Stuur maar via dm dan.quote:
Mijn supermarkt is al 2 keer overvallen afgelopen 2 jaar, Postagentschap ooit geramkraakt ,,, AH op het plein ook al een keer voor sigaretten .... Rookshop om de hoek een paar keer overvallen.... Schietpartij aan de overkant... Liquidatie dode 200 meter verder op .... (Vluchtauto bij toverheks om de hoek gevonden). Andere vluchtauto en gevonden wapens bij MM om de hoek... Moord op kinderopvangdirectrice 200 m rechts ....quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Stuur maar via dm dan.
En hoi allemaal deze duistere dinsdagavond waar we kijken wie in de meest criminele buurt woont.
Jij wint. En MM en toverheks ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn supermarkt is al 2 keer overvallen afgelopen 2 jaar, Postagentschap ooit geramkraakt ,,, AH op het plein ook al een keer voor sigaretten .... Rookshop om de hoek een paar keer overvallen.... Schietpartij aan de overkant... Liquidatie dode 200 meter verder op .... (Vluchtauto bij toverheks om de hoek gevonden). Andere vluchtauto en gevonden wapens bij MM om de hoek... Moord op kinderopvangdirectrice 200 m rechts ....
Ja, 2 keer slechts, wat een rustige wijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
Hier in Bloemendaal is pas geleden een oud vrouwtje onvrijwillig naar de overzijde van de straat gebracht. En een hondeneigenaar heeft een keer geen poepzakje gebruikt toen ie z'n hond uitgelaten had.
Hele dorp op stelten.
O shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
Hier in Bloemendaal is pas geleden een oud vrouwtje onvrijwillig naar de overzijde van de straat gebracht. En een hondeneigenaar heeft een keer geen poepzakje gebruikt toen ie z'n hond uitgelaten had.
Hele dorp op stelten.
Ik heb nog wat oude fotoboeken met maffe foto'squote:Op dinsdag 9 december 2014 20:33 schreef just me het volgende:
In onze tijd was er nog geen internet, ik moet het met de herinneringen ivan mijn plakboek doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live from Anfield, Liverpool stadion.... Altijd toch weer een mooi moment
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 09-12-2014 20:58:26 ]
Hoe vaak ben je daar geweest?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
live from Anfield, Liverpool stadion.... Altijd toch weer een mooi moment
een keer met zijn moederquote:
Ik nooit, maar om het op live tv te zien is altijd mooi om te horen... Jij? In het echie waarschijnlijk...quote:
Waar? Ik had hem 2 dagen geleden gequoted , maar dat was in een beroepsmatig topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef sig000 het volgende:
Stierenvechter gaat weer helemaal los, dat kan niet lang goed gaan.
Twee keer bij Liverpool, vaker bij andere clubs..quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit, maar om het op live tv te zien is altijd mooi om te horen... Jij? In het echie waarschijnlijk...
Mooi.. Ik ben niet zo van live voetbal... Ik zie het beter op tv... Ik zat wel ooit een keer bij Ajax Real... met free-tickets van Real ... 30 man zat er of zo ... In die sectie dan... players tickets hoekje.. Moest mn kaartjes halen bij het Okura ... (heb ik al eens verteld ... jaja)quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee keer bij Liverpool, vaker bij andere clubs..
Check de topics waar ik gepost heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar? Ik had hem 2 dagen geleden gequoted , maar dat was in een beroepsmatig topic
sig... Ik ben geen sensatie zoeker... Boeien wat ie allemaal uitvoert .. Ik zag iets over Wilders in NWS topic maar ga ik dat allemaal teruglezen ... Nee sorry..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Check de topics waar ik gepost heb.
Ok .. WE hebben een click qua studie... Maar een gap van 20 jaar... Ik kan hem soms begrijpen, maar ik volg hem niet in de topics die ik niet volg . klinkt logisch.. Heb wel af en toe zn pohi bekeken..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef sig000 het volgende:
Hij gaat weer lekker los, dat viel me op.
ik vind het wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef sig000 het volgende:
Dit gaat een topper worden.
NWS / Vrouw topcrimineel geliquideerd op straat
Als er een topic over was dan zou iemand er vast een prachtige tijdlijn met plaatjes van alle locaties voor gemaakt hebben, en persoonlijk gezorgd hebben dat er al 15 topics over waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die burgemeester daar?
Goedenavond Leandra, alles goed daar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een topic over was dan zou iemand er vast een prachtige tijdlijn met plaatjes van alle locaties voor gemaakt hebben, en persoonlijk gezorgd hebben dat er al 15 topics over waren.
die moest voor straf op de boot, enkele reisquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die burgemeester daar?
Oei.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
die moest voor straf op de boot, enkele reis
Ja, z'n gangetje, alleen even een paar dagen rustig aan doen omdat er wat bulten van m'n hoofd zijn weggesneden, dus even niet bukken en tillen, das niet prettig voor de (plak)hechtingen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goedenavond Leandra, alles goed daar?
kreeg je hoorntjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje, alleen even een paar dagen rustig aan doen omdat er wat bulten van m'n hoofd zijn weggesneden...
Ja, ze waren alleen niet juist verdeeld, dus dan moeten ze weg hč....quote:
Wat naar voor je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze waren alleen niet juist verdeeld, dus dan moeten ze weg hč....
Misschien dat ze nu op de juiste plek terugkomen, want ze komen uiteindelijk altijd terug
Is N fout bezig in bidirecctionale richting ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat ze nu op de juiste plek terugkomen, want ze komen uiteindelijk altijd terug
klinkt niet echt prettig Leandra!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze m'n hele leven al, dus ik ben het wel gewend, en als ze vervelend beginnen te worden (door de grootte en/of locatie), dan laat ik ze wegsnijden, nu laten doen omdat het pijnlijk werd als ik met m'n hoofd tegen de hoofdsteun leunde, of bij de tandarts op de stoel lag.quote:
Ja ik ben aan mijn 3e jeugd begonnen nu.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar? Vermaak je je een beetje met je kleinzoon?
Lief toch ook soms ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik ben aan mijn 3e jeugd begonnen nu.
Gehoorzaamd die van jou nog een beetje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi is dat hč, zo'n kleintje om je heen
Dat was al weer lang geleden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi is dat hč, zo'n kleintje om je heen
Ja joh, die van mij is de perfecte mix van N en mij, hij heeft van ieder de positieve eigenschappen, als het andersom was geweest dan hadden we nu al een probleem gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gehoorzaamd die van jou nog een beetje?
Want nu moet je zelf weer je dag invullen ,.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hij is sinds vorige week 4, dus hij gaat naar school.... dat is nog wel even wennen.
Vooral voor mij, hij vindt het geweldig.
* Leandra kan er niet mee omgaan
Er is duidelijk talent aanwezig, de kromme benen zijn er al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
De kleine van PP schijnt al paard te rijden hoorde ik via SMS ..
Je kunt ook gewoon doen als sig ... Flink doorhalen in de nacht en dan SOneal naar school en dan gewoon gaan pitten want N is toch ook naar zn werk neem ik aanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, even wennen dat ik van 08.30 tot 14.30 zelf over m'n tijd kan beschikken.
De genetische gelijkenissen waren reeds toegegeven ... Ik zag ze ook al reeds bij de eerste foto alhier vertoont ... Zo typisch zn opa...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is duidelijk talent aanwezig, de kromme benen zijn er al.
Ik denk niet dat het voordelen heeft als ik m'n dag- en nachtritme zo omgooi.... al was het alleen al omdat ik dan van vermoeidheid 's morgens strontchagrijnig tegen dat kind doe, terwijl hij er ook niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon doen als sig ... Flink doorhalen in de nacht en dan SOneal naar school en dan gewoon gaan pitten want N is toch ook naar zn werk neem ik aan
Was een geintje Lean..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voordelen heeft als ik m'n dag- en nachtritme zo omgooi.... al was het alleen al omdat ik dan van vermoeidheid 's morgens strontchagrijnig tegen dat kind doe, terwijl hij er ook niets aan kan doen.
Ik bedoel morgenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
Goed ... De nachtwakers maken zich klaar.. nemen nog en douche en gaan straks weer los .. Mischien dat ik vandaag 6:99 haal
ik hoop ook voor jou dat je morgen haalt!quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop ook voor jou dat je morgen haalt!
je weet nooit in die wereldstadquote:
als de kust weer veilig is denk ik zo!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
De toeristen gaan de weg aan me vragen wanneer ik er rondloop.
Dat heb ik in de USA en in de binnenstad hier beginnen ze in winkels e.d. vaak in het Engels tegen me...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
De toeristen gaan de weg aan me vragen wanneer ik er rondloop.
Die oplichtende spikkels, is dat nou chlamydia?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo lijkt die pik van chufi opeens toch iets groter als 1,5 centimeter.
Tegen mijn vader in de zomer gingen ze ineens gebrekkig Nederlands pratenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik in de USA en in de binnenstad hier beginnen ze in winkels e.d. vaak in het Engels tegen me...
FB-BNWquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef sig000 het volgende:
Stierenvechter gaat weer helemaal los, dat kan niet lang goed gaan.
Niet veel gezegd MM, maar het is je eigen creatie ...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die oplichtende spikkels, is dat nou chlamydia?
Hij maakt er veel, soms vergeet je weleens wat dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet veel gezegd MM, maar het is je eigen creatie ...
Ja maar om dan mij in een donker daglicht te zetten ... So meanquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij maakt er veel, soms vergeet je weleens wat dan.
Ach gut, je hoort er gewoon bij hoor sjoef.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan mij in een donker daglicht te zetten ... So mean
Dank sig ...quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach gut, je hoort er gewoon bij hoor sjoef.
Kwam nog een topic tegen waarin men zeer liefdevol over onze donkerblauwe vriend sprak....quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Die oplichtende spikkels, is dat nou chlamydia?
Of zn geniale plaatjes ... Soms niet te begrijpen, maar soms ook geniaal ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef sig000 het volgende:
Treehut willen we ook niet meer missen met zijn geniale in 3 woorden oplossingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |