Ik vind het niet te vergelijken met WIDM. Kijk naar SER, dat loopt prima (al is een subforum daar inmiddels ook niet meer nodig)quote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je ziet hoe de topics van Wie Is De Mol uit elkaar is gevallen sinds het 'subforum' is dat niet zo'n gekke beslissing geweest om het zo te houden. Eventueel 2 topics er naast voor randzaken.
Dit topic doet zich prima voor als cafe en met een subforum zou dat uit elkaar vallen vrees ik.
Subforum daarvan volg ik verder niet, maar is ook een totaal andere opzet qua programma. En ook veel meer live publiek dat erbij wordt betrokkenquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet te vergelijken met WIDM. Kijk naar SER, dat loopt prima (al is een subforum daar inmiddels ook niet meer nodig)
kensington is toch dat andere bandje van Chris Martin? Of is het toeval dat dat ook bagger klinkt.quote:Op maandag 8 december 2014 21:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay
Vooral Karma Police vind ik wel een leuke liedje van hun
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.quote:
Ben toe aan wat rust ja en ik heb liever dat ik bekend sta als Frits dan als Fritsrritantquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar, wat is de bottom line nu, Frits. Boycot je ons van 25 december tot 31 december?
krijgen we in elk geval de kans om zelf een topic te openen... Alhoewel... D. Is er ook nog..quote:Op maandag 8 december 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.
Mexicano zal er ook nog wel 100 uit de grond stampen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
krijgen we in elk geval de kans om zelf een topic te openen... Alhoewel... D. Is er ook nog..
Je staat bij mij meer bekend als 'die gozer die helemaal opgaat in de Top 2000'quote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben toe aan wat rust ja en ik heb liever dat ik bekend sta als Frits dan als Fritsrritant
Ja, beetje te letterlijk misschien. 24 uur slaap vorig jaar was niet zo heel gezond. Twee dagen erna ging ik verf uitzoeken voor m'n muren en kozijnen. Leek wel alsof ik nog dronken wasquote:Op maandag 8 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat bij mij meer bekend als 'die gozer die helemaal opgaat in de Top 2000'
En de klapper van het jaar is al gemaakt!quote:Op maandag 8 december 2014 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
kensington is toch dat andere bandje van Chris Martin? Of is het toeval dat dat ook bagger klinkt.
Dat is waarquote:Op maandag 8 december 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet lost het probleem van de drukte zich wel op.
Dat is misschien wel een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, beetje te letterlijk misschien. 24 uur slaap vorig jaar was niet zo heel gezond. Twee dagen erna ging ik verf uitzoeken voor m'n muren en kozijnen. Leek wel alsof ik nog dronken was
Nou, als het dan maar 1x per jaar..quote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje teveel van het goede.
Maar je kunt ook tien uur luisteren ipv twintig uur en drie uur daarvan fok aanzetten, bij wijze van
Corrie kan erover meepraten. Die vindt ons tegenwoordig ook allemaal irritant, maar komt ons toch nog even storen. Al heeft ze nu een relatie dus zal ze er wel nog minder zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, als het dan maar 1x per jaar..
quote:Op maandag 8 december 2014 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En de klapper van het jaar is al gemaakt!
Pak nu nog maar wat slaap jaquote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Maar goed, truste mensen. Nu weer lullen over de Top2000 waar het topic voor bedoeld is
Jij slaapt ook wel vroeg.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Maar goed, truste mensen. Nu weer lullen over de Top2000 waar het topic voor bedoeld is
quote:
Ik werk ook zo'n 45-50 uur in de weekquote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt ook wel vroeg.
Mwah, dit gaat toch over de lijst - ik bedoel - onze beleving is OOK wat de lijst maakt he.
Pfoe, jij liever dan ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Ik werk ook zo'n 45-50 uur in de week
onze beleving is in elke geval wel zonder keuzelijstquote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt ook wel vroeg.
Mwah, dit gaat toch over de lijst - ik bedoel - onze beleving is OOK wat de lijst maakt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |