z'n mening kan geven en kan beredeneren en debatteren. Als Isis strijders dit kunnen.. prima, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 11-12-2014 15:11:15 ]
pi_147483843
Dit topic mag van mij een reeks worden, leuk om al die inzichten te lezen omtrent privacy :Y
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:07:09 #87
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147483856
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Slechte vergelijking, maar even voor de hap.

Omdat de VS ons niet bombardeert en er wel terreur organisaties zijn (of leden van) die hebben gezegd dat ze dat graag willen doen.

[..]

Jaja, daar is het weer. :D De totaal ongefundeerde quatsch.

[..]

Je hebt echt een valide een punt, maar heb je zelf niet door dat je de discussie onmogelijk maakt?

Met je mind control en PRS en elite haal je echt elke mogelijkheid om serieus genomen te worden voor jezelf onderuit.

Terwijl je punt: Pas op mensen, privacy is belangrijk en we moeten oppassen dat we niet doorslaan vanwege irreële angst. Zeer zeker wel hout snijdt.
Ah ok dus omdat de VS geen onschuldige NEDERLANDSE burgers doodt is het niet erg?

Ik weet wel dat ik een heel valide punt aanhaal en ik leg precies uit hoe het werkt. Dat jij dat niet wil of kan geloven is je eigen probleem. Totdat we 10 jaar verder zijn en we the point of no return zijn gepassseerd.
Feyenoord!
pi_147483927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah ok dus omdat de VS geen onschuldige NEDERLANDSE burgers doodt is het niet erg?

Ik weet wel dat ik een heel valide punt aanhaal en ik leg precies uit hoe het werkt. Dat jij dat niet wil of kan geloven is je eigen probleem. Totdat we 10 jaar verder zijn en we the point of no return zijn gepassseerd.
Heb je al een idee wat je er aan gaat doen?
  donderdag 11 december 2014 @ 15:12:28 #89
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147484016
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat gaat wel diep..

Hij mag gewoon met een ISIS vlag op Facebook staan zonder opgepakt te worden, daar wordt ook niets aan gedaan, ik heb 't over hoe ik er over denk en ik denk dat er geen enkele groep z'n vrijheid radicaal kan opdringen met geweld, dus ook geen Amerikanen. Ik wil Amerika's vrijheid niet als belemmering voor mn eigen vrijheid, als ik niet in Amerika woon en ik wil me ook niet aanpassen aan de leefwereld van ISIS strijders. Hoewel ik, als 't echt zou moeten dat wel zou proberen zoals men in WOII onder de Duitsers moest leven, maar ik val buiten het profiel van wat zij zouden tolereren dus dat wordt 'm niet. Als mn kansen 70% waren dan zou ik dat accepteren maar bij Isis is overleven vrijwel uitgesloten, die onderhandelen en luisteren nu niet.. onder amerikanen is dat toch wat hoger.

Een ideale wereld in mijn ogen is een wereld waar iedereen z'n mening kan geven en kan beredeneren en debatteren. Als Isis strijders dit kunnen.. prima, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft ISIS. Ik vind het ook ziek en ben het er totaal niet mee eens. Het punt is alleen dat ISIS niet de grootste dreiging is. Degene die ISIS (en Al Qaida en weet niet hoeveel andere terreurgroepen) sponsoren zijn de grootste dreiging. Degene die baat hebben bij chaos en destructie in de wereld. Degene die dingen als ISIS gebruiken om onze privacy steeds verder in te perken. Het is heel makkelijk te zien hoe er elke keer weer als er iets verschrikkelijks gebeurt er nieuwe wetten komen die de burger minder rechten geeft. Kijk bv naar 911 en the Patriot Act. En zo zijn er veel meer voorbeelden. Het heeft allemaal te maken met het beinvloeden van de mening van de burger zodat ze achter beleid staan van de overheid. Zo werkt dat met oorlog en zo werkt dat met terrorisme.
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:13:27 #90
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147484050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Heb je al een idee wat je er aan gaat doen?
Het enige dat ik kan doen is mijn waarheid vertellen.
Feyenoord!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:14:21 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147484082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Zouden er al mensen zijn die doelbewust fake data aan het verspreiden zijn zodat bij profiling een compleet ander profiel naar voren komt rollen.

Voorbeeld:
Als ik op internet constant pretendeer gezond te leven etc. etc. dan zou mij dit in de toekomst wellicht een lagere verzekeringspremie kunnen opbrengen.
Ja, ik. :') Ik doe mij nogal geregeld voor als een homo op het internet, hilarisch. Nouja.. tot ik reclames krijg waar piemels in voorkomen dan, dan is de lol er soms een beetje af.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:15:48 #92
116015 SicSicSics
pi_147484126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Japie77 het volgende:
Je weet dat 'wij' niet alle terroristen ter wereld in de gaten houden, toch?

Waarom zouden 'wij' bijvoorbeeld de facebook van een filipino die in de filipijnen een bedreiging is in de gaten gaan houden? Als 'wij' dus al intel verzamelen, dan is dat van mensen die voor of zelfs binnen Nederland een risico vormen. Dat is dus niet van Amerika.

Bovendien is dat ook niet nodig, want we hebben alle cijfers van Amerika. We weten waar Amerikaanse militairen zich bevinden als ze in Nederland zijn. We weten welke Amerikaanse militairen in Nederland zijn. We weten wat de militairen hier komen doen. etc.

Terroristen zijn een stuk minder happig op het delen van informatie :D

Dus, gechargeerd, het is inderdaad niet erg dat de VS buiten Nederland bombardeert, daar hebben wij met betrekking tot jouw bezwaren over privacy in Nederland geen zak mee te maken. Dat wilde je horen toch? :D

quote:
Jajaja. Dreigen dreigen dreigen. Vanaf 1950 is de NWO de wereld al aan het overnemen. _O- :')

Vlak voor 1940 was er ook een 'rijke elite' die zogenaamd aan de touwtjes trok. Dat eindigde alleen wat minder vrolijk. Voor die 'elite'.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_147484157
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
Dit topic mag van mij een reeks worden, leuk om al die inzichten te lezen omtrent privacy :Y
pi_147484219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Revolution-NL het volgende:

Voorbeeld:
Als je slim bent maak je inderdaad veel profielen en accounts (kloons :+ ) om een dikke wirwar te veroorzaken en beetje VPN/Jondo etc.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:19:46 #95
116015 SicSicSics
pi_147484238
Daarom is metadata ook zo belangrijk O+
Fine, fuck you then!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:20:56 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147484269
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Als je slim bent maak je inderdaad veel profielen en accounts (kloons :+ ) om een dikke wirwar te veroorzaken en beetje VPN/Jondo etc.
Ik heb volgens mij wel 10 verschillende persoonlijkheden op het internet, totaal niet te rijmen met hoe ik in het echt ben, ik denk wel dat dat helpt. Laat 'hun' maar uitzoeken wat de echte is van die online 'profielen' de ze kunnen opstellen.. tenzij natuurlijk ze allemaal nep zijn. ^^ of mischien toch niet ^^.
pi_147484305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij wel 10 verschillende persoonlijkheden op het internet, totaal niet te rijmen met hoe ik in het echt ben, ik denk wel dat dat helpt. Laat 'hun' maar uitzoeken wat de echte is van die online 'profielen' de ze kunnen opstellen.. tenzij natuurlijk ze allemaal nep zijn. ^^ of mischien toch niet ^^.
Of je hebt natuurlijk 10 verschillende persoonlijkheden, dat kan ook. :')

Als je alleen al nagaat wat dit forum allemaal aan unieke data van iedereen verzamelt is het schrikbarend, dit kom je vooral tegen als je een ban hebt.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:23:18 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147484325
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Of je hebt natuurlijk 10 verschillende persoonlijkheden, dat kan ook. :')

Als je alleen al nagaat wat dit forum allemaal aan unieke data van iedereen verzamelt is het schrikbarend, dit kom je vooral tegen als je een ban hebt.
Ik ben nognooit op de hoogte gesteld van mijn data tijdens mijn 300+ bans op fok. :P
pi_147484345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben nognooit op de hoogte gesteld van mijn data tijdens mijn 300+ bans op fok. :P
Data over jezelf moet je ook niet vragen, maar pakken.

Het is jouw data.

Anon out.
pi_147484424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft ISIS. Ik vind het ook ziek en ben het er totaal niet mee eens. Het punt is alleen dat ISIS niet de grootste dreiging is. Degene die ISIS (en Al Qaida en weet niet hoeveel andere terreurgroepen) sponsoren zijn de grootste dreiging. Degene die baat hebben bij chaos en destructie in de wereld. Degene die dingen als ISIS gebruiken om onze privacy steeds verder in te perken. Het is heel makkelijk te zien hoe er elke keer weer als er iets verschrikkelijks gebeurt er nieuwe wetten komen die de burger minder rechten geeft. Kijk bv naar 911 en the Patriot Act. En zo zijn er veel meer voorbeelden. Het heeft allemaal te maken met het beinvloeden van de mening van de burger zodat ze achter beleid staan van de overheid. Zo werkt dat met oorlog en zo werkt dat met terrorisme.
Maar iedereen doet dat toch min of meer onbewust. Ieder individu heeft een kring met vrienden en kennissen die min of meer op elkaar aansluiten en je houdt voor jezelf degenen op afstand waarvan je voelt dat je geen of minimale verbinding hebt. De wereld is niets meer dan een mix van grote groepen die de dienst uit maken, kleine groepen die een utopie hebben en als ze eenmaal op de top zijn dit utopie tot uitvoering brengen en dan pas denken 'shit.. nu hebben we de ene groep tevreden en hebben we de andere tegen ons'. De doos van pandora. En met een wereld van utopieën kom je op iets gemiddelds uit en het gemiddelde is vandaag de dag beter dan hoe het in de middeleeuwen was, dus ik denk dat hoe extreem de uitersten ook worden.. het gemiddelde wel redelijk vooruit gaat.

We kunnen bij de grote groep gaan zitten, dan zit je veilig, je kunt bij de groep die verandering wil gaan zitten, maar deze groepen kunnen ook een negatieve twist krijgen. We kunnen ook neutraal zijn en met de handen over elkaar gaan zitten en laat 't allemaal maar gebeuren maar dat maakt ons ook niet echt relevant. Tegen een gegeven als het opwarmen van de aarde kunnen we ons wapenen, we kunnen ons aanpassen met technologie. Het is geen gegeven waarvan je kunt zeggen.. kom maar.. we zien wel en achteraf 'ik wist dat het ging gebeuren'. Ja dat is ook wel mooi, maar wat koop je ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')