En de 19e zal de volgende komen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit kabbelt rustig verder.. tijdens de eerste stemdag, laatste stemdag en rond 2 december zijn er wel soort van mini-explosies geweest qua posts
Ik zie dit als een afwijzingquote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik volg het regelmatig en vast al sinds 2004, dus dat zit er ingebakken. Maar na een paar jaar ga ik me vervelen en ergeren op 1 vaste plek.
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar m'n fotoboek
Welnee, da's traditie! Net als zwarte piet en Boh Rhap op 1quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
Eerlijk gezegd werd ik vorig jaar al moe van de races om posts, standaard grappen, zelfde uitspraken, ook al deed ik daar zelf aan mee. Alleen merkte ik dat ik er steeds meer aan begon te ergeren. Dit jaar proef ik dat weer. Na een paar jaar hier is alles wel bekend en wordt het tijd voor wat anders
Ik zat voorheen op de Top2000chat met een vaste groep. In het begin ging dat goed. Later werd men daar arrogant en irritant.quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie dit als een afwijzing
Ik denk dat ik het zonder FOK! nooit echt had gevolgd. Dat ik in 2011 er echt met uurlijstjes en streepjes bij ging zitten is door jullie. Zonder FOK! zou het half de ervaring niet zijn voor mij. Dus dat is het meer.Dat zit er eenmaal een beetje bij ingebakken
Mwah, sommige grappen hier slaan inmiddels wel echt als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Welnee, da's traditie! Net als zwarte piet en Boh Rhap op 1
quote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, sommige grappen hier slaan inmiddels wel echt als een lul op een drumstel.
quote:
In Yesterday is hij op zijn best, maar zijn naam....Pfoe...quote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef glittertje39 het volgende:
Wie was die goeie drummer ook alweer?
Keith Moon.quote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef glittertje39 het volgende:
Wie was die goeie drummer ook alweer?
Stingo Rar ?quote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In Yesterday is hij op zijn best, maar zijn naam....Pfoe...
In hoe verre zijn er nog tradities als zelfs BohRap van nummer 1 isquote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Welnee, da's traditie! Net als zwarte piet en Boh Rhap op 1
Deed die niet iets bij de politie?quote:
Ook dit topic is inderdaad aan vernieuwing toequote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In hoe verre zijn er nog tradities als zelfs BohRap van nummer 1 is
Alleen nog maar 18-jarigen of jonger toelaten die verplicht naar de Top2000 moeten luisteren en een verslag erover moeten schrijven in het topic voor hun algemene ontwikkelingquote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook dit topic is inderdaad aan vernieuwing toe
Net als bij de ranglijst is geforceerde verandering niet altijd een verbeteringquote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook dit topic is inderdaad aan vernieuwing toe
Gewoon n00bie verbieden om plaatjes te posten en mij, Pino en n00bie verbieden woordgrapjes te maken.quote:Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen nog maar 18-jarigen of jonger toelaten die verplicht naar de Top2000 moeten luisteren en een verslag erover moeten schrijven in het topic voor hun algemene ontwikkeling
Jij bent wel gehecht aan deze club trouwe mensen meen ik?quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Net als bij de ranglijst is geforceerde verandering niet altijd een verbetering
Ringo Star heb ik al een paar jaar geleden verboden door hem in de OP te zetten, maar iedereen slaat daar zich doorheen. Irritantquote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon n00bie verbieden om plaatjes te posten en mij, Pino en n00bie verbieden woordgrapjes te maken.
En Ringo Starr verbieden.
Ik kan me geen Top2000 zonder jou indenken, Frits.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij bent wel gehecht aan deze club trouwe mensen meen ik?
Nou nou..quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me geen Top2000 zonder jou indenken, Frits.
Je weet waar hij de drummer van was?quote:
Tsja, jij was nu eenmaal veelposter bij alle Top 2000's die ik hier heb gevolgd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |