Jah? In de kroeg nog aanspraak, dus toch niet helemaal alleen. En door de drank krijg je meer zin, dus leuker om dan niet alleen te zijn, aangezien ik op de bank me enkel ellendiger zou voelenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zit ik net zo lief alleen thuis. Of alleen in een museum. Of alleen op het strand
Natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ooit nog wel eens een anti-kerst-meet gehouden, was nog best druk.
O ja, ik doe niet aan drankquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? In de kroeg nog aanspraak, dus toch niet helemaal alleen. En door de drank krijg je meer zin, dus leuker om dan niet alleen te zijn, aangezien ik op de bank me enkel ellendiger zou voelen![]()
Ach ja, dat laat je je voornamelijk aanlullen, ik vind het niet meer of minder zielig dan op andere dagen opzichquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Daarom is ooit Singles toch ontstaan, of weer uit het slop getrokken, omdat de feestdagener weer aankwamen en dat zielig is voor (ons) Singles
Opzich hoeft dat ook niet erg te zijn, mits je dus de dagen gezellig bij familie door wilt brengen enzo. Dan maakt dat ook niets uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat laat je je voornamelijk aanlullen, ik vind het niet meer of minder zielig dan op andere dagen opzich.
Alleen idd, het heeft wel een stigma, alleen zijn met kerst.
Kerst is voor .. tja waarvoor is kerst ansich? Om met z'n allen in de kerk te zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
Maar kerst is toch voor familie en niet zo zeer voor je partner? Weesjes zijn zielig met kerst, singles niet specifiek
Oke een single weesje, dat is wel heel erg
Ja, ik ben dus al helemaal geen familie-persoon. Vroegah moest ik nog wel eens 1 dag mee, dan belandde ik vaak in de kroeg met mijn neef. Maar ik ga al 10 jaar niet meer naar familie, soms is het 1 dag de kroeg, 1 dag thuis, soms 2 dagen kroeg, soms 2 dagen thuis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich hoeft dat ook niet erg te zijn, mits je dus de dagen gezellig bij familie door wilt brengen enzo. Dan maakt dat ook niets uit.
Maarja als je dat neit wil + je hebt niemand.... dan is het al snel zielig
Jah idd, same herequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben dus al helemaal geen familie-persoon. Vroegah moest ik nog wel eens 1 dag mee, dan belandde ik vaak in de kroeg met mijn neef. Maar ik ga al 10 jaar niet meer naar familie, soms is het 1 dag de kroeg, 1 dag thuis, soms 2 dagen kroeg, soms 2 dagen thuis.
maar waarom verkies je de kroeg boven je familie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah idd, same here
Mijn moeder wil elke kerst nog wel dat ik kom, maar ik wil dat liever neit van te voren plannen, aangezien ik niet weet wanneer en hoe ik uit de kroeg kom. Dus kan ik niet beloven dat ik langskom
Omdat de kroeg de hele avond gezellig is, en m'n familie niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
maar waarom verkies je de kroeg boven je familie?
Met die instelling wordt het natuurlijk ook nooit meer leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de kroeg de hele avond gezellig is, en m'n familie niet?
Daarbij viert m'n vader + vriendin het sowieso niet echt
M'n moeder sort of. Evt met de kinderen van haar vriend soms haar moeder er nog bij en soms komt m'n broer ook nog (wat het voor mij nog saaier maakt) en dan gourmetten of iets van rollade (standaard altijd hetzelfde). En dan ben je na 3 uur ook wel uitgelult.
De rest van de familie zie ik eigenlijk zelden tot nooit
Tja het zijn de feiten momenteelquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Met die instelling wordt het natuurlijk ook nooit meer leuk
Mijn vader gaat wel naar familie vaak. Maar die weet wel dat ik er geen zin in heb verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah idd, same here
Mijn moeder wil elke kerst nog wel dat ik kom, maar ik wil dat liever neit van te voren plannen, aangezien ik niet weet wanneer en hoe ik uit de kroeg kom. Dus kan ik niet beloven dat ik langskom
Altijd fijn als ze het weten en ook respecterenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader gaat wel naar familie vaak. Maar die weet wel dat ik er geen zin in heb verder.
ja maar als je moeder het toch leuk vind dat je komt?quote:
Ik vind het ook kei leuk. Maar ik ben dan ook gewoon heel fan van mijn familiequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er vroeger altijd een hekel aan om met kerst en moeder- en vaderdag naar de opa's en oma's te moeten, maar later begon ik het steeds gezelliger te vinden en nu mis ik hetde hele bups bij elkaar, een groot kippenhok.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd fijn als ze het weten en ook respecteren
Dan kom ik wel buiten de kerstdagen een keer langs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar als je moeder het toch leuk vind dat je komt?
Zo koppig dan weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom.
Ik heb/zal nooit moeilijk doen in een relatie oid hoor, ik ga wel gewoon mee naar schoonfamilie zonder mokken etc. Zo'n koppige lul ben ik nou ook weer niet.
Maar ik zou iemand die kerst ook niet echt viert wel op prijs stellen.
Dat heeft dan lang geduurd johquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh, en mijn mama komt als het goed is maandag thuis, dus is ze voor de Kerst weer helemaal thuis
5 maanden idd.quote:
Ah ja, ik heb ondertussen geleerd hoe ik met mijn ouders om moet gaan. Scheelt een hele boelquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom ik wel buiten de kerstdagen een keer langs.
De laatste jaren niet lekker in m'n vel genoeg om me over die streep te trekken, daarheen te gaan en me dan niet uiteindelijk kutter te voelen dan ik al deed
Ja, laatste echte ex was het ook altijd wel gezellig thuis, kerst of geen kerst.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo koppig dan weer nietMaar snap het wel ja
Met m'n ex ging ik ook altijd mee naar zijn ouders, daar was het dan ook gewoon gezellig
Ja ik ook, maar dat betekent neit dat ik het daardoor gezelliger vind worden ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ah ja, ik heb ondertussen geleerd hoe ik met mijn ouders om moet gaan. Scheelt een hele boel
als ik zeg maar een film zou maken en alle rare, bizarre, gemene, gestoorde, (etc) dingen die mijn familie doet er uit knipt hou je een leuke coca cola kerst reclame over hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat betekent neit dat ik het daardoor gezelliger vind worden ofzo
Dat is idd meer zoals het bij ons gingquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb mijn ouders geleerd hoe ze met mij om moeten gaan. Veul beter
Gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
als ik zeg maar een film zou maken en alle rare, bizarre, gemene, gestoorde, (etc) dingen die mijn familie doet er uit knipt hou je een leuke coca cola kerst reclame over hoor
Uhuh! Hoewel ze nog intensieve fysio krijgt, een rollator heeft nu enzo. Maar ze is er iig nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaat dus een stuk beter
Daar gaat het omquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! Hoewel ze nog intensieve fysio krijgt, een rollator heeft nu enzo. Maar ze is er iig nog
Nog niet veel van gezien, maar dat zal me nog worst zijn, ik misgun niemand zijn kerstplezier verderquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook, word ook gestoord van al die ik heb mn kerstboom opgezet foto's op fb
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot we samenwonen, heb lief (een echte Grinch) er al op voorbereid dat het dan één groot Christmaspalooza wordt
Nou ja, het is niet zo dat ik in de weer ga met kerststallen enzo, maar ik ben wel erg van de lichtjes enzo. En een excuus om lekker te vreten en zuipen, wat wil een mens nog meer?quote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Meestal eindig ik met kerst bij mijn ouders omdat ik toch geen beter plan heb.
Oh en nog geen enkele kerstboom gezien op facebook
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat ik in de weer ga met kerststallen enzo, maar ik ben wel erg van de lichtjes enzo. En een excuus om lekker te vreten en zuipen, wat wil een mens nog meer?
Truequote:Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.
Ik wilde gisteren een kerstboom halen! maar kwam er niet vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook, word ook gestoord van al die ik heb mn kerstboom opgezet foto's op fb
Ik dit jaar welquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kerst nodig om goed te vreten hoor.
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een kerstboom halen! maar kwam er niet vanNu wachten tot het weekend vrees ik
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de boom een jaar in leven weten te houden, dus heb hem alleen maar naar binnen hoeven halen
Wel! En normaal zette ik hem altijd in de tuin, dus ingraven, maar afgelopen jaar dus gewoon in de pot laten staan. En dat werkte dus wel. Hij heeft zelfs uitlopers gekregenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou mij echt nooit lukken. De schok van binnen naar buiten trekt zo;n boompje echt niet
Zou goed kunnen natuurlijk. Anyhooo, ik heb mijn boomquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien omdat een zachte winter was?
Februari is tof!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het januari, de meest deprimerende maand van het jaar, samen met februari
Hoe langer hoe beter!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het nog steeds te vroeg voor een boom. Dan staat dat ding er ruim drie weken.
Schaatsenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger waren januari en februari kut, toen kwam wintersport, en viel het heel erg mee. Echter, dit jaar geen wintersport
Wel een nieuwe baan
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt niet zo! als je hem nu al op zet, zie je hem niet meer staan met kerst.
quote:
het gaat om de dikte tochquote:
Eh nee... niet schaatsen. Schaatsen is geen reet aan en daarvoor moet het hier in Nederland ook koud zijn, en dat is zonde.quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij viel het gister op dat ik een collega wel leuk vondKrijg de eerste vraag al naar m'n hoofd geslingerd. Drank...
Ach.. ben toch zo weg daar
Idd!! Dan ben ik niet meer die eeuwige singelquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Jij begon er overquote:
Ik wou dat ik het konquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]God wat heb ik daar een hekel aan
De laatste keer dat ik geschaatst heb ben ik zo hard op mijn stuitje gevallen dat ik drie dagen niet kon zitten. Nu 15 jaar geleden en nooit meer geschaatst.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand die je leuk vindt, er achter komt, dat je diegene leuk vindtVoor je het weet zit je in een, nou ja zeg, relatie, of zo. Nee, dat kan echt niet...
Ik zie niet in waarom ook? Ik heb gezegd dat ik dr wel aardig vind en dat ik wel door had dat ze me leuk vond, en dat er nou niet echt een basis is om iets te beginnenquote:
Mijn puntquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen met kinderen en een relatie die lopen te rotzooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |