Ik was eerder geschokt. Daarom benieuwd of dat haar echte reet is.quote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij blij wordt van die enorme anus.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Kim der echte reet?
Hm, ze had me eerst verteld hoe ze heten maar volgens mij zat er geen Johannes bij.quote:Op maandag 8 december 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uccie heeft ook een vogel die Johannes heet, wisten jullie dat?
Nee, het is sinds kort. Alleen scheen het met een P te moeten beginnen dus werd er getwijfeld tussen Pjohannes en Pohannes.quote:Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ze had me eerst verteld hoe ze heten maar volgens mij zat er geen Johannes bij.
Je moet ze verdelen over meerdere posts.quote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er ook spannende pica's van die borderliner in je UI?quote:Op maandag 8 december 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een plakplaatjes topic van mooie vrouwen, daar kon deze natuurlijk niet ontbreken.
Is het de bedoeling de vrouwen hier weg te jagen of zo?quote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ze verdelen over meerdere posts.
Want in het volgende deel gaan we gewoon verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |