nog steedsquote:
Mwah, ze zijn er, die zo knetter zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het wel een troll moet zijn. Niemand is toch zo knetter? Of nou ja, zo knetter en vergeet om het te verbergen
Oh die zijn er zeker wel, hoelang loop je nou mee hier?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het wel een troll moet zijn. Niemand is toch zo knetter? Of nou ja, zo knetter en vergeet om het te verbergen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms.. vandaag niet zo voor in de stemming
ja best een poos dus dat wil wat zeggen over hoe raar deze is....quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh die zijn er zeker wel, hoelang loop je nou mee hier?.
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja best een poos dus dat wil wat zeggen over hoe raar deze is....
Wie ben jij eigenlijk? Doe eens wat stats?quote:
Ik moet ineens denken aan hoe het voelt om te niesen als je ongesteld bentquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.
Nee MissB, wil niet zeggen dat ik alles dan maar ok vind om te zien/lezen/horen.
Wat heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Ach, HW heeft wel gelijk. Wat hebben we hier al wel niet gehad.
- Een FOK!ker die voor 90 miljoen bij elkaar had gehackt en opgepakt werd.
- SHE
- Een FOK!ker die filmpjes postte van hoe hij zijn collega neukte en vervolgens viral ging en zelfs in de Panorama beland is..
Ik ben Toto, ik post zo'n beetje overal waar het gezellig is, wat wil je verder weten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Doe eens wat stats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |