Reflecteren? Hell nah. Please. Laat me niet beginnen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??
Then don'tquote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Reflecteren? Hell nah. Please. Laat me niet beginnen.
mandarijntje?quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
Ik begin honger te krijgen en ben zo klaar met werken. Zal ik toch iets eten?
Doe gwn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :dquote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind mannen op een lingerie afdeling zo fucking raar. Zodra je iets pakt zie je hun ogen BAM flitsen naar je.
Ja.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :d
Ik verstop inmiddels tussen de andere kleren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een chick met hoofddoek die lingerie pakt, reken maar dat mannen daar naar kijken. :d
Volgende dag zo:quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind mannen op een lingerie afdeling zo fucking raar. Zodra je iets pakt zie je hun ogen BAM flitsen naar je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Brocolliquote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja.
Wat zal ik eten? Heb nog ~500 kcal over.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgende dag zo:Gigiddy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE HANDTEKENING. ONE LUV.
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.quote:
Omdat awkward boner ?quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.
Maak ei met ui en/of tomaat. Knakerlekker.quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.
Kun jij niet gewoon iets voor mij maken? Keukenprinses die je bent.
Waarom dat?quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou mij echt awkward voelen op een lingerie afdeling. Zelfs als ik met een vrouw ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |