quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Che_ het volgende:
Hnnng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
Dit liedje maakt me echt vrolijk, vind Bruno niet eens 's leuk.
Deuce pls.quote:Op maandag 8 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor. Gewoon je fantasie de vrije loop laten.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat witte spul op je burger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 8 december 2014 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek echt lang naar die burger.
jizzquote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat witte spul op je burger?
Dit is eten. Ish heiligquote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat witte spul op je burger?
quote:
Ik zei nog tegen hem dat hij moet oppassen om bij Turken te bestellen, maar luisteren ho maar.quote:
Welk broodjesgedoe?quote:Op maandag 8 december 2014 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowjeej ik.had net dat hele broodjesgedoe een plekje gegeven en nu krijgen we dit weer
Iets met broodjes van crip waar jizz op zou zitten van zargon uiteindelijk, nachten van wakker gelegenquote:
Ah bah! Waarom zou je me zoiets vertellenquote:Op maandag 8 december 2014 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iets met broodjes van crip waar jizz op zou zitten van zargon uiteindelijk, nachten van wakker gelegen
Omdat je aagje bentquote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah bah! Waarom zou je me zoiets vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |