Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik zou maken toch vandaag, maar was om 20:15 thuis en te moe om nog boodschappen te doen en bezig te zijn.
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
Ik zou wss nog doen ook :squote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.
Whipped.quote:
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.quote:
quote:
Zelfs ik voel het vanaf hierquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
quote:
???quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
jullie zitten bijna op de same cycle, wat schattigquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
i see red people...quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
Ik kan er tegenquote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry dat je met mijn stemmingswisselingen moet dealen.
Ik ben BF spelerquote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.
[..]
Hahaha, jij speelt met je boyfriend. Hommo.quote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben BF speler
Cod is voor kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |