abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147421731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En wij zijn niet (blijvend) verantwoordelijk voor de domheid van sommige Marokkanen.

Zou je ook kunnen zeggen.
Ik vind het dom om mensen anders te behandelen vanwege een bepaalde nationaliteit.
pi_147421737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele reden om mensen bij voorbaat op basis van hun nationaliteit uit te sluiten.
Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
pi_147421746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe vaak ik wel niet luidruchtige autochtonen in de supermarkt tegen kom. :')
En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?
pi_147421753
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je dat wel. Als 50% uit een bepaald land onwenselijk gedrag vertoond heb je genoeg reden om 0% binnen te laten.
Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procent :)
pi_147421762
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat komt niet over.
pi_147421781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En dan zijn nog meer luidruchtige allochtonen welkom / een prioriteit op je lijstje?
Wat doen we met die luidruchtige autochtonen dan ?

Jezus man.
pi_147421793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat komt niet over.
Of ik denk niet zo kortzichtig ?
pi_147421810
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147421841
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of ik denk niet zo kortzichtig ?
Als je dat zo voelt / vind van jezelf dan is dat jouw gevoel / mening.
pi_147421842
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Minder Marokkanen in Nederland zou ook voor de al aanwezige Marokkanen beter zijn.
Ja ja alle Marokkanen zijn uit op rotzooi.
pi_147421848
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef El_Matador het volgende:
Wijze woorden.
pi_147421849
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind jij dat??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147421850
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Als je dat zo voelt / vind van jezelf dan is dat jouw gevoel / mening.
Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....
pi_147421854
quote:

[..]

Waar staat dat?
pi_147421868
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vind jij dat??
Nee natuurlijk niet.
pi_147421880
quote:

[..]

Ja je kwam zelf met dat stomme voorbeeld over luidruchtige Polen....
Even terug lezen.

Ik reageerde op het feit dat jij vond dat je iets niet mocht / kon zeggen.

Ik trok dat door naar een andere groep dan Marokkanen.
pi_147421882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?

pi_147421899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Even terug lezen.

Ik reageerde op het feit dat jij vond dat je iets niet mocht / kon zeggen.

Ik trok dat door naar een andere groep dan Marokkanen.
Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?
pi_147421900
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, je trollde dus gewoon eventjes, stoute meid?
Zit in het bloed.
pi_147421905
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik leg de verantwoordelijkheid daarvoor dan ook niet bij hen neer.
Je koppelt het Marokkaan zijn aan nadelen van domme mensen.
pi_147421910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zit in het bloed.
Welk bloed ?
pi_147421914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en je ziet niet hoe onzinnig dat was ?
Nee , dat zie jij graag zo.

Ik niet.
pi_147421917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan heb ik waarschijnlijk meer ervaring met de andere 50 procent :)
Vind je het nou wel of niet genoeg reden?
pi_147421918
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zie me dat verhoor al helemaal voor me, zo een domme agent die met 1 vinger het verhoor uitwerkt (het printen gaat waarschijnlijk 3 keer mis).
Zelf de verklaring doorlezen en spelfouten corrigeren. :')
pi_147421929
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vind je het nou wel of niet genoeg reden?
Nee.
pi_147421937
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je koppelt het Marokkaan zijn aan nadelen van domme mensen.
Ik zeg dat ze een misbruikbaar middel zijn, een middel dat opzichzelf al problematisch genoeg is.
pi_147421955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welk bloed ?
Je Hollandsche bloed.
pi_147421967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je Hollandsche bloed.
Uhuh.
pi_147422019
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Dus als we een jaar lang Boeddhisten zouden "importeren" en leren dat 50% voor een berg aan problemen zorgt, zou jij zoiets hebben van: "gewoon lekker door importeren, want "ik heb ervaring met de andere helft"?"
pi_147422027
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus als we een jaar lang Boeddhisten zouden "importeren" en leren dat 50% voor een berg aan problemen zorgt, zou jij zoiets hebben van: "gewoon lekker door importeren, want "ik heb ervaring met de andere helft"?"
Sommige mensen zeggen dan volmondig "ja".

Leef er maar mee.
pi_147422066
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik hier op zeg?
pi_147422070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Sommige mensen zeggen dan volmondig "ja".

Leef er maar mee.
Als ik niet met de achterlijkheden van andere om kon gaan was ik al lang van een dak gesprongen.
pi_147422083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eerlijk zijn.
pi_147422094
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als ik niet met de achterlijkheden van andere om kon gaan was ik al lang van een dak gesprongen.
Idem hier.
pi_147422095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of nee.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:46:29 #186
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147422110
Die gast geeft helemaal niks om NL. Tijdens zijn rechtszaak kreeg Moskowisz zakken met geld uit de VS om Wilders te verdedigen. Huppa, weer ¤ 80.000 aan cash alsof het niks is. Het is nog steeds niet bekend wie hem sponsoren.
pi_147422146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Eerlijk zijn.
Heb ik net gedaan. Ik vind het dom dat je mensen op basis van nationaliteit buiten spel zet. Buiten dat zijn veel van de Marokkaanse relschoppers hier geboren.

Het stoort mij dat jij/jullie niet willen inzien hoe kwetsend dit is voor mensen van Marokkaanse afkomst die hier gewoon een toekomst voor zichzelf willen opbouwen.Mensen die gewoon normaal meedraaien in de samenleving. Zich aan de wet houden en dit dan moeten zien.
pi_147422173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb ik net gedaan. Ik vind het dom dat je mensen op basis van nationaliteit buiten spel zet. Buiten dat zijn veel van de Marokkaanse relschoppers hier geboren.

Het stoort mij dat jij/jullie niet willen inzien hoe kwetsend dit is voor mensen van Marokkaanse afkomst die hier gewoon een toekomst voor zichzelf willen opbouwen.Mensen die gewoon normaal meedraaien in de samenleving. Zich aan de wet houden en dit dan moeten zien.
Ontwijken is instemmen.
pi_147422178
quote:

[..]

Dat mag je vinden.

Geen probleem.

Maar op de gestelde vraag.

Ja of nee?
pi_147422179
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:03 schreef trancethrust het volgende:

[..]

[..]

En dat alleen nog maar uit dat pietluttige statement aan het OM.
Hij zegt "waaronder" Marokkanen. Dus hij discrimineert tenminste niet in zijn discriminatie 8-)
quote:
`Kopvoddentaks' alweer vergeten? Het willen verbieden van de Koran? Uitzetten van `haatbaarden' danwel `haatimams'? Registratie van moslims? Zomaar een reeks voorbeelden uit de hoed van 's Nederlands meest geliefde fascist.
Dat de beste man een hoop domme dingen zegt zal ik nooit ontkennen. Ik ben geen fan, verder. Wel ben ik van mening dat minder Islam een land alleen maar goed kan doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie ook geen nadelen.

Ik snap serieus niet dat mensen denken dat het oke is om zoiets te roepen. Enig idee hoe onbeschoft het wel niet is? Hoe iemand van Marokkaanse afkomst zich voelt als je dit hoort ?
Een "lieve" Marokkaan hoeft zich, als ik Wilders mag geloven, ook nergens druk om te maken. Verder lijkt het me ook voor Marokkanen wenselijk als criminele elementen uit de samenleving worden gefilterd. Dat ze toevallig dezelfde afkomst hebben maakt niet zoveel uit. Als Indonesiėrs (of zoals Wilders al aankaart; Canadezen) zich gaan misdragen in Nederland mogen ze wat mij betreft op exact dezelfde manier aangepakt worden als Marokkanen. Hell, ik als Indo zijnde zou juist dolblij zijn als de kutte elementen van mijn "vaderland" geweerd worden.

Dat hele "wij komen uit hetzelfde land/hebben dezelfde religie dus alles wat je over hem/haar zegt is automatisch ook van toepassing op mezelf"-idee is wat mij betreft misplaatst in dit scenario. Een soort misplaatst broederschap, if you will.
Conscience do cost.
pi_147422204
quote:

[..]

Het is ook nog eens dom, want sinds de Tweede Wereldoorlog is het bij wet verboden om te discrimineren op basis van nationaliteit. Het is dus onmogelijk en het werkt destructief.
pi_147422213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:49 schreef ems. het volgende:

Een "lieve" Marokkaan hoeft zich, als ik Wilders mag geloven, ook nergens druk om te maken. Verder lijkt het me ook voor Marokkanen wenselijk als criminele elementen uit de samenleving worden gefilterd. Dat ze toevallig dezelfde afkomst hebben maakt niet zoveel uit. Als Indonesiėrs (of zoals Wilders al aankaart; Canadezen) zich gaan misdragen in Nederland mogen ze wat mij betreft op exact dezelfde manier aangepakt worden als Marokkanen. Hell, ik als Indo zijnde zou juist dolblij zijn als de kutte elementen van mijn "vaderland" geweerd worden.

Dat hele "wij komen uit hetzelfde land/hebben dezelfde religie dus alles wat je over hem/haar zegt is automatisch ook van toepassing op mezelf"-idee is wat mij betreft misplaatst in dit scenario. Een soort misplaatst broederschap, if you will.
Juist.
pi_147422219
quote:

[..]

Hij zegt "waaronder" Marokkanen. Dus hij discrimineert tenminste niet in zijn discriminatie 8-)

[..]

Dat de beste man een hoop domme dingen zegt zal ik nooit ontkennen. Ik ben geen fan, verder. Wel ben ik van mening dat minder Islam een land alleen maar goed kan doen.

[..]

quote:

[..]

[..]

[..]

Probleem met dit soort uitspraken is dat mensen het onderscheid niet meer zullen maken. Hij zei in eerste instantie niet criminele Marokkanen of Marokkanen die zich niet willen aanpassen. Hij zei Marokkanen. Dit is de hele groep.
pi_147422234
Laatste alinea van wat ems zegt wilde ik ook zeggen. Precies dat.
pi_147422283
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is ook nog eens dom, want sinds de Tweede Wereldoorlog is het bij wet verboden om te discrimineren op basis van nationaliteit. Het is dus onmogelijk en het werkt destructief.
:? Ik wist niet dat een Ivoriaan dezelfde rechten had als een Nederlander.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:53:23 #196
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147422286
quote:

[..]

Waarom zoveel tijd steken in die idioten? Laat ze gewoon de stoere man uithangen op the interwebz. Nietszeggende internethelden.
pi_147422324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Waarom zoveel tijd steken in die idioten? Laat ze gewoon de stoere man uithangen op the interwebz. Nietszeggende internethelden.
Omdat ik gewoon oprecht niet begrijp hoe mensen dit gewoon vinden kunnen? Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.

En dit zie ik helaas niet alleen meer op het internet.
pi_147422358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

:? Ik wist niet dat een Ivoriaan dezelfde rechten had als een Nederlander.
Dat zeg ik ook helemaal nergens.
pi_147422365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon oprecht niet begrijp hoe mensen dit gewoon vinden kunnen? Hebben we niks geleerd van de 2e wereld oorlog. Ik snap het serieus niet.

Ik snap niet dat mensen als jij je vrienden en familie meer gevaar laat lopen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:56:46 #200
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147422368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

In vuil moet je zo weinig mogelijk tijd steken. Het is en blijft vuil. Daar gaan wat woorden niks aan veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')