Ik ook. FOK! kan soms heel klein zijn.quote:
Treehut als meest onnavolgbare.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook. FOK! kan soms heel klein zijn.
Wat bedoelde je met "weer een nominatie btw"?
Zit er aan te denken om toch maar het 40+ verkiezingen opzetje wat ik had af te gaan maken.
Ik ken je alleen van op dit forum.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent me een beetje SIg....dat soort voorspelbare categoriën zijn er natuurlijk niet.
Dat Kris en Lisanne topic zit nu al bij deel 140 zie ik net....volg jij dat nog?quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
Ik probeer nu al tijden lang zijn posts te begrijpen maar dat lukt nog niet echt.
Nee, hopeloos verdwaald dat topic.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Kris en Lisanne topic zit nu al bij deel 140 zie ik net....volg jij dat nog?
Je weet het niet, je weet het niet...., maar wat je hopelijk wel van het forum weet is dat het natuurlijk geen "wie is de beste, wie is het leukste, wie is de trolllerigste" etc. opzet is.quote:
Ik ben weleens in de jungle van 2 vrouwen verdwaald. Is ook vragen om moeilijkheden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:19 schreef sig000 het volgende:
2 vrouwen alleen in de jungle is vragen om moeilijkheden.
Tegelijk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben weleens in de jungle van 2 vrouwen verdwaald. Is ook vragen om moeilijkheden.
quote:
Registratiedatum 2002.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:04 schreef Eska het volgende:
Geen idee of ik dat al eens verteld hier.
We hebben 2 jongens; 16 jr en 11 jr.
In 2002 was er nog geen OUD.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Registratiedatum 2002.
Ben je tijdens/vanwege je zwangerschap op FOK! gekomen? of is dat toeval?
Nee, maar als je zwanger bent en mss zwangerschapsverlof hebt, dan kan ik me voorstellen dat je wat op internet rond gaat neuzen en dan hier terecht komt. Eigenlijk gewoon nieuwsgierig of het toeval is of niet.quote:
Die muts van mij komt niet verder dan uitzending gemist gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, maar als je zwanger bent en mss zwangerschapsverlof hebt, dan kan ik me voorstellen dat je wat op internet rond gaat neuzen en dan hier terecht komt. Eigenlijk gewoon nieuwsgierig of het toeval is of niet.
Dat is toch niet dezelfde muts als die van Piet mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:00 schreef sig000 het volgende:
Die muts van mij komt niet verder dan uitzending gemist gelukkig.
De tweelingzus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde muts als die van Piet mag ik hopen?
Gelukkig....ik vreesde al dat ik voor een moreel dilemma gesteld zou worden op het moment dat Piet weer terug is.quote:
quote:
Grapjas.quote:Op dinsdag 9 december 2014 06:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een heimelijke crush op Eska, maar ja....ten eerste zijn we beiden getrouwd en ten tweede zijn er tientallen anderen die ook om haar hand vechten, dus ik kijk wel van een afstandje toe en verleid haar af en toe muzikaal.
Die fluiten hier nagenoeg doorlopend. Valt niet meer op te navigeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 05:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vogels beginnen te fluiten, ik ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |