Ken ik ook hoor, ben niet zo'n cultuurbarbaar als sommigen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
Deze ken je wel KT en Tem ook:
[ afbeelding ]
Ik wel en ik geef het eerlijk toequote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ken ik ook hoor, ben niet zo'n cultuurbarbaar als sommigen.
Niet groot genoeg zeker. Ik vind ze wel mooi.quote:
Titanic is uit de jaren '90 hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
PUB/JNG weer opengooien.
Kan njos daar dit soort giifjes posten. Samen met Fylax.
Nah, ik hou ook niet van heel groot. Vind ze alleen niet mooi met die salamischijven.quote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet groot genoeg zeker. Ik vind ze wel mooi.
Oh is zij datquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Titanic is uit de jaren '90 hoor.
Logisch dat Kingstown haar niet kent dan. Post anders een opwindend gifje van Margaret Thatcher.quote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Titanic is uit de jaren '90 hoor.
Maggie is meer Voorschrift zijn afdeling.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Logisch dat Kingstown haar niet kent dan. Post anders een opwindend gifje van Margaret Thatcher.
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon echt moest lachen.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu eens een lief gifje. Met één van de mooiste vrouwen ter wereld.
[ afbeelding ]
Is ook gewoon een mooie film, /nohomo.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:57 schreef Tem het volgende:
Ik vind haar voor de rest wel aantrekkelijk hoor. Mooie vrouw en een zeer goede actrice.
quote:Op maandag 8 december 2014 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is ook gewoon een mooie film, /nohomo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |