Vast niet die rooie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Schiet me nu te binnen, vorige week borrel, een of andere collega waarvan ik het allang al wist, bekende dat ze me al een tijdje leuk vindt en ze zoende me ook etc. Jammer alleen dat ze 2 koters en een relatie heeft, dus ik heb het wel af gehouden, kreeg ik een sms dat ze wilde praten etc.
nee, die heeft me uiteraard keihard geditched, zo werkt het leven.quote:
Aaaaaaah.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die heeft me uiteraard keihard geditched, zo werkt het leven.
Nou iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen met kinderen en een relatie die lopen te rotzooien
Wees dan ook onderhoudend!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit weer te tinderchatten met twee chicks. Maar de chick die ik eigenlijk wil valt het gesprek steeds bij stil
Ik dacht dat Q dat was?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de grootste autist van de SC he?
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit weer te tinderchatten met twee chicks. Maar de chick die ik eigenlijk wil valt het gesprek steeds bij stil
Of ze is misschien wel heel lief en mooi en geil enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?Gewoon om te zeggen dat je een chick hebt?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk een baan
Dat idd. Ik wil iemand waar ik geen klik mee heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil je een chick waar je geen gespreksstof mee hebt?Gewoon om te zeggen dat je een chick hebt?
Lief zonder te praten dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Of ze is misschien wel heel lief en mooi en geil enzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Yay!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:04 schreef Tally het volgende:
Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Schiet me nu te binnen, vorige week borrel, een of andere collega waarvan ik het allang al wist, bekende dat ze me al een tijdje leuk vindt en ze zoende me ook etc. Jammer alleen dat ze 2 koters en een relatie heeft, dus ik heb het wel af gehouden, kreeg ik een sms dat ze wilde praten etc.
Dat is geen excuus!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de grootste autist van de SC he?
Alstie bek maar open gaat alstie pik dr in moet!quote:
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjesquote:
KT als huis autist weet waarschijnlijk geen eens hoe dat moet. Een pik er inquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie bek maar open gaat alstie pik dr in moet!
Feli!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjes
Dus ik kan ook nog zelf voor de kindjes zorgen. 's Morgens naar Oma en Opa en 's middags bij mama!
En als de oudste naar school gaat kan ik dr zelf brengen en halen
Echt perfect
Kindjes? Ikheb iets gemist!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Werkplekbeheerder. 5 minuten met de fiets vanaf mijn woning. 5 dagen in de week 4 uurtjes
Dus ik kan ook nog zelf voor de kindjes zorgen. 's Morgens naar Oma en Opa en 's middags bij mama!
En als de oudste naar school gaat kan ik dr zelf brengen en halen
Echt perfect
Ik wist wel dat je er een had, maar meervoud?quote:
Ik heb er tweequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er een had, maar meervoud?
Kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er tweeEentje was voor ons ook een aangename verrassing
De oudste is 3,5 en de jongste al weer 1,5
Leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er tweeEentje was voor ons ook een aangename verrassing
De oudste is 3,5 en de jongste al weer 1,5
Die zijn daar niet uitgekomen! Ik heb een ritssluiting!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn twee kinderen uitgekomen! Ik voel nog meer als ik mijn lul in een hangar gooi
Ik verschoon al baby's van kleuter af aan, ben dus niet onder de indruk.quote:
Neuh dat plaatje is nog nietsquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik verschoon al baby's van kleuter af aan, ben dus niet onder de indruk.
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamOmdat je gezoend heb. Jeetje
Sommige "wijven" ook.
Pfff en dan al willen praten.. Praat maar met je vent. Of de vader van je kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me..
Ms is dat juist het probleem. Wil ze meer!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben niet eens echt gezoend, een paar van die laffe lipkusjes gaf ze me..
Nee, dat denk ik niet, ik denk dat ze zich schaamt (slok op) en dat ze wil duidelijk maken dat ze verder niets wil, want kindjes etc.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist het probleem. Wil ze meer!
Tetteretettettetteeeeeet!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Tally het volgende:
Gewoon nog een keer!
Ik heb een baanIk ben zo blij
Eindelijk iemand die me weer een kans wil geven
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tetteretettettetteeeeeet!
Gefeliciteerd
Feliquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef Tally het volgende:
Gewoon nog een keer!
Ik heb een baanIk ben zo blij
Eindelijk iemand die me weer een kans wil geven
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:
Als ze net zo'n stroeve spreker is als ik, hebben we iig common groundsquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de filmquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand die alleen maar de oren van mijn kop lult over koetjes en kalfjes ga ik het niet leuk mee hebben. Terwijl dat wel het makkelijkst chat.
Hij gaat juist met je naar de film zodat je niet over koetjes en kalfjes praatquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de film
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat juist met je naar de film zodat je niet over koetjes en kalfjes praat
wij hebben dan ook altijd urenlange chatsessies.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gezellig, ga nog eens met je naar de film
Ik wist wel dat je het konquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wij hebben dan ook altijd urenlange chatsessies.
"straks"quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
AC/DC UK straks weer op koningsdag in de Rocks![]()
April.. maar 4/5 maandenquote:
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Fuck it. Ik ga aan de red bull......
4 uur slaap... bleh. Kan ik niet meer aan.
quote:
Ik werd al onpasselijk van mijn eigen placentaquote:
quote:
Ik heb het al zwaar na 2x 7 uur slaapquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.
Ik heb daarbij altijd zo'n idee van een enorme menstruatieklodder, helemaal glibberig enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd al onpasselijk van mijn eigen placenta
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het al zwaar na 2x 7 uur slaap
Nou ja, 7 is overdreven, maar 2x 6 uur (dan moet ik om 23:45 gaan slapen), heb ik het wel moeilijk mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]Zeven uur is meestal m'n richtlijn
Niet als het EN een hele vermoeiende dag was, EN je werk hebt waarbij je je geestelijk toch nog flink moet concentreren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, je doet net alsof je 50 bent, 4 uur slaap is prima te doen voor 1 keer.
Uhuh. Maar da eentje die je er ook nog moet uitpersen. En waarvoor je een spuit in je reet krijgt (wat niemand me had verteld van tevorenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daarbij altijd zo'n idee van een enorme menstruatieklodder, helemaal glibberig enzo.
Kan nog veel erger worden..quote:
>>> OUDquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar da eentje die je er ook nog moet uitpersen. En waarvoor je een spuit in je reet krijgt (wat niemand me had verteld van tevoren)
Wat? Ik waarschuw CL even, mocht ze ooit gaan jongen.quote:
Als ik zo'n kind heb gehad kan die placenta er ook nog wel bij hoor. En dan even kijken welke ik hou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik waarschuw CL even, mocht ze ooit gaan jongen.
quote:
oh nee gewoon SCquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist in het datingtopic, Rhu in actie?
Weinig, wat dom gedoe van die miouquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist in het datingtopic, Rhu in actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |