Deuce pls.quote:Op maandag 8 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor. Gewoon je fantasie de vrije loop laten.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat witte spul op je burger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 8 december 2014 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek echt lang naar die burger.
jizzquote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat witte spul op je burger?
Dit is eten. Ish heiligquote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat witte spul op je burger?
quote:
Ik zei nog tegen hem dat hij moet oppassen om bij Turken te bestellen, maar luisteren ho maar.quote:
Welk broodjesgedoe?quote:Op maandag 8 december 2014 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowjeej ik.had net dat hele broodjesgedoe een plekje gegeven en nu krijgen we dit weer
Iets met broodjes van crip waar jizz op zou zitten van zargon uiteindelijk, nachten van wakker gelegenquote:
Ah bah! Waarom zou je me zoiets vertellenquote:Op maandag 8 december 2014 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iets met broodjes van crip waar jizz op zou zitten van zargon uiteindelijk, nachten van wakker gelegen
Omdat je aagje bentquote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah bah! Waarom zou je me zoiets vertellen
Dan ben jij toch juist de neger?quote:
Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit meer gekke moods hebben hier. Ga wel weer MashaAllah zijn.
Leuk dat het leuk was.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag een vriendin van vroegah gemeet. Was wonderbaarlijk leuk eigk.
#liefedagboek
Afscheid was alleen awkwardquote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.
[..]
Leuk dat het leuk was.
Niet icm eten a cripquote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit meer gekke moods hebben hier. Ga wel weer MashaAllah zijn.
Hmhm, elhamdullilah ukhti. Rabi ej 7hday e3leek.quote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.
[..]
Leuk dat het leuk was.
terechte vraag, ben hier echt stil van.quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
Echt viespeuken hiero. Waar zijn Kb en Borte?
Maar je bent er nu.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terechte vraag, ben hier echt stil van.
Leuke UIquote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terechte vraag, ben hier echt stil van.
vier kusjes, nee drie! Hand geven, of knuffel of zwaaien. Zoiets?quote:
Borte is aan het recoveren ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar je bent er nu.
Waarom heb je Borte niet meegenomen?
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik raak geen mensen aan. Je weet.
je had ook munt moeten toevoegenquote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
Wegdrinken met kan water met ijsblokjes en citroenachijfjes
tfuuuuuquote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?
technisch gezien is ze mijn sista.quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?
Bitch deed geen smile terug naar je ?quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
woow..dikke liquidatie weer.
[ afbeelding ]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)in-amstelveen-update
Waarvan moeten jullie recoveren?quote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte is aan het recoveren ook.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je had ook munt moeten toevoegen
Kom dan.quote:
Toch juist niet technisch?quote:Op maandag 8 december 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
technisch gezien is ze mijn sista.
Verspilling van goede munt :/quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je had ook munt moeten toevoegen
Nee, ik kom niet naar jongens. Haram akhi.quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
[..]
Kom dan.
[..]
Toch juist niet technisch?
Andersom mag dan wel?quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet naar jongens. Haram akhi.
overpriced shit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter![]()
[..]
Andersom mag dan wel?
Wtf is dit voor een tatta gedoe.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter![]()
[..]
Andersom mag dan wel?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
[..]
Kom dan.
[..]
Toch juist niet technisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik googelde gewoon op Mint water en citroen. Rustigquote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom post je dan precied die fotolaatst ook al
Echt niet te drinken. Moest een keer bijna kokhalzen ervan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Crip het volgende:
Net zoals bij de La Place om munt thee vragen. Krijg je dit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik als PES-fanboy wist dat ik jaren geleden over moest stappen naar FIFA, what have you done
quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]PS4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
nee ik zou maken toch vandaag, maar was om 20:15 thuis en te moe om nog boodschappen te doen en bezig te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij die ook gemaakt? Lijkt wel een epidemie.
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik zou maken toch vandaag, maar was om 20:15 thuis en te moe om nog boodschappen te doen en bezig te zijn.
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |