Andersom mag dan wel?quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet naar jongens. Haram akhi.
overpriced shit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter![]()
[..]
Andersom mag dan wel?
Wtf is dit voor een tatta gedoe.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter![]()
[..]
Andersom mag dan wel?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
[..]
Kom dan.
[..]
Toch juist niet technisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik googelde gewoon op Mint water en citroen. Rustigquote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom post je dan precied die fotolaatst ook al
Echt niet te drinken. Moest een keer bijna kokhalzen ervan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Crip het volgende:
Net zoals bij de La Place om munt thee vragen. Krijg je dit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik als PES-fanboy wist dat ik jaren geleden over moest stappen naar FIFA, what have you done
quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]PS4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
nee ik zou maken toch vandaag, maar was om 20:15 thuis en te moe om nog boodschappen te doen en bezig te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij die ook gemaakt? Lijkt wel een epidemie.
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik zou maken toch vandaag, maar was om 20:15 thuis en te moe om nog boodschappen te doen en bezig te zijn.
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
Ik zou wss nog doen ook :squote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.
Whipped.quote:
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.quote:
quote:
Zelfs ik voel het vanaf hierquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
quote:
???quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |