Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou meer dan 1700g broccoli moeten eten om aan 500 kcal te komen.
Kun jij niet gewoon iets voor mij maken? Keukenprinses die je bent.
maak meloenensap ofzo.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.
Watquote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Geen leuke gifs van een awkward bonen. Jammer
Wat wil je ervoor terug?quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen wilt altijd dat ik food voor hun maak, voel me gebruikt.
Kom naar buiten dan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=773841702670717&permPage=1
Ik vind het zielig. Zo'n volwassen gast pest hem ermee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest echt even lachen
Is niet erg hoor. Gewoon je fantasie de vrije loop laten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn gedachten gaan even beetje weird.
Hij kan beter even blijven liggenquote:Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=773841702670717&permPage=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Che_ het volgende:
Links gaat er nu wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek echt lang naar die burger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wil je wat drinken? Ik kan nog pakken als je wiltquote:
Rijst met friet ofwat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |