Ik dit jaar welquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een kerstboom halen! maar kwam er niet vanNu wachten tot het weekend vrees ik
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halen
Wel! En normaal zette ik hem altijd in de tuin, dus ingraven, maar afgelopen jaar dus gewoon in de pot laten staan. En dat werkte dus wel. Hij heeft zelfs uitlopers gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt niet
Zou goed kunnen natuurlijk. Anyhooo, ik heb mijn boomquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien omdat een zachte winter was?
Februari is tof!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het januari, de meest deprimerende maand van het jaar, samen met februari
Hoe langer hoe beter!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het nog steeds te vroeg voor een boom. Dan staat dat ding er ruim drie weken.
Schaatsenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger waren januari en februari kut, toen kwam wintersport, en viel het heel erg mee. Echter, dit jaar geen wintersport
Wel een nieuwe baan
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo! als je hem nu al op zet, zie je hem niet meer staan met kerst.
quote:
het gaat om de dikte tochquote:
Eh nee... niet schaatsen. Schaatsen is geen reet aan en daarvoor moet het hier in Nederland ook koud zijn, en dat is zonde.quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij viel het gister op dat ik een collega wel leuk vondKrijg de eerste vraag al naar m'n hoofd geslingerd. Drank...
Ach.. ben toch zo weg daar
Idd!! Dan ben ik niet meer die eeuwige singelquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Jij begon er overquote:
Ik wou dat ik het konquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]God wat heb ik daar een hekel aan
De laatste keer dat ik geschaatst heb ben ik zo hard op mijn stuitje gevallen dat ik drie dagen niet kon zitten. Nu 15 jaar geleden en nooit meer geschaatst.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Ik zie niet in waarom ook? Ik heb gezegd dat ik dr wel aardig vind en dat ik wel door had dat ze me leuk vond, en dat er nou niet echt een basis is om iets te beginnenquote:
Mijn puntquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen met kinderen en een relatie die lopen te rotzooien
Vast niet die rooie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Schiet me nu te binnen, vorige week borrel, een of andere collega waarvan ik het allang al wist, bekende dat ze me al een tijdje leuk vindt en ze zoende me ook etc. Jammer alleen dat ze 2 koters en een relatie heeft, dus ik heb het wel af gehouden, kreeg ik een sms dat ze wilde praten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |