quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
Wat voor? Galia?quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
watermeloen, galiameloen...quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel opquote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo vaak kipcorn gezegd, dat ik er zin in had gekregen. Dus geaccepteerd.
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Als het besneden was, waarom niet?quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Shots fired.quote:
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's welquote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
honingmeloen..
[..]
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.
Ben je bekeerd Jan? Of moet ik nu Abdullah zeggen.
We love you too Jan. Respect mattie, oneluv.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's wel
Bullllshit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Je krijgt je handjes er toch niet om heen.![]()
![]()
![]()
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bullllshit.
[ afbeelding ]
dit zijn snoeptomaatjes.
Slaan ze normaal wel ergens op?quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik las snoepautomaat
Mijn grap slaat nu nergens op
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.quote:
Titties reflecteren...eureka!quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je je eigen titties op mij aan het reflecteren??
Deze reactie heeft mijn punt duidelijk gemaakt hhhh.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.
Kijk die boy gaan. Grapje links, grapje rechts. Niet normaal.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slaan is een groot woord. Beetje een swaffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |