abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147415739
Voor mijn afstudeeropdracht ben ik bezig met het verzamelen van respons voor mijn enquête. Deze enquête gaat over de kwaliteitseis van een zorghotel en de dagbesteding.

Deze enquête wordt afgenomen onder de doelgroep 50-plussers uit de regio Rotterdam. Daarom wordt er gevraagd deze enquête alleen in te vullen als u 50 jaar of ouder bent en als u woont binnen de regio Rotterdam.

Eerst zijn er een aantal algemene vragen en vervolgens komen de specifieke vragen over het zorghotel en de dagbesteding aan bod. De enquête omvat in totaal 10 vragen en duurt ongeveer 2 tot 3 minuten.

U zou mij heel erg helpen met mijn onderzoek.
Hartelijk dank voor uw eventuele bijdrage.

In de onderstaande link staat de enquête.

https://nl.surveymonkey.com/s/GG52VRX
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2014 @ 10:15:39 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_147416182
Ik heb een hekel aan enquêtes waar ik niet de mogelijkheid heb om aan te geven dat ik mijn inkomen niet kenbaar wil maken.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_147416263
Begrijp ik, maar de enquête is geheel anoniem. Ik kan dus niet zien wie een bepaald antwoord heeft gegeven.

Maar bedankt voor uw interesse!
pi_147416313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:15 schreef just me het volgende:
Ik heb een hekel aan enquêtes waar ik niet de mogelijkheid heb om aan te geven dat ik mijn inkomen niet kenbaar wil maken.
Ik heb sowieso een hekel aan zulk soort enquêtes of studieopdrachten op FOK!.
pi_147416366
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:22 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een hekel aan zulk soort enquêtes of studieopdrachten op FOK!.
Het is best lastig als je enquête opdracht van school krijgt, ze is iig in het juiste subforum.
Ik snap niet dat scholen deze opdracht nog steeds geven als men ondertussen weet dat enquêtes op internet zwaar onbetrouwbaar zijn.

Succes met je enquette maar ik ben nog een beetje te jong hiervoor :D
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_147416462
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:25 schreef Pavement het volgende:

[..]

Het is best lastig als je enquête opdracht van school krijgt, ze is iig in het juiste subforum.
Ik snap niet dat scholen deze opdracht nog steeds geven als men ondertussen weet dat enquêtes op internet zwaar onbetrouwbaar zijn.

Succes met je enquette maar ik ben nog een beetje te jong hiervoor :D
Je kan ook zelf wat meer moeite doen en Rotterdam in gaan opzoek naar 50+ers.
pi_147416479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je kan ook zelf wat meer moeite doen en Rotterdam in gaan opzoek naar 50+ers.
Zeker, en dan is de respons veel betrouwbaarder
pi_147416540
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Pavement het volgende:

[..]

Zeker, en dan is de respons veel betrouwbaarder
In mijn ervaring is het ook niet zo dat een school of universiteit aan een leerling/student zegt 'ga jij even een enquête via internet doen.' Er moet iets onderzocht worden en je mag zelf de methode bedenken zolang je maar aan kan tonen dat de resultaten betrouwbaar zijn. Het zijn dus gewoon de studenten die voor de makkelijke weg kiezen.
pi_147416627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

In mijn ervaring is het ook niet zo dat een school of universiteit aan een leerling/student zegt 'ga jij even een enquête via internet doen.' Er moet iets onderzocht worden en je mag zelf de methode bedenken zolang je maar aan kan tonen dat de resultaten betrouwbaar zijn. Het zijn dus gewoon de studenten die voor de makkelijke weg kiezen.
Wij moesten (jaren geleden) wel een bepaalde verplichte manier van onderzoek doen, huis aan huis met willekeurige sprongen.

Drama was dat.
pi_147416680
Dank je wel!
Ik ben wel bezig met meerdere methodes om mijn respons te verzamelen. Ook heb ik interviews afgenomen.
pi_147416784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef Rozanne4 het volgende:
Dank je wel!
Ik ben wel bezig met meerdere methodes om mijn respons te verzamelen. Ook heb ik interviews afgenomen.
Heel veel 50 plussers zijn er niet en als ze dan ook nog specifiek uit de omgeving Rotterdam moeten komen, dan wordt de spoeling wel heel dun.
Weet niet of het toegestaan is om er een enquete te posten, maar je zou het anders ook eens in dit topic kunnen proberen wat specifiek op Rotterdammers is gericht:
STA / [Rotterdam] #201 Van alles is weer waardeloos

Succes!
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2014 @ 10:49:08 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_147416849
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:19 schreef Rozanne4 het volgende:
Begrijp ik, maar de enquête is geheel anoniem. Ik kan dus niet zien wie een bepaald antwoord heeft gegeven.

Maar bedankt voor uw interesse!
Je had toch de mogelijkheid in kunnen bouwen dat je daar geen antwoord op wilt geven?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_147417503
Bedankt voor je suggestie!
Ja dat had ik kunnen doen,maar dan is de kans groot dat ik daar weinig antwoorden op krijg. Dan kan ik op het eind de inkomensgroepen niet vergelijken met andere vragen.
pi_147420742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:23 schreef Rozanne4 het volgende:
Bedankt voor je suggestie!
Ja dat had ik kunnen doen,maar dan is de kans groot dat ik daar weinig antwoorden op krijg. Dan kan ik op het eind de inkomensgroepen niet vergelijken met andere vragen.
Dus nu moeten/gaan mensen die hun inkomen niet prijs willen geven, iets willekeurigs invullen. Ik denk niet dat de conclusie daar betrouwbaarder door wordt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')