Waar? Ik had hem 2 dagen geleden gequoted , maar dat was in een beroepsmatig topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef sig000 het volgende:
Stierenvechter gaat weer helemaal los, dat kan niet lang goed gaan.
Twee keer bij Liverpool, vaker bij andere clubs..quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nooit, maar om het op live tv te zien is altijd mooi om te horen... Jij? In het echie waarschijnlijk...
Mooi.. Ik ben niet zo van live voetbal... Ik zie het beter op tv... Ik zat wel ooit een keer bij Ajax Real... met free-tickets van Real ... 30 man zat er of zo ... In die sectie dan... players tickets hoekje.. Moest mn kaartjes halen bij het Okura ... (heb ik al eens verteld ... jaja)quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee keer bij Liverpool, vaker bij andere clubs..
Check de topics waar ik gepost heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar? Ik had hem 2 dagen geleden gequoted , maar dat was in een beroepsmatig topic
sig... Ik ben geen sensatie zoeker... Boeien wat ie allemaal uitvoert .. Ik zag iets over Wilders in NWS topic maar ga ik dat allemaal teruglezen ... Nee sorry..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Check de topics waar ik gepost heb.
Ok .. WE hebben een click qua studie... Maar een gap van 20 jaar... Ik kan hem soms begrijpen, maar ik volg hem niet in de topics die ik niet volg . klinkt logisch.. Heb wel af en toe zn pohi bekeken..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef sig000 het volgende:
Hij gaat weer lekker los, dat viel me op.
ik vind het wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef sig000 het volgende:
Dit gaat een topper worden.
NWS / Vrouw topcrimineel geliquideerd op straat
Als er een topic over was dan zou iemand er vast een prachtige tijdlijn met plaatjes van alle locaties voor gemaakt hebben, en persoonlijk gezorgd hebben dat er al 15 topics over waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die burgemeester daar?
Goedenavond Leandra, alles goed daar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een topic over was dan zou iemand er vast een prachtige tijdlijn met plaatjes van alle locaties voor gemaakt hebben, en persoonlijk gezorgd hebben dat er al 15 topics over waren.
die moest voor straf op de boot, enkele reisquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die burgemeester daar?
Oei.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
die moest voor straf op de boot, enkele reis
Ja, z'n gangetje, alleen even een paar dagen rustig aan doen omdat er wat bulten van m'n hoofd zijn weggesneden, dus even niet bukken en tillen, das niet prettig voor de (plak)hechtingen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goedenavond Leandra, alles goed daar?
kreeg je hoorntjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje, alleen even een paar dagen rustig aan doen omdat er wat bulten van m'n hoofd zijn weggesneden...
Ja, ze waren alleen niet juist verdeeld, dus dan moeten ze weg hè....quote:
Wat naar voor je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze waren alleen niet juist verdeeld, dus dan moeten ze weg hè....
Misschien dat ze nu op de juiste plek terugkomen, want ze komen uiteindelijk altijd terug
Is N fout bezig in bidirecctionale richting ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat ze nu op de juiste plek terugkomen, want ze komen uiteindelijk altijd terug
klinkt niet echt prettig Leandra!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |