jullie zitten bijna op de same cycle, wat schattigquote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word het ook een deze dagen. Voel m.
i see red people...quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het zou je sixth sense maar zijn :$
Ik kan er tegenquote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry dat je met mijn stemmingswisselingen moet dealen.
Ik ben BF spelerquote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik binnenkort ga halen, dan gaan we COD spelen tegen elkaar.
[..]
Hahaha, jij speelt met je boyfriend. Hommo.quote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben BF speler
Cod is voor kinderen
nigga plsquote:
En jij Weis zit je ook in onze cycle?quote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
jullie zitten bijna op de same cycle, wat schattig
Hey MsMessy.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
kom terug als je chick aan het PMS'en is en compleet onredelijk en bitchy tegen je doet zonder verklaarbare reden![]()
e-hero
Die is weer kut. Dan ben ik maar een kindquote:Op maandag 8 december 2014 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben BF speler
Cod is voor kinderen
In plaats van White Knight een Red Knight hahaha.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
kom terug als je chick aan het PMS'en is en compleet onredelijk en bitchy tegen je doet zonder verklaarbare reden![]()
e-hero
arme vriendjes.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
nigga pls
e-hero
Goed dat je het zelf doorhebt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
Ik ging weer te ver door met mijn grap. Werd beetje te arrogant. Sorry mensen
Dat bulking lyfe.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
Ik ga mezelf in slaap huilen doei.
omg loempia'squote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
ja sorry hoor maar doe dan gewoon niet zo rare dingen terugzeggen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
en als je wat terug zegt of boos worden of janken
Burger. Eve geldim birde pasta yedim. En een cheesecake.quote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Vier loempia's gegeten.
je weet dat het niet uitmaakt wat je zegt hequote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja sorry hoor maar doe dan gewoon niet zo rare dingen terugzeggen.
Glitters helpt altijd:quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Vrouw zijn rocks tho. Allah heeft ons wel iets teveel shit gegeven.
Hij of die kut feministen.
ik weet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
je weet dat het niet uitmaakt wat je zegt he![]()
gelukkig komt ze altijd na 2 dagen sorry zeggen
Je weet dat vrouwen niet ongesteld worden uit hun ass he?quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Glitters helpt altijd:
http://ballinnn.com/mense(...)-te-laten-sparkelen/
Zij zei 'te veel shit'quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen niet ongesteld worden uit hun ass he?
lekker voor jequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Ik moet over ~5 uur op, maar ik heb tot een uur of 3 vanmiddag in bed gelegen... Ben helemaal niet moe... En wakkerblijven gaat 'm ook niet worden.
Lijkt me echt klotequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
Ik moet over ~5 uur op, maar ik heb tot een uur of 3 vanmiddag in bed gelegen... Ben helemaal niet moe... En wakkerblijven gaat 'm ook niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |