Nee, zwangerschap volgde een paar maanden na m'n registratie op FOK!.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Registratiedatum 2002.
Ben je tijdens/vanwege je zwangerschap op FOK! gekomen? of is dat toeval?
Heb ooit in MEN AKQ een verkiezing ondersteund.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om toch maar het 40+ verkiezingen opzetje wat ik had af te gaan maken.
Gezien de doelgroep (50+ en omgeving Rotterdam) ben jij zo ongeveer de enige die het legitiem in mag vullen.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:15 schreef just me het volgende:
Ik heb een hekel aan enquêtes waar ik niet de mogelijkheid heb om aan te geven dat ik mijn inkomen niet kenbaar wil maken.
True, maar snap het wel dat ze dit soort platforms opzoeken, alleen op FOK! helpt ze het meestal van de wal in de sloot.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:26 schreef Pavement het volgende:
Enquêtes op internet zijn niet te doen, onbetrouwbaar irritant en zinloos
Ja fok! is helemaal ellende voor een enquêtequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar snap het wel dat ze dit soort platforms opzoeken, alleen op FOK! helpt ze het meestal van de wal in de sloot.
Deze lijkt nog mee te gaan vallen, omdat ze een behoorlijke OP heeft en zelf reageert, maar meestal krijg je reacties zoals in dit topic en heb je er echt geen zak aan. 40+ / Vraagje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:31 schreef Pavement het volgende:
Ja fok! is helemaal ellende voor een enquête
true, truequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze lijkt nog mee te gaan vallen, omdat ze een behoorlijke OP heeft en zelf reageert, maar meestal krijg je reacties zoals in dit topic en heb je er echt geen zak aan. 40+ / Vraagje?
ja het is al een beetje donker buiten, wat kun je beter doen dan even je oogjes sluitenquote:
tis wel zoeken momenteel waar "het" gebeurdquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zit natuurlijk in het supergeheime 40+ subsupsubsupforum
Tis donker dus weer nachtwachters...quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zit natuurlijk in het supergeheime 40+ subsupsubsupforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |