Wat voor? Galia?quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
watermeloen, galiameloen...quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel opquote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo vaak kipcorn gezegd, dat ik er zin in had gekregen. Dus geaccepteerd.
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Als het besneden was, waarom niet?quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Shots fired.quote:
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's welquote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
honingmeloen..
[..]
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.
Ben je bekeerd Jan? Of moet ik nu Abdullah zeggen.
We love you too Jan. Respect mattie, oneluv.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's wel
Bullllshit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Je krijgt je handjes er toch niet om heen.![]()
![]()
![]()
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bullllshit.
[ afbeelding ]
dit zijn snoeptomaatjes.
Slaan ze normaal wel ergens op?quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik las snoepautomaat
Mijn grap slaat nu nergens op
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.quote:
Titties reflecteren...eureka!quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??
Deze reactie heeft mijn punt duidelijk gemaakt hhhh.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.
Kijk die boy gaan. Grapje links, grapje rechts. Niet normaal.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.
Reflecteren? Hell nah. Please. Laat me niet beginnen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??
Then don'tquote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Reflecteren? Hell nah. Please. Laat me niet beginnen.
mandarijntje?quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
Ik begin honger te krijgen en ben zo klaar met werken. Zal ik toch iets eten?
Doe gwn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :dquote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind mannen op een lingerie afdeling zo fucking raar. Zodra je iets pakt zie je hun ogen BAM flitsen naar je.
Ja.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :d
Ik verstop inmiddels tussen de andere kleren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :d
Volgende dag zo:quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind mannen op een lingerie afdeling zo fucking raar. Zodra je iets pakt zie je hun ogen BAM flitsen naar je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Brocolliquote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja.
Wat zal ik eten? Heb nog ~500 kcal over.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgende dag zo:Gigiddy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE HANDTEKENING. ONE LUV.
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.quote:
Omdat awkward boner ?quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.
Maak ei met ui en/of tomaat. Knakerlekker.quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.
Kun jij niet gewoon iets voor mij maken? Keukenprinses die je bent.
Waarom dat?quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.
Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.
Kun jij niet gewoon iets voor mij maken? Keukenprinses die je bent.
maak meloenensap ofzo.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.
Watquote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Geen leuke gifs van een awkward bonen. Jammer
Wat wil je ervoor terug?quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.
Kom naar buiten dan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=773841702670717&permPage=1
Ik vind het zielig. Zo'n volwassen gast pest hem ermee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest echt even lachen
Is niet erg hoor. Gewoon je fantasie de vrije loop laten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn gedachten gaan even beetje weird.
Hij kan beter even blijven liggenquote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=773841702670717&permPage=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Che_ het volgende:
Links gaat er nu wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek echt lang naar die burger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wil je wat drinken? Ik kan nog pakken als je wiltquote:
Rijst met friet ofwat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hnnng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
Dit liedje maakt me echt vrolijk, vind Bruno niet eens 's leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |