Of oorlogquote:
dan zou ik eens eerder gaan slapenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
ik mag trouwens naar de havo als ik zo door blijf gaan
Ik mag jou wel.quote:
Hij heeft me een voorstel gedaan, maar dat is te laag. Hij wil meer bieden,maar dat hangt van de verzekering af. Het enige fijne is wel dat ik nu klanten van die advocaat overneemquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je daar intussen wel uitsluitsel over had.
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:18 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is geen echt bos![]()
Oke misschien ben ik verwend.
Trusten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Gauw maar proberen te slapen voordat mijn knorrende maag het wint van mijn wil.
Oh. Nou ja, friet is gefrituurde patat dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier heb ik een patat voor je
[ afbeelding ]
Doe maar eens google image zoeken op patatten
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier heb ik een patat voor je
[ afbeelding ]
Doe maar eens google image zoeken op patatten
Truste yvquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Gauw maar proberen te slapen voordat mijn knorrende maag het wint van mijn wil.
Een aardappel die lijkt op een olifantje.quote:
Zo onschuldig en puurquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een aardappel die lijkt op een olifantje.
quote:
Ik ben niet onschuldig en ook niet puur.quote:
Te laag hoezo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:21 schreef yats het volgende:
[..]
Hij heeft me een voorstel gedaan, maar dat is te laag. Hij wil meer bieden,maar dat hangt van de verzekering af. Het enige fijne is wel dat ik nu klanten van die advocaat overneem
Jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet onschuldig en ook niet puur.
Op je 9,3? Jazeker. Maar ik zou toch wat eerder gaan slapen. Echt doen. Op jouw leeftijd moest ik standaard om 11 uur op bed liggen.quote:
Ik vind van niet.quote:
Ja ben nog ff Wiskunde opdrachten aan het makem want straks weer toets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je 9,3? Jazeker. Maar ik zou toch wat eerder gaan slapen. Echt doen. Op jouw leeftijd moest ik standaard om 11 uur op bed liggen.
Ik wil genoeg verdienen om een appartementje te kunnen betalen. Ik wil hier a.s.a.p weg.quote:
Blijft patat. Aardappel met slurfquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij lustte wel een patatje he? Of toch maar friet?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:28 schreef Jelia het volgende:
Fylax haalt de gemiddelde leeftijd met 10 jaar naar beneden gok ik?
Goed bezig, maar slaap is ook belangrijk voor toetsen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ben nog ff Wiskunde opdrachten aan het makem want straks weer toets.
Ik lijk wel een studienerdje, ben gewoon aan het leren.
Ik met 10 omhoogquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:28 schreef Jelia het volgende:
Fylax haalt de gemiddelde leeftijd met 10 jaar naar beneden gok ik?
O, is het zo weinig dat je niet eens op jezelf zou kunnen wonen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil genoeg verdienen om een appartementje te kunnen betalen. Ik wil hier a.s.a.p weg.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig, maar slaap is ook belangrijk voor toetsen.
Ik zou er net 700 a 800 euro aan over houden. De huur alleen al is bij de meeste appartementen die ik vind al rond de 400 a 500 euro. Dan zou ik eventueel met een huisgenoot kunnen gaan huren (dat aanbod heb ik al gekregen van twee mensen) maar ik heb liever iets voor mezelf. En ook qua kamers maakt het weinig uit, die zitten tussen de 350 en de 450 euro per maand.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
O, is het zo weinig dat je niet eens op jezelf zou kunnen wonen?
Niet nog...Weer helaas. Ik woonde samen met mijn ex.quote:
Nee, oké. Maar ik had het idee dat ze je wel een volwaardig salaris zouden bieden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou er net 700 a 800 euro aan over houden. De huur alleen al is bij de meeste appartementen die ik vind al rond de 400 a 500 euro. Dan zou ik eventueel met een huisgenoot kunnen gaan huren (dat aanbod heb ik al gekregen van twee mensen) maar ik heb liever iets voor mezelf. En ook qua kamers maakt het weinig uit, die zitten tussen de 350 en de 450 euro per maand.
Daar had ik wel op gerekend. Al is die kans er nog steeds, maar zoals ik zei hangt dat van medewerking van een verzekeraar af. Die advocaat heeft een tijd terug een ongeluk gehad en heeft aangevoerd dat hij daardoor iemand in moet gaan huren. Als de verzekeraar dat bevestigd en betaald word het een beter aanbod voor mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik had het idee dat ze je wel een volwaardig salaris zouden bieden.
Slaap lekker faxquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
Zal m'n nest maar eens ingaan.. 5 uur de wekker...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
Heb je deze week vroege diensten ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
Shit manquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:35 schreef yats het volgende:
[..]
Niet nog...Weer helaas. Ik woonde samen met mijn ex.
Vroeg ja, van 6 tot 2. Volgende week weer nacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je deze week vroege diensten ofzo?![]()
Doeg.
Hoe kan je biologische wekker dat aan dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeg ja, van 6 tot 2. Volgende week weer nacht.
Shit happens helaas, daarom wil ik hier ook weer weg. Dit is niets voor mij.quote:
Ach je moet maar zo denken:quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Shit happens helaas, daarom wil ik hier ook weer weg. Dit is niets voor mij.
Dat is zeker waar. Dus is het tijd voor veranderingquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:44 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken:
Niets blijft zoals het is.
En het kan altijd erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |