Jah? In de kroeg nog aanspraak, dus toch niet helemaal alleen. En door de drank krijg je meer zin, dus leuker om dan niet alleen te zijn, aangezien ik op de bank me enkel ellendiger zou voelenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik net zo lief alleen thuis. Of alleen in een museum. Of alleen op het strand
Natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ooit nog wel eens een anti-kerst-meet gehouden, was nog best druk.
O ja, ik doe niet aan drankquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? In de kroeg nog aanspraak, dus toch niet helemaal alleen. En door de drank krijg je meer zin, dus leuker om dan niet alleen te zijn, aangezien ik op de bank me enkel ellendiger zou voelen![]()
Ach ja, dat laat je je voornamelijk aanlullen, ik vind het niet meer of minder zielig dan op andere dagen opzichquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Daarom is ooit Singles toch ontstaan, of weer uit het slop getrokken, omdat de feestdagener weer aankwamen en dat zielig is voor (ons) Singles
Opzich hoeft dat ook niet erg te zijn, mits je dus de dagen gezellig bij familie door wilt brengen enzo. Dan maakt dat ook niets uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat laat je je voornamelijk aanlullen, ik vind het niet meer of minder zielig dan op andere dagen opzich.
Alleen idd, het heeft wel een stigma, alleen zijn met kerst.
Kerst is voor .. tja waarvoor is kerst ansich? Om met z'n allen in de kerk te zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
Maar kerst is toch voor familie en niet zo zeer voor je partner? Weesjes zijn zielig met kerst, singles niet specifiek
Oke een single weesje, dat is wel heel erg
Ja, ik ben dus al helemaal geen familie-persoon. Vroegah moest ik nog wel eens 1 dag mee, dan belandde ik vaak in de kroeg met mijn neef. Maar ik ga al 10 jaar niet meer naar familie, soms is het 1 dag de kroeg, 1 dag thuis, soms 2 dagen kroeg, soms 2 dagen thuis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich hoeft dat ook niet erg te zijn, mits je dus de dagen gezellig bij familie door wilt brengen enzo. Dan maakt dat ook niets uit.
Maarja als je dat neit wil + je hebt niemand.... dan is het al snel zielig
Jah idd, same herequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben dus al helemaal geen familie-persoon. Vroegah moest ik nog wel eens 1 dag mee, dan belandde ik vaak in de kroeg met mijn neef. Maar ik ga al 10 jaar niet meer naar familie, soms is het 1 dag de kroeg, 1 dag thuis, soms 2 dagen kroeg, soms 2 dagen thuis.
maar waarom verkies je de kroeg boven je familie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah idd, same here
Mijn moeder wil elke kerst nog wel dat ik kom, maar ik wil dat liever neit van te voren plannen, aangezien ik niet weet wanneer en hoe ik uit de kroeg kom. Dus kan ik niet beloven dat ik langskom
Omdat de kroeg de hele avond gezellig is, en m'n familie niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
maar waarom verkies je de kroeg boven je familie?
Met die instelling wordt het natuurlijk ook nooit meer leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de kroeg de hele avond gezellig is, en m'n familie niet?
Daarbij viert m'n vader + vriendin het sowieso niet echt
M'n moeder sort of. Evt met de kinderen van haar vriend soms haar moeder er nog bij en soms komt m'n broer ook nog (wat het voor mij nog saaier maakt) en dan gourmetten of iets van rollade (standaard altijd hetzelfde). En dan ben je na 3 uur ook wel uitgelult.
De rest van de familie zie ik eigenlijk zelden tot nooit
Tja het zijn de feiten momenteelquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Met die instelling wordt het natuurlijk ook nooit meer leuk
Mijn vader gaat wel naar familie vaak. Maar die weet wel dat ik er geen zin in heb verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah idd, same here
Mijn moeder wil elke kerst nog wel dat ik kom, maar ik wil dat liever neit van te voren plannen, aangezien ik niet weet wanneer en hoe ik uit de kroeg kom. Dus kan ik niet beloven dat ik langskom
Altijd fijn als ze het weten en ook respecterenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader gaat wel naar familie vaak. Maar die weet wel dat ik er geen zin in heb verder.
ja maar als je moeder het toch leuk vind dat je komt?quote:
Ik vind het ook kei leuk. Maar ik ben dan ook gewoon heel fan van mijn familiequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er vroeger altijd een hekel aan om met kerst en moeder- en vaderdag naar de opa's en oma's te moeten, maar later begon ik het steeds gezelliger te vinden en nu mis ik hetde hele bups bij elkaar, een groot kippenhok.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als ze het weten en ook respecteren
Dan kom ik wel buiten de kerstdagen een keer langs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar als je moeder het toch leuk vind dat je komt?
Zo koppig dan weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom.
Ik heb/zal nooit moeilijk doen in een relatie oid hoor, ik ga wel gewoon mee naar schoonfamilie zonder mokken etc. Zo'n koppige lul ben ik nou ook weer niet.
Maar ik zou iemand die kerst ook niet echt viert wel op prijs stellen.
Dat heeft dan lang geduurd johquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh, en mijn mama komt als het goed is maandag thuis, dus is ze voor de Kerst weer helemaal thuis
5 maanden idd.quote:
Ah ja, ik heb ondertussen geleerd hoe ik met mijn ouders om moet gaan. Scheelt een hele boelquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom ik wel buiten de kerstdagen een keer langs.
De laatste jaren niet lekker in m'n vel genoeg om me over die streep te trekken, daarheen te gaan en me dan niet uiteindelijk kutter te voelen dan ik al deed
Ja, laatste echte ex was het ook altijd wel gezellig thuis, kerst of geen kerst.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo koppig dan weer nietMaar snap het wel ja
Met m'n ex ging ik ook altijd mee naar zijn ouders, daar was het dan ook gewoon gezellig
Ja ik ook, maar dat betekent neit dat ik het daardoor gezelliger vind worden ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ah ja, ik heb ondertussen geleerd hoe ik met mijn ouders om moet gaan. Scheelt een hele boel
als ik zeg maar een film zou maken en alle rare, bizarre, gemene, gestoorde, (etc) dingen die mijn familie doet er uit knipt hou je een leuke coca cola kerst reclame over hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat betekent neit dat ik het daardoor gezelliger vind worden ofzo
Dat is idd meer zoals het bij ons gingquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb mijn ouders geleerd hoe ze met mij om moeten gaan. Veul beter
Gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
als ik zeg maar een film zou maken en alle rare, bizarre, gemene, gestoorde, (etc) dingen die mijn familie doet er uit knipt hou je een leuke coca cola kerst reclame over hoor
Uhuh! Hoewel ze nog intensieve fysio krijgt, een rollator heeft nu enzo. Maar ze is er iig nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaat dus een stuk beter
Daar gaat het omquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Hoewel ze nog intensieve fysio krijgt, een rollator heeft nu enzo. Maar ze is er iig nog
Nog niet veel van gezien, maar dat zal me nog worst zijn, ik misgun niemand zijn kerstplezier verderquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook, word ook gestoord van al die ik heb mn kerstboom opgezet foto's op fb
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot we samenwonen, heb lief (een echte Grinch) er al op voorbereid dat het dan één groot Christmaspalooza wordt
Nou ja, het is niet zo dat ik in de weer ga met kerststallen enzo, maar ik ben wel erg van de lichtjes enzo. En een excuus om lekker te vreten en zuipen, wat wil een mens nog meer?quote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Meestal eindig ik met kerst bij mijn ouders omdat ik toch geen beter plan heb.
Oh en nog geen enkele kerstboom gezien op facebook
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat ik in de weer ga met kerststallen enzo, maar ik ben wel erg van de lichtjes enzo. En een excuus om lekker te vreten en zuipen, wat wil een mens nog meer?
Truequote:Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.
Ik wilde gisteren een kerstboom halen! maar kwam er niet vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook, word ook gestoord van al die ik heb mn kerstboom opgezet foto's op fb
Ik dit jaar welquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een kerstboom halen! maar kwam er niet vanNu wachten tot het weekend vrees ik
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halen
Wel! En normaal zette ik hem altijd in de tuin, dus ingraven, maar afgelopen jaar dus gewoon in de pot laten staan. En dat werkte dus wel. Hij heeft zelfs uitlopers gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt niet
Zou goed kunnen natuurlijk. Anyhooo, ik heb mijn boomquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien omdat een zachte winter was?
Februari is tof!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het januari, de meest deprimerende maand van het jaar, samen met februari
Hoe langer hoe beter!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het nog steeds te vroeg voor een boom. Dan staat dat ding er ruim drie weken.
Schaatsenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger waren januari en februari kut, toen kwam wintersport, en viel het heel erg mee. Echter, dit jaar geen wintersport
Wel een nieuwe baan
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo! als je hem nu al op zet, zie je hem niet meer staan met kerst.
quote:
het gaat om de dikte tochquote:
Eh nee... niet schaatsen. Schaatsen is geen reet aan en daarvoor moet het hier in Nederland ook koud zijn, en dat is zonde.quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij viel het gister op dat ik een collega wel leuk vondKrijg de eerste vraag al naar m'n hoofd geslingerd. Drank...
Ach.. ben toch zo weg daar
Idd!! Dan ben ik niet meer die eeuwige singelquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Jij begon er overquote:
Ik wou dat ik het konquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]God wat heb ik daar een hekel aan
De laatste keer dat ik geschaatst heb ben ik zo hard op mijn stuitje gevallen dat ik drie dagen niet kon zitten. Nu 15 jaar geleden en nooit meer geschaatst.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Ik zie niet in waarom ook? Ik heb gezegd dat ik dr wel aardig vind en dat ik wel door had dat ze me leuk vond, en dat er nou niet echt een basis is om iets te beginnenquote:
Mijn puntquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen met kinderen en een relatie die lopen te rotzooien
Vast niet die rooie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Schiet me nu te binnen, vorige week borrel, een of andere collega waarvan ik het allang al wist, bekende dat ze me al een tijdje leuk vindt en ze zoende me ook etc. Jammer alleen dat ze 2 koters en een relatie heeft, dus ik heb het wel af gehouden, kreeg ik een sms dat ze wilde praten etc.
nee, die heeft me uiteraard keihard geditched, zo werkt het leven.quote:
Aaaaaaah.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die heeft me uiteraard keihard geditched, zo werkt het leven.
Nou iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen met kinderen en een relatie die lopen te rotzooien
Wees dan ook onderhoudend!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit weer te tinderchatten met twee chicks. Maar de chick die ik eigenlijk wil valt het gesprek steeds bij stil
Ik dacht dat Q dat was?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de grootste autist van de SC he?
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit weer te tinderchatten met twee chicks. Maar de chick die ik eigenlijk wil valt het gesprek steeds bij stil
Of ze is misschien wel heel lief en mooi en geil enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?Gewoon om te zeggen dat je een chick hebt?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk een baan
Dat idd. Ik wil iemand waar ik geen klik mee heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?Gewoon om te zeggen dat je een chick hebt?
Lief zonder te praten dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Of ze is misschien wel heel lief en mooi en geil enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Yay!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Schiet me nu te binnen, vorige week borrel, een of andere collega waarvan ik het allang al wist, bekende dat ze me al een tijdje leuk vindt en ze zoende me ook etc. Jammer alleen dat ze 2 koters en een relatie heeft, dus ik heb het wel af gehouden, kreeg ik een sms dat ze wilde praten etc.
Dat is geen excuus!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de grootste autist van de SC he?
Alstie bek maar open gaat alstie pik dr in moet!quote:
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjesquote:
KT als huis autist weet waarschijnlijk geen eens hoe dat moet. Een pik er inquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie bek maar open gaat alstie pik dr in moet!
Feli!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjes
Dus ik kan ook nog zelf voor de kindjes zorgen. 's Morgens naar Oma en Opa en 's middags bij mama!
En als de oudste naar school gaat kan ik dr zelf brengen en halen
Echt perfect
Kindjes? Ikheb iets gemist!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjes
Dus ik kan ook nog zelf voor de kindjes zorgen. 's Morgens naar Oma en Opa en 's middags bij mama!
En als de oudste naar school gaat kan ik dr zelf brengen en halen
Echt perfect
Ik wist wel dat je er een had, maar meervoud?quote:
Ik heb er tweequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er een had, maar meervoud?
Kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er tweeEentje was voor ons ook een aangename verrassing
De oudste is 3,5 en de jongste al weer 1,5
Leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er tweeEentje was voor ons ook een aangename verrassing
De oudste is 3,5 en de jongste al weer 1,5
Die zijn daar niet uitgekomen! Ik heb een ritssluiting!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn twee kinderen uitgekomen! Ik voel nog meer als ik mijn lul in een hangar gooi
Ik verschoon al baby's van kleuter af aan, ben dus niet onder de indruk.quote:
Neuh dat plaatje is nog nietsquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik verschoon al baby's van kleuter af aan, ben dus niet onder de indruk.
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamOmdat je gezoend heb. Jeetje
Sommige "wijven" ook.
Pfff en dan al willen praten.. Praat maar met je vent. Of de vader van je kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me..
Ms is dat juist het probleem. Wil ze meer!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me..
Nee, dat denk ik niet, ik denk dat ze zich schaamt (slok op) en dat ze wil duidelijk maken dat ze verder niets wil, want kindjes etc.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist het probleem. Wil ze meer!
Tetteretettettetteeeeeet!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Tally het volgende:
Gewoon nog een keer!
Ik heb een baanIk ben zo blij
Eindelijk iemand die me weer een kans wil geven
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tetteretettettetteeeeeet!
Gefeliciteerd
Feliquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Tally het volgende:
Gewoon nog een keer!
Ik heb een baanIk ben zo blij
Eindelijk iemand die me weer een kans wil geven
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:
Als ze net zo'n stroeve spreker is als ik, hebben we iig common groundsquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de filmquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand die alleen maar de oren van mijn kop lult over koetjes en kalfjes ga ik het niet leuk mee hebben. Terwijl dat wel het makkelijkst chat.
Hij gaat juist met je naar de film zodat je niet over koetjes en kalfjes praatquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de film
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat juist met je naar de film zodat je niet over koetjes en kalfjes praat
wij hebben dan ook altijd urenlange chatsessies.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de film
Ik wist wel dat je het konquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wij hebben dan ook altijd urenlange chatsessies.
"straks"quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
AC/DC UK straks weer op koningsdag in de Rocks![]()
April.. maar 4/5 maandenquote:
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Fuck it. Ik ga aan de red bull......
4 uur slaap... bleh. Kan ik niet meer aan.
quote:
Ik werd al onpasselijk van mijn eigen placentaquote:
quote:
Ik heb het al zwaar na 2x 7 uur slaapquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.
Ik heb daarbij altijd zo'n idee van een enorme menstruatieklodder, helemaal glibberig enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd al onpasselijk van mijn eigen placenta
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het al zwaar na 2x 7 uur slaap
Nou ja, 7 is overdreven, maar 2x 6 uur (dan moet ik om 23:45 gaan slapen), heb ik het wel moeilijk mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]Zeven uur is meestal m'n richtlijn
Niet als het EN een hele vermoeiende dag was, EN je werk hebt waarbij je je geestelijk toch nog flink moet concentreren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.
Uhuh. Maar da eentje die je er ook nog moet uitpersen. En waarvoor je een spuit in je reet krijgt (wat niemand me had verteld van tevorenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daarbij altijd zo'n idee van een enorme menstruatieklodder, helemaal glibberig enzo.
Kan nog veel erger worden..quote:
>>> OUDquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar da eentje die je er ook nog moet uitpersen. En waarvoor je een spuit in je reet krijgt (wat niemand me had verteld van tevoren)
Wat? Ik waarschuw CL even, mocht ze ooit gaan jongen.quote:
Als ik zo'n kind heb gehad kan die placenta er ook nog wel bij hoor. En dan even kijken welke ik hou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik waarschuw CL even, mocht ze ooit gaan jongen.
quote:
oh nee gewoon SCquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist in het datingtopic, Rhu in actie?
Weinig, wat dom gedoe van die miouquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist in het datingtopic, Rhu in actie?
nog steedsquote:
Mwah, ze zijn er, die zo knetter zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het wel een troll moet zijn. Niemand is toch zo knetter? Of nou ja, zo knetter en vergeet om het te verbergen
Oh die zijn er zeker wel, hoelang loop je nou mee hier?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het wel een troll moet zijn. Niemand is toch zo knetter? Of nou ja, zo knetter en vergeet om het te verbergen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms.. vandaag niet zo voor in de stemming
ja best een poos dus dat wil wat zeggen over hoe raar deze is....quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh die zijn er zeker wel, hoelang loop je nou mee hier?.
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja best een poos dus dat wil wat zeggen over hoe raar deze is....
Wie ben jij eigenlijk? Doe eens wat stats?quote:
Ik moet ineens denken aan hoe het voelt om te niesen als je ongesteld bentquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.
Nee MissB, wil niet zeggen dat ik alles dan maar ok vind om te zien/lezen/horen.
Wat heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Ach, HW heeft wel gelijk. Wat hebben we hier al wel niet gehad.
- Een FOK!ker die voor 90 miljoen bij elkaar had gehackt en opgepakt werd.
- SHE
- Een FOK!ker die filmpjes postte van hoe hij zijn collega neukte en vervolgens viral ging en zelfs in de Panorama beland is..
Ik ben Toto, ik post zo'n beetje overal waar het gezellig is, wat wil je verder weten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Doe eens wat stats?
asl, lengte, beroep, medisch dossier, etcquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben Toto, ik post zo'n beetje overal waar het gezellig is, wat wil je verder weten?
Je weet wel, de standaard shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
asl, lengte, beroep, medisch dossier, etc
Even kijken.quote:
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossierquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
asl, lengte, beroep, medisch dossier, etc
ieuw jukkie, en ergens ook boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossier
Jij bent gewoon niks gewend!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.
Nee MissB, wil niet zeggen dat ik alles dan maar ok vind om te zien/lezen/horen.
Oh ja, daar heb ik wel eens iets gelezen, kut manquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossier
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw jukkie, en ergens ook boeiend
Dit is echt wat voor CL!
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende weekquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik wel eens iets gelezen, kut man
Op dat gebied niet nee, en dat was ook de bedoelingquote:
Veel succes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.
[..]
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende week
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezyquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.
[..]
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende week
quote:
Dankjewelquote:
Nee doe ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezy
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Een gestoorde is ontsnapt en heeft een internet cafe gevonden?
Wonden, ziektes, gore, dat doet me niet zoveel, maar dit soort dingen wil je als man gewoon niet wetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezy
Come to the dark side, we have mothercookiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wonden, ziektes, gore, dat doet me niet zoveel, maar dit soort dingen wil je als man gewoon niet weten.
I thought you were supposed to be the light sidequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have mothercookies
Hahaha jij weet wel beterquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I thought you were supposed to be the light side.
Het enige dat ik weet is dat ik niets weetquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have mothercookies
Ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij niets weet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik niets weet.
Als ik er heen ga is dat om bier te zuipen met de mannen die komen. Tenzij het mijn nichtje betreft. Daar heb ik er één van, en ben ik geweest. En dat was niet alleen voor het bierquote:Op woensdag 10 december 2014 09:08 schreef Kluts het volgende:
Pfff. Werd uitgenodigd voor n verjaardag voor n kind dat 1 jaar wordt. Pure kul, dus ik heb me afgemeld. En op de vraag waarom geantwoord dat ik t n beetje kul vind, zo'n dagvullend feest voor n kind dat t niet eens door heeft.
Dat werd me niet in dank afgenomen.
Ik denk niet dat je nog vaak uitgenodigd zult wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:08 schreef Kluts het volgende:
Pfff. Werd uitgenodigd voor n verjaardag voor n kind dat 1 jaar wordt. Pure kul, dus ik heb me afgemeld. En op de vraag waarom geantwoord dat ik t n beetje kul vind, zo'n dagvullend feest voor n kind dat t niet eens door heeft.
Logisch ook, beetje niet naar zo'n heerlijke wolk komen wegdromenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:08 schreef Kluts het volgende:
Trouwen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:08 schreef Kluts het volgende:
Dat was vast de bedoeling ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nog vaak uitgenodigd zult worden
Het is t kind van mijn nichtje. En als we nou de deur bij elkaar plat liepen, maar zijmoet nog steeds mn 'nieuwe huis' komen bekijken waar ik al bijna driekwart jaar woon.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik er heen ga is dat om bier te zuipen met de mannen die komen. Tenzij het mijn nichtje betreft. Daar heb ik er één van, en ben ik geweest. En dat was niet alleen voor het bier
Ja maar zij heeft een kind en dus geen tijd om bij je huis te komen kijken, dat snap je toch ook wel? Zo'n kind is veel belangrijker dan wat dan ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is t kind van mijn nichtje. En als we nou de deur bij elkaar plat liepen, maar zijmoet nog steeds mn 'nieuwe huis' komen bekijken waar ik al bijna driekwart jaar woon.ik ga echt niet naar n kinderfeest voor n kind dat t nog niet eens door heeft, daarbij kan ik ook niet.
Ik ben ruim voldoende op de hoogte door de dagelijkse 64257 Facebook foto's van dat kind.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, beetje niet naar zo'n heerlijke wolk komen wegdromen.
Dat is niet hetzelfde natuurlijk, zo'n lachende baby, das toch het mooiste geluid dat er is?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ruim voldoende op de hoogte door de dagelijkse 64257 Facebook foto's van dat kind.
Ja dat excuus kom je wel ff mee weg. Maar ik heb geen kind dus ben twee januari (dag vh feest) nog te brak van ouden nieuw.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft een kind en dus geen tijd om bij je huis te komen kijken, dat snap je toch ook wel? Zo'n kind is veel belangrijker dan wat dan ook.
Ze post ook filmpjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde natuurlijk, zo'n lachende baby, das toch het mooiste geluid dat er is?.
Politiek gezien had je beter dat laatste kunnen antwoordenquote:Op woensdag 10 december 2014 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is t kind van mijn nichtje. En als we nou de deur bij elkaar plat liepen, maar zijmoet nog steeds mn 'nieuwe huis' komen bekijken waar ik al bijna driekwart jaar woon.ik ga echt niet naar n kinderfeest voor n kind dat t nog niet eens door heeft, daarbij kan ik ook niet.
Inderdaad, zodra ik met de kinders op stap kan gaan en kan ouwehoeren, dan kom ik op hun feestjesquote:Op woensdag 10 december 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek gezien had je beter dat laatste kunnen antwoorden
Ik ga meestal niet naar verjaardagen van kinderen.
A. Niet veel kinderen in de buurt/groep/kring
B. Ik ben vrienden met jou, niet met je kind
"Ja leuk dat je een kind hebt hoor, maar.... wat moet ik er mee? Ik ben met jou bevriend. Ik kom op jouw verjaardag. Wat moet ik met je kind?"quote:Op woensdag 10 december 2014 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, zodra ik met de kinders op stap kan gaan en kan ouwehoeren, dan kom ik op hun feestjes
Dat deed ik dus ook. Toen kreeg ik n schuldgevoelpraatje dat niemand van de familie kwam.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek gezien had je beter dat laatste kunnen antwoorden
Ik ga meestal niet naar verjaardagen van kinderen.
A. Niet veel kinderen in de buurt/groep/kring
B. Ik ben vrienden met jou, niet met je kind
Ja, maar dan krijg je dus weer dat je je blijkbaar niet kan inleven in hun wereldquote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja leuk dat je een kind hebt hoor, maar.... wat moet ik er mee? Ik ben met jou bevriend. Ik kom op jouw verjaardag. Wat moet ik met je kind?"
Daar zal dan wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook. Toen kreeg ik n schuldgevoelpraatje dat niemand van de familie kwam.
Kan ik ook niet. Je punt is?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je dus weer dat je je blijkbaar niet kan inleven in hun wereld.
Nou, dat ze daar dus boos over worden, blijkbaarquote:
Precies! Ik zeg t tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn![]()
Ach, het is zo'n ding als je er niet op let is het geen ramp, maar als je er even over nadenkt en verschillen bekijkt is het wel logischquote:Op woensdag 10 december 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geenstijl ligt helemaal dubbel om hoe alle nerds hier tegenwoordig over zeiken
Wat is er logisch aan? Wat is er zo verschrikkelijk aan verticaal filmen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n ding als je er niet op let is het geen ramp, maar als je er even over nadenkt en verschillen bekijkt is het wel logisch.
Dan zijn ze dom.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat ze daar dus boos over worden, blijkbaar.
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n ding als je er niet op let is het geen ramp, maar als je er even over nadenkt en verschillen bekijkt is het wel logisch.
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
Krijg net te horen dat een collegatje van me zwanger is. Alsof ze dit topic aan het volgen is
Waarom zijn films altijd in 16:9 bijv? Je krijgt gewoon een veel natuurlijker beeld en meer overzicht.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er logisch aan? Wat is er zo verschrikkelijk aan verticaal filmen?
Ja, die conclusie hadden we al getrokkenquote:
En als ik nou de artiest en dat wat er boven hangt wil filmen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zijn films altijd in 16:9 bijv? Je krijgt gewoon een veel natuurlijker beeld en meer overzicht.
Van de trap gooien!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]We hebben nog niet genoeg kids
Snel. Falcon punch that bitch.
Pak de kleerhanger!quote:
Dan ben je domquote:Op woensdag 10 december 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou de artiest en dat wat er boven hangt wil filmen?
Wat kan mij die drumme rnou verotten, of die bassist?
Nee. Dan doe ik wat op dat moment het beste is, ongeacht wat geenstijlers er van denken. Want uberhaubt: geenstijlersquote:
Het komt echt niet van GS af hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dan doe ik wat op dat moment het beste is, ongeacht wat geenstijlers er van denken. Want uberhaubt: geenstijlers
Dan vervang "geenstijlers" maar door "anderen".quote:Op woensdag 10 december 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het komt echt niet van GS af hoor.
Maakt toch geen reet uit zolang het object wat je wil filmen in beeld is. Je bent toch niet bezig om een bioscoopfilm te maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zijn films altijd in 16:9 bijv? Je krijgt gewoon een veel natuurlijker beeld en meer overzicht.
Die nerds hebben het wel groot gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het komt echt niet van GS af hoor.
Dat denken sommigen welquote:Op woensdag 10 december 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang het object wat je wil filmen in beeld is. Je bent toch niet bezig om een bioscoopfilm te maken.
Eens hoor, maar het is gewoon een soort memequote:Op woensdag 10 december 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang het object wat je wil filmen in beeld is. Je bent toch niet bezig om een bioscoopfilm te maken.
meme zijn tof, gs zuigt paardeaarsquote:Op woensdag 10 december 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, maar het is gewoon een soort meme.
Zijn GS nerds? Ik dacht meer schreeuwpaupers?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nerds hebben het wel groot gemaakt.
Ik vind vooral dat ze met hun lichtgevende schermpje voor mijn neus wegmoeten bij concerten en zo.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. En die vinden ook dat ieder ander dat moet doen. 16:9 ordnung must seihn
Datidd.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn GS nerds? Ik dacht meer schreeuwpaupers?
Nee man, ik denk dat overgrote deel van GS bange zolderautistjes zijn die huhu, kijk mij eens stoer zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn GS nerds? Ik dacht meer schreeuwpaupers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |