Ik vind het niet te vergelijken met WIDM. Kijk naar SER, dat loopt prima (al is een subforum daar inmiddels ook niet meer nodig)quote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je ziet hoe de topics van Wie Is De Mol uit elkaar is gevallen sinds het 'subforum' is dat niet zo'n gekke beslissing geweest om het zo te houden. Eventueel 2 topics er naast voor randzaken.
Dit topic doet zich prima voor als cafe en met een subforum zou dat uit elkaar vallen vrees ik.
Subforum daarvan volg ik verder niet, maar is ook een totaal andere opzet qua programma. En ook veel meer live publiek dat erbij wordt betrokkenquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet te vergelijken met WIDM. Kijk naar SER, dat loopt prima (al is een subforum daar inmiddels ook niet meer nodig)
kensington is toch dat andere bandje van Chris Martin? Of is het toeval dat dat ook bagger klinkt.quote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay
Vooral Karma Police vind ik wel een leuke liedje van hun
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.quote:
Ben toe aan wat rust ja en ik heb liever dat ik bekend sta als Frits dan als Fritsrritantquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar, wat is de bottom line nu, Frits. Boycot je ons van 25 december tot 31 december?
krijgen we in elk geval de kans om zelf een topic te openen... Alhoewel... D. Is er ook nog..quote:Op maandag 8 december 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.
Mexicano zal er ook nog wel 100 uit de grond stampen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
krijgen we in elk geval de kans om zelf een topic te openen... Alhoewel... D. Is er ook nog..
Je staat bij mij meer bekend als 'die gozer die helemaal opgaat in de Top 2000'quote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben toe aan wat rust ja en ik heb liever dat ik bekend sta als Frits dan als Fritsrritant
Ja, beetje te letterlijk misschien. 24 uur slaap vorig jaar was niet zo heel gezond. Twee dagen erna ging ik verf uitzoeken voor m'n muren en kozijnen. Leek wel alsof ik nog dronken wasquote:Op maandag 8 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat bij mij meer bekend als 'die gozer die helemaal opgaat in de Top 2000'
En de klapper van het jaar is al gemaakt!quote:Op maandag 8 december 2014 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
kensington is toch dat andere bandje van Chris Martin? Of is het toeval dat dat ook bagger klinkt.
Dat is waarquote:Op maandag 8 december 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.
Dat is misschien wel een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, beetje te letterlijk misschien. 24 uur slaap vorig jaar was niet zo heel gezond. Twee dagen erna ging ik verf uitzoeken voor m'n muren en kozijnen. Leek wel alsof ik nog dronken was
Nou, als het dan maar 1x per jaar..quote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje teveel van het goede.
Maar je kunt ook tien uur luisteren ipv twintig uur en drie uur daarvan fok aanzetten, bij wijze van
Corrie kan erover meepraten. Die vindt ons tegenwoordig ook allemaal irritant, maar komt ons toch nog even storen. Al heeft ze nu een relatie dus zal ze er wel nog minder zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, als het dan maar 1x per jaar..
quote:Op maandag 8 december 2014 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En de klapper van het jaar is al gemaakt!
Pak nu nog maar wat slaap jaquote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Maar goed, truste mensen. Nu weer lullen over de Top2000 waar het topic voor bedoeld is
Jij slaapt ook wel vroeg.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Maar goed, truste mensen. Nu weer lullen over de Top2000 waar het topic voor bedoeld is
quote:
Ik werk ook zo'n 45-50 uur in de weekquote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt ook wel vroeg.
Mwah, dit gaat toch over de lijst - ik bedoel - onze beleving is OOK wat de lijst maakt he.
Pfoe, jij liever dan ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Ik werk ook zo'n 45-50 uur in de week
onze beleving is in elke geval wel zonder keuzelijstquote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt ook wel vroeg.
Mwah, dit gaat toch over de lijst - ik bedoel - onze beleving is OOK wat de lijst maakt he.
MIjn punt. Ik zal vooral s'morgens actief zijn denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef laxus13 het volgende:
Leuke discussie van net, ik merk toch ook wel naar een tijdje dat het iets minder aan het worden is vooral het 1ste jaar dat ik hier aan mee deed.
Nu doe ik het wat rustiger aan hier en hoef niet op alles te reageren
Dan vind ik het eigenlijk ook het fijnst, maar ik blijf wel gewoon actief tijdens de middag en avond.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MIjn punt. Ik zal vooral s'morgens actief zijn denk ik
Ik kende dat nummer niet eens voordat het op nummer 1 stondquote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Volgend jaar hoop ik avond weer op 1
net als 2005
Is dan ook gewoon gespamd door Bert Kranenbarg. Eigenlijk hoort Testament op de plek van Avond.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende dat nummer niet eens voordat het op nummer 1 stond
Of Verdronken Vlinder. Of Tip van de Sluier, of Eva, of Picnic, of Als de Rook om je Hoofd is Verdwemen, of......quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon gespamd door Bert Kranenbarg. Eigenlijk hoort Testament op de plek van Avond.
En Avond dan gewoon op, eh...1854 of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Of Verdronken Vlinder. Of Tip van de Sluier, of Eva, of Picnic, of Als de Rook om je Hoofd is Verdwemen, of......
Dan zou het onder andere Nederlandstalige platen staan, zoals Stil In Mij of Het Regent Zonnestralen (of Dochters van Marco B.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
Avond stond in 1999 op 428 en in 2000 op 101. Laatste lijkt en een prima plek voor het nummer. Jaren lang is het een favoriet nummer geweest van me tot ik het te veel hoorde. Vorig jaar gehoord tijdens het live concert van Boudewijn en opnieuw verliefd geworden op het nummer.
Het is een middelmatig nummer. Het is eigenlijk gewoon een grof schandaal dat zoiets op #1 in de Top 2000 heeft kunnen komen. Opgeklopte hype. Vrijwel elk nummer dat ik van Boudewijn de Groot ken, is beter dan "Avond".quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
Avond stond in 1999 op 428 en in 2000 op 101. Laatste lijkt en een prima plek voor het nummer. Jaren lang is het een favoriet nummer geweest van me tot ik het te veel hoorde. Vorig jaar gehoord tijdens het live concert van Boudewijn en opnieuw verliefd geworden op het nummer.
Het is eigenlijk geen groots nummer, maar erg knus met een lieve tekst. Het heeft niet de genialiteit qua dichten zoals Verdronken Vlinder, Testament en Beneden Alle Peil, maar de bedoelingen erachter zijn zeker 100% uit het hart geschreven. Live komt dat veel beter naar voren dan op de albumversie. Veel meer gevoel en kracht erin. Zeker een van de mooiste Nederlandse nummers geschreven.
Corrie heeft een relatie? Ik heb duidelijk weer iets gemist, merk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie kan erover meepraten. Die vindt ons tegenwoordig ook allemaal irritant, maar komt ons toch nog even storen. Al heeft ze nu een relatie dus zal ze er wel nog minder zijn.
Cnor.
Van mij ook volgens mij:quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Fretwork het volgende:
Voor het eerst dat één van mijn vrije keuzes het gehaald heeft..
http://www.staatieindetop2000.nl/the-killers/mr-brightside
Nice!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij ook volgens mij:
http://www.staatieindetop2000.nl/motorhead/ace-of-spades
dat nummer niet kennenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende dat nummer niet eens voordat het op nummer 1 stond
ik vind de verdronken vlinder op de plek van avondquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon gespamd door Bert Kranenbarg. Eigenlijk hoort Testament op de plek van Avond.
Vind je niet dat er al genoeg Bruce Springsteen in staat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nice!
Volgende keer hopen dat deze erin komt..
Kan altijd meer cafcaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind je niet dat er al genoeg Bruce Springsteen in staat?
Wellicht, maar dan gooien we er toch een andere uit. Meesterwerkje dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind je niet dat er al genoeg Bruce Springsteen in staat?
Stormt er een kudde olifanten door je kamer?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:44 schreef laxus13 het volgende:
Afrikaan Beat speelt zich hier af, lekker nummer
Hij zit in de Efteling, bij de dansende waterlelies.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stormt er een kudde olifanten door je kamer?
Uit respect voor Fabiola is die attractie gesloten...quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij zit in de Efteling, bij de dansende waterlelies.
Streets of Philadelphia mag er van mij uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan gooien we er toch een andere uit. Meesterwerkje dit.
Of één van de drie Coldplay nummers uit de top 20 mag op de brandstapel![]()
Of My Hometown, of Human Touch, of Born in the USA..quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Streets of Philadelphia mag er van mij uit.
Ja, daar kunnen dan mooi Jack & Diane en Paper in Fire voor in de plaatsquote:Op woensdag 10 december 2014 09:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Of My Hometown, of Human Touch, of Born in the USA..
Betere muziek ongetwijfeld, maar voor mij doet dat minder dan sfeer in het luisteren van een lijstje.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ai, wederom geduchte concurrentie..misschien pas tot de 30e mensen!
http://stemmen.3fm.nl/kxalbumbasispakket-2014
Ach, vorig jaar met hun 90s essentials dacht ik ook dat de top 2000 eronder zou lijden, maar je hebt er dan al 10 dagen naar kunnen luisteren en de rest heb ik aan podcast gedaan. Zal nu wellicht ook wel gaan gebeuren.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betere muziek ongetwijfeld, maar voor mij doet dat minder dan sfeer in het luisteren van een lijstje.
Als ik de beste muziek wil zet ik het zelf op.
TJah.... deze lijst heeft wel gewoon Rush!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was ook even op zoek naar de oude albumlijsten, kom ik dit tegen:quote:Op woensdag 10 december 2014 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie dat het nog steeds bestaat. Inmiddels is Anouk weer tot een 81e plek gezakt, da's mooi
quote:Latest Added Charts
- 2014 FOK! Forum - Album Top 100...
- 2014 Radio Veronica - Album Top...
- 2014 Studio Brussel - Album 500
- 2014 Radio 3FM - Hemelse 100
read more
De eerste keer dat ik die lijst luisterde, stond Night an Day nog op nr 5. Mooie tijdenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Anouk nummer 2 in 1998 dus. Matige tijden
Ik was een paar jaar later. Daarvoor nog wel de Top 25 allertijden van de CD Show geluisterd, maar daar was het sympho/synth gehalte wel wat hoger.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:05 schreef cafca het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die lijst luisterde, stond Night an Day nog op nr 5. Mooie tijden
quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, jij was nu eenmaal veelposter bij alle Top 2000's die ik hier heb gevolgd.
Er zijn genoeg andere users die ik een warm hart toedraag (#teamess) , maar jij bent de enige user die voor mij echt onlosmakelijk verbonden is met de T2K (ok, en Diaan/peace een beetje.)
Jij bent een beetje de topicmama, door je hele huishouden hier in dagboek neer te poten, dat geeft ook wat huiskamergezelligheid. Een goede invloed op het topic dus samen. Hoewel peace altijd zijn muzikale voorkeur nadrukkelijk aanwezig laat, maar dat doen we allemaal als Blof voorbij komtquote:Op woensdag 10 december 2014 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik post hier volgens mij al sinds 2004 of 2005.
Dit jaar ook wel weer, maar minder nu. Meer tijdens de top 2000.
ikke?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de topicmama, door je hele huishouden hier in dagboek neer te poten, dat geeft ook wat huiskamergezelligheid. Een goede invloed op het topic dus samen. Hoewel peace altijd zijn muzikale voorkeur nadrukkelijk aanwezig laat, maar dat doen we allemaal als Blof voorbij komt
Zou die veel afwijken ten opzichte van de voorgaande single edities? Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
fijn dat je het zo opvat en niet als vervelend.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de topicmama, door je hele huishouden hier in dagboek neer te poten, dat geeft ook wat huiskamergezelligheid. Een goede invloed op het topic dus samen. Hoewel peace altijd zijn muzikale voorkeur nadrukkelijk aanwezig laat, maar dat doen we allemaal als Blof voorbij komt
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
fijn dat je het zo opvat en niet als vervelend.
peace is trouwens altijd uitgesproken in zijn muzikale voorkeur.... Niet alleen tijdens top2000.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef peaceman het volgende:
het bashen van peace is al begonnen?!
"Huh? Is Mandela alweer overleden?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou die veel afwijken ten opzichte van de voorgaande single edities? Ik betwijfel het.
De 2013 versie heb ik op een USB stick in de auto en daar doe ik al een jaar mee.
Leuk dat het nieuws ook altijd in de podcasts van KX meegenomen wordt, levert vaak vragende blikken op van nietsvermoedende passagiers...
Na de eerste Top 2000 hadden wij nog cassettebandjes voor in de auto, met gewoon alles inclusief het nieuws erop. Dan word je maanden later tijdens de vakantie in Zuid-Frankrijk opeens gewaarschuwd voor kans op ijzel en dat soort dingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Huh? Is Mandela alweer overleden?", zoiets?
Tijdens de podcasts 'is' hij nog ziek...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Huh? Is Mandela alweer overleden?", zoiets?
Meest mee doodgegooide song van het jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan alvast de song van het jaar gewonnen.
Zal dit jaar wel in de top 100 terecht komen ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan alvast de song van het jaar gewonnen.
Over vijf jaar is iedereen het weer vergeten.quote:Op zondag 14 december 2014 12:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zal dit jaar wel in de top 100 terecht komen ben ik bang.
Denk het ook, zal dan ook niet meer in de top 2000 staan of heel erg laag.quote:Op zondag 14 december 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over vijf jaar is iedereen het weer vergeten.
Ik vrees eerder dat dit nummer er toe leidt dat allerlei matige opvolgers ook in de lijst komen, om er dan binnen een paar jaar weer uit te vallen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Denk het ook, zal dan ook niet meer in de top 2000 staan of heel erg laag.
Er is een reden dat ik die niet beluister.quote:Op maandag 15 december 2014 12:06 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel zin heb in de Top 2000 na de Top 1000 van de Veronica en nu de Top 4000 van Radio 10
Waarschijnlijk zal het wel meevallen. Ik luister alleen in december naar de radioquote:Op maandag 15 december 2014 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik die niet beluister.
Ik heb zonder die lijsten al geen vibe voor de top2000 dit jaar. Voorgaande jaren kwam het ook meestal laat op gang. Eerst tijdens de eerste stemdag en dan tijdens SR als de twee grote radio-evenementen beginnen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:06 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel zin heb in de Top 2000 na de Top 1000 van de Veronica en nu de Top 4000 van Radio 10
Met die minderjarige 3FM-hipsters zal je altijd vernieuwing hebben met deze muziek.quote:Op zondag 14 december 2014 12:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Denk het ook, zal dan ook niet meer in de top 2000 staan of heel erg laag.
Ik heb er standaard veel meer zin in dan in SR.quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb zonder die lijsten al geen vibe voor de top2000 dit jaar. Voorgaande jaren kwam het ook meestal laat op gang. Eerst tijdens de eerste stemdag en dan tijdens SR als de twee grote radio-evenementen beginnen.
Haarlemquote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Serious Request is (almost) coming to town...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaat een jaar snel. Herinner met dit nog zo goed in Leeuwarden (woonde er iets van 50 meter vandaan).quote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Serious Request is (almost) coming to town...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Calm After The Storm. Nummer dat eerst helemaal afgekraakt werd en toen toch in de harten werd gesloten van heel veel Nederlanders. Dat nummer heeft alleen maar een weg omhoog vervuld eigenlijk. Ben benieuwd naar vrijdag waar die staat.quote:Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef laxus13 het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6050-hoogste-binnenkomers.html
Niet echt verrassend maar toch.
Ik ook, ik denk zelf rond de 150-200.quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Calm After The Storm. Nummer dat eerst helemaal afgekraakt werd en toen toch in de harten werd gesloten van heel veel Nederlanders. Dat nummer heeft alleen maar een weg omhoog vervuld eigenlijk. Ben benieuwd naar vrijdag waar die staat.
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef HPLC het volgende:
Moet ik me gaan schamen als ik niet wist dat Dotan een Nederlander is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |