Ja, maar, er staan zoveel foute bands in de top2000...quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, en cafca mag natuurlijk geen foute bandnamen meer noemen.
Zit ik hier al zo lang dan?quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, jij was nu eenmaal veelposter bij alle Top 2000's die ik hier heb gevolgd.
Er zijn genoeg andere users die ik een warm hart toedraag (#teamess) , maar jij bent de enige user die voor mij echt onlosmakelijk verbonden is met de T2K (ok, en Diaan/peace een beetje.)
Ik zit hier sinds 2011. Jij dus ook minimaal.quote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit ik hier al zo lang dan?Of jij zo kort
Wie?quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet waar hij de drummer van was?
Blof afzeiken is een nationaal rechtquote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Sentimenteel worden bij bepaalde nummers, Bløf afzeiken, mensen die roepen dat ze een nummer niet kennen, waarop de halve club roept: wacht maar tot je 'm hoort, dansen, nachtbraken en natuurlijk die drummer, het hoort er allemaal bij
2007 of 2008, maar in 2010 echt actief geworden. In de jaren daarvoor was ik bezig met goede doelen voor Villa Pardoesquote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2011. Jij dus ook minimaal.
En dat op zijn Engels, ja.quote:
Het was volgens mij het eerste jaar dat ik actief luisterde, heb ook de poster op mijn kamer hangen. Eerste jaar dat ik echt thuis was in de kerstvakantie. Tot en met 2009 speelde ik schaakwedstrijden, en in 2010 was ik met andere dingen bezigquote:Op maandag 8 december 2014 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
2007 of 2008, maar in 2010 echt actief geworden. In de jaren daarvoor was ik bezig met goede doelen voor Villa Pardoes
Tijdens het Songfestival had je een snel en een traag Live-topic naast elkaar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat op zoek naar een stil hoekje op fok om de top 2000 in select gezelschap door te brengen
En natuurlijk: het origineel van <INSERT coverartiest> is veel beter.quote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Sentimenteel worden bij bepaalde nummers, Bløf afzeiken, mensen die roepen dat ze een nummer niet kennen, waarop de halve club roept: wacht maar tot je 'm hoort, dansen, nachtbraken en natuurlijk die drummer, het hoort er allemaal bij
Voor de 20- en 60-plussers?quote:Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens het Songfestival had je een snel en een traag Live-topic naast elkaar.
Het is Lucie.quote:Op maandag 8 december 2014 21:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En natuurlijk: het origineel van <INSERT coverartiest> is veel beter.
Voorbeeld: Leuk, die versie van Nothing Else Matters, van Metallica, maar het origineel van Lucy Silvas is veel mooier.
Ja, maar dat heeft een eigen forum. Daarom wilde ik ook een apart T2K-forum, maar die ouwe lullen als n00bie en cafca weten ook niet wat ze willen. Ze vonden het vorig jaar te druk, maar zo'n subforum lijkt ook maar enge verandering.quote:Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens het Songfestival had je een snel en een traag Live-topic naast elkaar.
VBL en TV SC gingen aardig los met gifjes op de dinsdag.quote:
Sorry voor die heiligschennis.quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht wel weer aanwezig te zijn om Coldplay af te zeiken. Sommige tradities blijven goed.
Als je ziet hoe de topics van Wie Is De Mol uit elkaar is gevallen sinds het 'subforum' is dat niet zo'n gekke beslissing geweest om het zo te houden. Eventueel 2 topics er naast voor randzaken.quote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft een eigen forum. Daarom wilde ik ook een apart T2K-forum, maar die ouwe lullen als n00bie en cafca weten ook niet wat ze willen. Ze vonden het vorig jaar te druk, maar zo'n subforum lijkt ook maar enge verandering.
Coldplayquote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef peaceman het volgende:
Ik verwacht wel weer aanwezig te zijn om Coldplay af te zeiken. Sommige tradities blijven goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |