Ik zou wss nog doen ook :squote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je Jan niet gedwongen om het voor jou te doen?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit gemiste kans, jan had prima boodschappen kunnen doen voor me ja.
Whipped.quote:
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.quote:
quote:
Zelfs ik voel het vanaf hierquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
quote:
???quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
jullie zitten bijna op de same cycle, wat schattigquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
i see red people...quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
Ik kan er tegenquote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry dat je met mijn stemmingswisselingen moet dealen.
Ik ben BF spelerquote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.
[..]
Hahaha, jij speelt met je boyfriend. Hommo.quote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben BF speler
Cod is voor kinderen
nigga plsquote:
En jij Weis zit je ook in onze cycle?quote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
jullie zitten bijna op de same cycle, wat schattig
Hey MsMessy.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
kom terug als je chick aan het PMS'en is en compleet onredelijk en bitchy tegen je doet zonder verklaarbare reden![]()
e-hero
Die is weer kut. Dan ben ik maar een kindquote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben BF speler
Cod is voor kinderen
In plaats van White Knight een Red Knight hahaha.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
kom terug als je chick aan het PMS'en is en compleet onredelijk en bitchy tegen je doet zonder verklaarbare reden![]()
e-hero
arme vriendjes.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
e-hero
Goed dat je het zelf doorhebt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
Ik ging weer te ver door met mijn grap. Werd beetje te arrogant. Sorry mensen
Dat bulking lyfe.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
Ik ga mezelf in slaap huilen doei.
omg loempia'squote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
ja sorry hoor maar doe dan gewoon niet zo rare dingen terugzeggen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
en als je wat terug zegt of boos worden of janken
Burger. Eve geldim birde pasta yedim. En een cheesecake.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
je weet dat het niet uitmaakt wat je zegt hequote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja sorry hoor maar doe dan gewoon niet zo rare dingen terugzeggen.
Glitters helpt altijd:quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Vrouw zijn rocks tho. Allah heeft ons wel iets teveel shit gegeven.
Hij of die kut feministen.
ik weet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
je weet dat het niet uitmaakt wat je zegt he![]()
gelukkig komt ze altijd na 2 dagen sorry zeggen
Je weet dat vrouwen niet ongesteld worden uit hun ass he?quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Glitters helpt altijd:
http://ballinnn.com/mense(...)-te-laten-sparkelen/
Zij zei 'te veel shit'quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen niet ongesteld worden uit hun ass he?
lekker voor jequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Ik moet over ~5 uur op, maar ik heb tot een uur of 3 vanmiddag in bed gelegen... Ben helemaal niet moe... En wakkerblijven gaat 'm ook niet worden.
Lijkt me echt klotequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Ik moet over ~5 uur op, maar ik heb tot een uur of 3 vanmiddag in bed gelegen... Ben helemaal niet moe... En wakkerblijven gaat 'm ook niet worden.
Ik zou nog 3 uur blijven FOKken en dan weer dit dilemma voorleggenquote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Verkeerde aanpak vriend, hoe liever je doet hoe erger de steken bij deze damequote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens succes wensen, en vragen hoe je toets is gegaan...
Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou nog 3 uur blijven FOKken en dan weer dit dilemma voorleggen
Wat moeten we doen om haar liefde te winnen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verkeerde aanpak vriend, hoe liever je doet hoe erger de steken bij deze dame
sorry lief, vond ik echt aardig en attent van je. Ik moet mij niet afreageren op jou, het spijt me...quote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens succes wensen, en vragen hoe je toets is gegaan...
mn privé, wat doe je. wat zeg jij hoe ik in elkaar steek dan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verkeerde aanpak vriend, hoe liever je doet hoe erger de steken bij deze dame
quote:Op maandag 8 december 2014 23:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat moeten we doen om haar liefde te winnen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10201558045864690&permPage=1
Wtf
Op basis van je FOK!historie men :$quote:Op maandag 8 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn privé, wat doe je. wat zeg jij hoe ik in elkaar steek dan.
Welcome to my life. Dit is zo ongeveer mijn leven in de vroege dienst. Met 1-2 uurtjes slaap of helemaal geen slaap naar werk, er als een zombie bijlopen, thuis komen en slapen ennnn de volgende dag weer herhalen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Check deze dan. Morgen om 4:30 op, overmorgen hoef ik pas om 17:00 te werken!!!quote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welcome to my life. Dit is zo ongeveer mijn leven in de vroege dienst. Met 1-2 uurtjes slaap of helemaal geen slaap naar werk, er als een zombie bijlopen, thuis komen en slapen ennnn weer de volgende dag weer herhalen.
EN mensen, het ging vandaag zo goed en toen kwam ik thuis en had ik honger en ging ik eten.Morgen iets meer food inplannen zodat wanneer ik thuiskom ik geen honger heb.
Draaien ze 5 ploegen bij jullie?quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Check deze dan. Morgen om 4:30 op, overmorgen hoef ik pas om 17:00 te werken!!!
Omdat jij hen helemaal kaalgeplukt hebt!quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal niet, alle mensen waar ik goede vrienden mee ben zijn zo arm als wat.
mn privequote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zware shots fired naar jan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat jij hen helemaal kaalgeplukt hebt!
hihiquote:
Mensen die het spreekwoord 'van een kale kip kan je niet plukken' hebben verzonnenquote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Nietwaaaar![]()
Ik kocht laatst cadeau voor een vriend, nee was niet jan die krijgt niks van mij.ik neem alleen maar van hem.
[..]
hihi
Cadeau was leukquote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Nietwaaaar![]()
Ik kocht laatst cadeau voor een vriend, nee was niet jan die krijgt niks van mij.ik neem alleen maar van hem.
[..]
hihi
Nadat je haar borstvergroting gefinancierd hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cadeau was leuk
Wanneer mag ik mijn 'foto van KB in bikini' coupon inwisselen?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nadat je haar borstvergroting gefinancierd hebt.
Trustenquote:Op maandag 8 december 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!
Ik ga slapen, doei. Succes deuce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |