Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit meer gekke moods hebben hier. Ga wel weer MashaAllah zijn.
Leuk dat het leuk was.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag een vriendin van vroegah gemeet. Was wonderbaarlijk leuk eigk.
#liefedagboek
Afscheid was alleen awkwardquote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.
[..]
Leuk dat het leuk was.
Niet icm eten a cripquote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit meer gekke moods hebben hier. Ga wel weer MashaAllah zijn.
Hmhm, elhamdullilah ukhti. Rabi ej 7hday e3leek.quote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gedragen zoals de maatschappij en de gemeenschap van je verwacht.
[..]
Leuk dat het leuk was.
terechte vraag, ben hier echt stil van.quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
Echt viespeuken hiero. Waar zijn Kb en Borte?
Maar je bent er nu.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terechte vraag, ben hier echt stil van.
Leuke UIquote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terechte vraag, ben hier echt stil van.
vier kusjes, nee drie! Hand geven, of knuffel of zwaaien. Zoiets?quote:
Borte is aan het recoveren ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar je bent er nu.
Waarom heb je Borte niet meegenomen?
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik raak geen mensen aan. Je weet.
je had ook munt moeten toevoegenquote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
Wegdrinken met kan water met ijsblokjes en citroenachijfjes
tfuuuuuquote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?
technisch gezien is ze mijn sista.quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar valt Crip onder de 'mensen' categorie?
Bitch deed geen smile terug naar je ?quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
woow..dikke liquidatie weer.
[ afbeelding ]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)in-amstelveen-update
Waarvan moeten jullie recoveren?quote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte is aan het recoveren ook.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je had ook munt moeten toevoegen
Kom dan.quote:
Toch juist niet technisch?quote:Op maandag 8 december 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
technisch gezien is ze mijn sista.
Verspilling van goede munt :/quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je had ook munt moeten toevoegen
Nee, ik kom niet naar jongens. Haram akhi.quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef mrstylo het volgende:
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
ROBIN VAN PERSIE
[..]
Kom dan.
[..]
Toch juist niet technisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |