asl, lengte, beroep, medisch dossier, etcquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben Toto, ik post zo'n beetje overal waar het gezellig is, wat wil je verder weten?
Je weet wel, de standaard shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
asl, lengte, beroep, medisch dossier, etc
Even kijken.quote:
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossierquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
asl, lengte, beroep, medisch dossier, etc
ieuw jukkie, en ergens ook boeiendquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossier
Jij bent gewoon niks gewend!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk echt nergens meer van op, maar dan ook echt nergens meer van.
Nee MissB, wil niet zeggen dat ik alles dan maar ok vind om te zien/lezen/horen.
Oh ja, daar heb ik wel eens iets gelezen, kut manquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
19, 1.88, momenteel geen, Topicreeks: Wond na operatie geneest niet. medisch dossier
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw jukkie, en ergens ook boeiend
Dit is echt wat voor CL!
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende weekquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik wel eens iets gelezen, kut man
Op dat gebied niet nee, en dat was ook de bedoelingquote:
Veel succes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.
[..]
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende week
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezyquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan er onderhand een boek over schrijven, helaas. Het belemmert je wel behoorlijk.
[..]
Fijn is anders ja, maar het kan altijd erger dus gewoon doorgaan en hopen op een goede afloop van de operatie volgende week
quote:
Dankjewelquote:
Nee doe ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezy
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Een gestoorde is ontsnapt en heeft een internet cafe gevonden?
Wonden, ziektes, gore, dat doet me niet zoveel, maar dit soort dingen wil je als man gewoon niet wetenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel er maar niet te veel over, anders wordt HeatWave queezy
Come to the dark side, we have mothercookiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wonden, ziektes, gore, dat doet me niet zoveel, maar dit soort dingen wil je als man gewoon niet weten.
I thought you were supposed to be the light sidequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have mothercookies
Hahaha jij weet wel beterquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I thought you were supposed to be the light side.
Het enige dat ik weet is dat ik niets weetquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have mothercookies
Ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij niets weet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik niets weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |