Stuur maar via dm dan.quote:
Mijn supermarkt is al 2 keer overvallen afgelopen 2 jaar, Postagentschap ooit geramkraakt ,,, AH op het plein ook al een keer voor sigaretten .... Rookshop om de hoek een paar keer overvallen.... Schietpartij aan de overkant... Liquidatie dode 200 meter verder op .... (Vluchtauto bij toverheks om de hoek gevonden). Andere vluchtauto en gevonden wapens bij MM om de hoek... Moord op kinderopvangdirectrice 200 m rechts ....quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Stuur maar via dm dan.
En hoi allemaal deze duistere dinsdagavond waar we kijken wie in de meest criminele buurt woont.
Jij wint. En MM en toverheks ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn supermarkt is al 2 keer overvallen afgelopen 2 jaar, Postagentschap ooit geramkraakt ,,, AH op het plein ook al een keer voor sigaretten .... Rookshop om de hoek een paar keer overvallen.... Schietpartij aan de overkant... Liquidatie dode 200 meter verder op .... (Vluchtauto bij toverheks om de hoek gevonden). Andere vluchtauto en gevonden wapens bij MM om de hoek... Moord op kinderopvangdirectrice 200 m rechts ....
Ja, 2 keer slechts, wat een rustige wijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
Hier in Bloemendaal is pas geleden een oud vrouwtje onvrijwillig naar de overzijde van de straat gebracht. En een hondeneigenaar heeft een keer geen poepzakje gebruikt toen ie z'n hond uitgelaten had.
Hele dorp op stelten.
O shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
Hier in Bloemendaal is pas geleden een oud vrouwtje onvrijwillig naar de overzijde van de straat gebracht. En een hondeneigenaar heeft een keer geen poepzakje gebruikt toen ie z'n hond uitgelaten had.
Hele dorp op stelten.
Ik heb nog wat oude fotoboeken met maffe foto'squote:Op dinsdag 9 december 2014 20:33 schreef just me het volgende:
In onze tijd was er nog geen internet, ik moet het met de herinneringen ivan mijn plakboek doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live from Anfield, Liverpool stadion.... Altijd toch weer een mooi moment
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 09-12-2014 20:58:26 ]
Hoe vaak ben je daar geweest?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
live from Anfield, Liverpool stadion.... Altijd toch weer een mooi moment
een keer met zijn moederquote:
Ik nooit, maar om het op live tv te zien is altijd mooi om te horen... Jij? In het echie waarschijnlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |