SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Nee want die mutsen zijn al betaald. Als ze de mutsen nu gaan bestellen zal er dus minder geld in de pot zitten want er komt niets meer bij van de verkoop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Scherzo het volgende:
Op 28 december is er nog een Winter wonder land...
Dus er kunnen best nog mutsen en truien besteld worden voor de verkoop...![]()
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
TT,= top Gizmo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wifi weer, maar wij hebben KPNquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
..........tele2
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
snap niet dat die man daar nog heengaatquote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies![]()
Voor de rest ook geen problemen, alleen deze stream, maar dat ligt blijkbaar neit aan KPN.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Al tien jaar KPN en nooit problemen hier![]()
''Fuck it''.
De worstenkraam. Die kraam is al veelvuldig negatief in de spotlight gekomen tijdens en na de Utopia markten. Vandaag is het weer zo ver en nu begint het bij Wilco die moet betalen voor een worstenbroodje van de kraam. Hij heeft maar even vier euro uit de kas gepakt die hij later terug geeft van zijn eigen geld. Dit vertelt hij aan Mark - die chocomelk maakt in de keuken - en Joey die daar ook staat. Volgens Joey is het normaal dat de bewoners er ook voor moeten betalen en betaald de kraamhouder ook gewoon voor de drank die hij nuttigt.
Joey weet meteen over wie het gaat en begint te vertellen over de problemen die ze al hebben gehad met hun. ''Ik heb nog het meeste moeite met die standhouders. Ze zijn bij de obstakel run een keer geweest en toen hadden we afspraken gemaakt dat het 50/50 zou zijn. Toen had hij opeens 100 euro voorraadkosten gerekend, dat vond ik al niet zo tof. Later hebben we gesprekken gehad omdat hij iets soortgelijks had. We zouden ook stoppen met hun, maar nu zit hij er toch weer bij. Dan heb ik zoiets van fuck it, ik vreet geen worsten meer'', aldus Joey. Wilco geeft aan hem voortaan ook niet meer te helpen 's ochtends.
Bron:Utopiagekte![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teleurgestelde verkleumde standhouders![]()
![]()
![]()
![]()
Die gasten doen alsof ze die tent ownen. Vreselijke mensen, opzouten dus.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Psycho Patje heeft het er weer over dat hij gaat douchen.
Dan moet de kijker denken dat hij doucht. Maar hij zegt het 100'en keren, maar dat het vervolgens nooit, die goorlap.![]()
Wat is Utopie Gekkies?quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies
Doe eens linkje.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat is het nog druk? Of zijn dit standhouders?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef PTLe het volgende:
Ik moet er niet aan denken door PP gekust te worden na het bed tafereel gezien te hebben gister van PP en Colly![]()
[ afbeelding ]![]()
jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wat is het nog druk? Of zijn dit standhouders?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
En ook echt een briljante heur.quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, kijk weer een Isa-TT, hihihihi ..![]()
![]()
NicEgo spamt haar 28ste als een malle bij de bezoekers, als een soort Jehova-klit met d'r poot tussen de deur![]()
![]()
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja ze had iets besteld online ofzo en dat was stuk en toen mocht ze het ruilen voor die jas zei ze vanmiddag. en het is een jas met een foutje dus daarom mocht hetquote:![]()
Ik heb het gehoord, maar het ging over voorrij kosten, dacht ikquote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Goldencharly het volgende:
''Fuck it''.
De worstenkraam. Die kraam is al veelvuldig negatief in de spotlight gekomen tijdens en na de Utopia markten. Vandaag is het weer zo ver en nu begint het bij Wilco die moet betalen voor een worstenbroodje van de kraam. Hij heeft maar even vier euro uit de kas gepakt die hij later terug geeft van zijn eigen geld. Dit vertelt hij aan Mark - die chocomelk maakt in de keuken - en Joey die daar ook staat. Volgens Joey is het normaal dat de bewoners er ook voor moeten betalen en betaald de kraamhouder ook gewoon voor de drank die hij nuttigt.
Joey weet meteen over wie het gaat en begint te vertellen over de problemen die ze al hebben gehad met hun. ''Ik heb nog het meeste moeite met die standhouders. Ze zijn bij de obstakel run een keer geweest en toen hadden we afspraken gemaakt dat het 50/50 zou zijn. Toen had hij opeens 100 euro voorraadkosten gerekend, dat vond ik al niet zo tof. Later hebben we gesprekken gehad omdat hij iets soortgelijks had. We zouden ook stoppen met hun, maar nu zit hij er toch weer bij. Dan heb ik zoiets van fuck it, ik vreet geen worsten meer'', aldus Joey. Wilco geeft aan hem voortaan ook niet meer te helpen 's ochtends.
Bron:Utopiagekte![]()
Nico meent dat de markt niet goed liep door het weer
Meneer kraamhouder "Nee vandaag was fan-dag, ze kwamen alleen voor jullie"
Nico reageert alsof ze dat niet kan geloven.
Soms denk ik echt dat ze uit een EI komt![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja ze had iets besteld online ofzo en dat was stuk en toen mocht ze het ruilen voor die jas zei ze vanmiddag. en het is een jas met een foutje dus daarom mocht heto wat verassend
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Door wie?quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid![]()
Raar dat de standhouder die met Nico praat gisteren een goeie verkoopdag heeft gehad. Ik hoorde alleen maar geklaag dat ze niks verkochten en alleen voor de inwoners kwamen. As usual.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ach ik hoor net dat nico ook posters geruild heeft en daar die hoofdband voor gekregen heeft dus ze doen het allemaalquote:![]()
Mag dat niet?quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid![]()
![]()
![]()
Doe dat maar via de DM.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is Utopie Gekkies?
Doe eens linkje.SOONY![]()
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja, dat snap ik wel. Maar Laura heeft al een aantal bestellingen. En als ze nu snel nieuwe mutsen besteld en die snel gaat versturen, dan........o wacht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar als ze nu gaan bestellen dan is er minder geld... Dat geld is voor de winnaar en wordt verdubbeld dus juist belangrijk dat er nu genoeg in zit lijkt me.![]()
![]()
Ze voelt hetook niet want er zit 2 cm plamuur opquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.![]()
Moeten eerst in Turkije gemaakt worden. Ies goetkoop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar Laura heeft al een aantal bestellingen. En als ze nu snel nieuwe mutsen besteld en die snel gaat versturen, dan........o wacht.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook Nikoole is bijna los. Normaal gesproken wordt er geen kaasje verkocht, maar nu.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:ik dacht door bezoekers ofzo, maar zal wel een van de jongens zijn geweest. Is waarschijnlijk niet gezegd.
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeten eerst in Turkije gemaakt worden. Ies goetkoop.En Laura ies niet schnel.
![]()
![]()
Joey vertrouwt Mark niet, en terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat moet Joey nu ineens bij het geld tellen, hij heeft dat nog nooit gedaan in
al die 11 maanden??![]()
![]()
![]()
Lot en Lau maar weer eens klagen/pochen dat ze zelfs hun eigen mutsen/truien moesten verkopen.
Onze moeders Theresa's![]()
![]()
Zullen de onbetaalde rekeningen wel zijn van La Cerda en haar Laaf.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef gereed het volgende:
Mark vertelde "Voor 12.000 á 13.000 verkocht.Maar ook 12.000 aan rekeningen
![]()
Bussiness jonguh. Centuh verdienen.
Mutsen zijn uitverkocht. Niet te geloven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Volgens Stookneus hebben ze alleen vandaag ¤175000 verdiend
Dat is het dubbele van wat anders verkocht wordt op een markt!quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef gereed het volgende:
Mark vertelde "Voor 12.000 á 13.000 verkocht.Maar ook 12.000 aan rekeningen
Zit natuurlijk wel de posters en boekjes van Nicolien bij, een echt goudmijntje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
oh er is geklaagd bij man van stichting kinderarmoede over die 2 euro dingen
ik hoop op een leuk centraal![]()
![]()
Honderdvijfenzeventigduizend?quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef mazaru het volgende:
Volgens Stookneus hebben ze alleen vandaag ¤175000 verdiendOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Toekan zegt dat ze 17,5k hebben omgezet.
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicoline is nu echt een groot verdienerquote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het dubbele van wat anders verkocht wordt op een markt!
Zit natuurlijk wel de posters en boekjes van Nicolien bij, een echt goudmijntje.![]()
Heeft Isa toch goed neer gezet dan die markt, zo vlak voordat ze weg ging.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..![]()
Oeps nulletje teveel.. ach, daar kijken ze daar ook niet opquote:
Ik hoorde gisteren in een filmpje dat eenstandhouder zij dit is de laatste keer, dit leverd niks op.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..![]()
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft Isa toch goed neer gezet dan die markt, zo vlak voordat ze weg ging.![]()
![]()
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een markt komt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef beequeen het volgende:
Raar dat de standhouder die met Nico praat gisteren een goeie verkoopdag heeft gehad. Ik hoorde alleen maar geklaag dat ze niks verkochten en alleen voor de inwoners kwamen. As usual.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Kutje B: Wie hier ook over gaat zeiken, ik sta er gewoon voor. Interesseert me echt niks. Serieus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is dat in de ban hier of zo?quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Een standhouder. Zei. Levert.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren in een filmpje dat eenstandhouder zij dit is de laatste keer, dit leverd niks op.
wooblabalurg![]()
eens kijken vanavond bij centraalquote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje B: Wie hier ook over gaat zeiken, ik sta er gewoon voor. Interesseert me echt niks. Serieus.![]()
En zij hoort nooit watquote:
En zij ziet nooit wat
Maar ondertussen ontgaat haar niks, gevaarlijke tante![]()
Dan zullen ze wel niet hard genoeg hebben gegooidquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze hebben ook niet echt hun best gedaan de standhouders te behouden. Roulatiesysteem niet en geen kratjes met muntjes/of soortgelijk systeem om meer omzet te generen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een markt komt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goed punt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Joey vertrouwt Mark niet, en terecht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof, me ze zijn er creatief genoeg voor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
in ieder geval kan Isa nu niet meer de schuld krijgen , toch ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vertaalde de post even. Kan iedereen het volgen. Wel zo prettig toch.quote:![]()
Kutje B steekt nog een peuk op.
wooblabalurg![]()
Nicole net zaaiken dat ze ook nog de koeien moet doen en ze is al zo moe.
Nico binnen heel opgewekt: En dan ga ik zo met Gio nog even de koetjes doen.
Wat een verschil.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nicole zegt: ik ben 'latten' moe (of zoiets) en dan moet ik de koeien nog doen.
Nu binnen vertelt Nicoline dus dat ze met Gio zo de koeien gaat doen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Iedereen kon het al volgen, er was niemand die niet snapte wat er bedoelt werd.quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vertaalde de post even. Kan iedereen het volgen. Wel zo prettig toch.![]()
Kutje B steekt nog een peuk op.![]()
Ik ben blij dat jij er weer bent.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft niks met de streams te maken, die link die je vroeg
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er weer bent.![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Het ging over zaken die op de stream te zien zijn geweest, dus ik zie niet in waarom dit offtopic zou zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft niks met de streams te maken, die link die je vroegTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Er zit nog wat in Vanes haar zak, oepsquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mark zegt dat het bedrag van de Horeca niet klopt![]()
![]()
Hihi nou komt hetquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mark zegt dat het bedrag van de Horeca niet klopt![]()
![]()
![]()
Wat knap dat jij voor iedereen kan spreken. Vergeet de lurkers niet. Geen dank hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Iedereen kon het al volgen, er was niemand die niet snapte wat er bedoelt werd.![]()
Wilco in gesprek met Naomi.
wooblabalurg![]()
Over een kwartier: "ik maak hem kapot. Ik heb kinderen thuis"quote:
En dan twee dagen met dikke ogen van het janken rondlopen.![]()
DE kreeft had allerlei dingen gekocht , die geeft gewoon de helft niet op en die Nico praat alles goed![]()
Volgens mij sprak jij voor anderen. Je gaf vertaling zodat iedereen het kon begrijpen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat knap dat jij voor iedereen kan spreken. Vergeet de lurkers niet. Geen dank hoor.![]()
Wilco in gesprek met Naomi.
Maar wie begreep het niet dan?![]()
Ja echt hoor, madam de eerlijkequote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Over een kwartier: "ik maak hem kapot. Ik heb kinderen thuis"
En dan twee dagen met dikke ogen van het janken rondlopen.![]()
![]()
Hem gaat dalijk jankenquote:Op zondag 7 december 2014 18:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hem is van de eerlijkheid.
Hem zal nooit de boel oplichten.![]()
![]()
Jawel hoorquote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hem kan mij niet hard genoeg janken !![]()
Of mag je dat hier niet zeggen ?![]()
![]()
![]()
En zegt ook niets over de 2 euroactie van LauraBquote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
DE kreeft had allerlei dingen gekocht , die geeft gewoon de helft niet op en die Nico praat alles goed![]()
![]()
Ik weet dat het niet voor iedereen geldt, maar de meeste mensen die hier zouden kunnen kijken spreken Nederlands, en als het niet correct geschreven is bestaat er de kans dat men het allemaal niet begrijpt. Natuurlijk ben ik daar om dat te voorkomen. Nogmaals, graag gedaan. Bloemetje hoeft niet hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens mij sprak jij voor anderen. Je gaf vertaling zodat iedereen het kon begrijpen.
Maar wie begreep het niet dan?![]()
Einstein en RKV weer op bed. Gezellig.
wooblabalurg![]()
Het moet allemaal een beetje op de weegschaal, maar dit kan nog netquote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hem kan mij niet hard genoeg janken !![]()
Of mag je dat hier niet zeggen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef gereed het volgende:
[..]
Het moet allemaal een beetje op de weegschaal, maar dit kan nog net![]()
![]()
![]()
![]()
Goh...ze hebben gewerkt...ze zijn bekaf
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Man, zeik toch niet zo.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet voor iedereen geldt, maar de meeste mensen die hier zouden kunnen kijken spreken Nederlands, en als het niet correct geschreven is bestaat er de kans dat men het allemaal niet begrijpt. Natuurlijk ben ik daar om dat te voorkomen. Nogmaals, graag gedaan. Bloemetje hoeft niet hoor.![]()
Einstein en RKV weer op bed. Gezellig.![]()
Er is 179,50 voor de handtekeningenkaarten opgebracht. Lijkt me een raar bedrag en wat weinig.![]()
![]()
Ze hoest wel een beetje,komt dat wel goed?quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet voor iedereen geldt, maar de meeste mensen die hier zouden kunnen kijken spreken Nederlands, en als het niet correct geschreven is bestaat er de kans dat men het allemaal niet begrijpt. Natuurlijk ben ik daar om dat te voorkomen. Nogmaals, graag gedaan. Bloemetje hoeft niet hoor.![]()
Einstein en RKV weer op bed. Gezellig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke bedankt voor je uitleg. De hele cos stond op zijn kop door de foute spelling.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Einstein en RKV weer op bed. Gezellig.
Waar waren we zonder jou BaconBus![]()
![]()
Die krijgt de schuld dat er een misverstand was bij de kaarten. Dat op de ene plek die voor 1 Eur werden verkocht en de andere plek voor 2 Euro.quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof, me ze zijn er creatief genoeg voor.![]()
Jeetje doe is gezellig, in deze donkere dagen voor Kerstmis!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Het nationaal dictee komt er weer aan,, zo te lezen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Er zijn schuimpjes die het leuk vinden om utopiavandaag.nl offline te halen via aanvallen.
Die schuimpjes zijn erin geslaagd. Hij is vanaf nu offline. Succes met jullie lichaam.![]()
![]()
Echt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er zit nog wat in Vanes haar zak, oeps![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef ledn81 het volgende:
Er zijn schuimpjes die het leuk vinden om utopiavandaag.nl offline te halen via aanvallen.
Die schuimpjes zijn erin geslaagd. Hij is vanaf nu offline. Succes met jullie lichaam.![]()
Joey zendercheck ajb.![]()
![]()
Maar dat kan niet ze hebben geen geld meer toch ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik heb al 2 punten minderquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Scherzo het volgende:
Het nationaal dictee komt er weer aan,, zo te lezen...![]()
![]()
Joey zegt dat ze op moeten passen met zeggen dat ze zoveel verdiend hebben. "Dan gaan ze oooh..." terwijl we nu net de investeringen er uit hebben....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die opmerking heb ik vaker gehoord. Geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Man, zeik toch niet zo.![]()
Er is 179,50 voor de handtekeningenkaarten opgebracht. Lijkt me een raar bedrag en wat weinig.
Mocht je het toch nog even uit willen leggen, zie ik je reactie graag tegemoet in de SC.
wooblabalurg![]()
De kreeft welquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Freule het volgende:
[..]
Maar dat kan niet ze hebben geen geld meer toch ?![]()
plenty geld
![]()
Er zijn meedere dingen gekocht terwijl niemand meer geld had. Erg vreemd.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Freule het volgende:
[..]
Is dat jouw site?quote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef ledn81 het volgende:
Klonk best als een gemeen hoestje. Ik zou het even in de gaten houden.quote:Op zondag 7 december 2014 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hoest wel een beetje,komt dat wel goed?
wooblabalurg![]()
Lijkt mij sterkquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef ledn81 het volgende:
Die schuimpjes zijn erin geslaagd. Hij is vanaf nu offline. Succes met jullie lichaam.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oh, je lult dus maar wat...quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar het moet ergens gebleven zijn. En peuken enzo.... Tja![]()
als je 100 pannekoeken bakt en verkoopt en je geeft er maar 50 op kun je een aardig bedrag in je zak stoppenquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Freule het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht je nog iets niet snappen, hoor ik het graag.quote:Op zondag 7 december 2014 18:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je uitleg. De hele cos stond op zijn kop door de foute spelling.
Waar waren we zonder jou BaconBus
Echt, stond de COS op zijn kop? Da's ook merkwaardig, daar heb ik zelf weinig van gemerkt.
Ach, dat vind ik nou lief van je, ik heb zelf ook het idee dat ik een interessant geluid breng hier.
wooblabalurg![]()
Ik heb niet de behoefte om daar te gaan janken over wat er hier gebeurt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik vaker gehoord. Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Mocht je het toch nog even uit willen leggen, zie ik je reactie graag tegemoet in de SC.Dat laat ik aan jouw en je SC-vrienden over.
![]()
Joey wil echt geen investeringen meer doen nu, eerst de oude voorraden opmaken.![]()
Ja door dat geneuzel worden die andere afgeleid !quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet kletsen RatMark, geld tellen en het verantwoord opschrijven....
[ afbeelding ]
En Joey moet ophouden met dat irritante geklik met die pen![]()
Toevallig dat ze ineens allemaal dezelfde pantoffels hebben. En dezelfde Lindy-mutsjes .
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bij wie?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klonk best als een gemeen hoestje. Ik zou het even in de gaten houden.![]()
Is toch zomaar 250euroquote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als je 100 pannekoeken bakt en verkoopt en je geeft er maar 50 op kun je een aardig bedrag in je zak stoppen![]()
En dat al maanden lang héquote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon in de kas gegraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
yep en nu voor de 2de keer platgelegd door overbelasting/ddos. Het is een gratis ding vooralsnog zonder reclame. Dat gezeik door schuimpjes die zo'n website platleggen ben ik klaar mee. Over 5 min gaat ie nog 1x onlne. Volgende keer is het echt klaar.quote:![]()
Dan is ze aan het stelen ! En dat moet de regie ook zien als het echt gebeurtquote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als je 100 pannekoeken bakt en verkoopt en je geeft er maar 50 op kun je een aardig bedrag in je zak stoppen
Kan iemand even ophouden met die pen !!![]()
Nou nou 37metrijst, we kunnen ook een goed gesprek hebben, het vloeien van tranen is daar niet verplicht bij, dus voel je welkom.quote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om daar te gaan janken over wat er hier gebeurt.Dat laat ik aan jouw en je SC-vrienden over.
![]()
Joey wil echt geen investeringen meer doen nu, eerst de oude voorraden opmaken.![]()
Wat een gekke muts heeft Nicolien op.
wooblabalurg![]()
Dat Joey maar al z'n vingers breekt met dat irritante geklikquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet kletsen RatMark, geld tellen en het verantwoord opschrijven....
[ afbeelding ]
En Joey moet ophouden met dat irritante geklik met die pen![]()
![]()
Het is helemaal niet gezegd dat het gebeurd is. Vooralsnog alleen in de hoofden van Cossers.quote:Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef Freule het volgende:
[..]
Dan is ze aan het stelen ! En dat moet de regie ook zien als het echt gebeurt
Kan iemand even ophouden met die pen !!![]()
U bent een docent Nederlands ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht je nog iets niet snappen, hoor ik het graag.
Echt, stond de COS op zijn kop? Da's ook merkwaardig, daar heb ik zelf weinig van gemerkt.
Ach, dat vind ik nou lief van je, ik heb zelf ook het idee dat ik een interessant geluid breng hier.
![]()
Waaruit maak jij op dat het een ddos is?quote:Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
yep en nu voor de 2de keer platgelegd door overbelasting/ddos. Het is een gratis ding vooralsnog zonder reclame. Dat gezeik door schuimpjes die zo'n website platleggen ben ik klaar mee. Over 5 min gaat ie nog 1x onlne. Volgende keer is het echt klaar.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ga topics kapen man.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou nou 37metrijst, we kunnen ook een goed gesprek hebben, het vloeien van tranen is daar niet verplicht bij, dus voel je welkom.![]()
Wat een gekke muts heeft Nicolien op.![]()
Mark heeft een ingewikkeld verhaal over de pin.![]()
Balen, ik heb je 'n dm gestuurd..offtopic enzoquote:Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
yep en nu voor de 2de keer platgelegd door overbelasting/ddos. Het is een gratis ding vooralsnog zonder reclame. Dat gezeik door schuimpjes die zo'n website platleggen ben ik klaar mee. Over 5 min gaat ie nog 1x onlne. Volgende keer is het echt klaar.![]()
Dat heeft Joey dan goed, het moet bij de omzet.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Urb het volgende:
Joey meent dat je het pinnen niet bij winst moet optellen, Mark zegt van wel![]()
De omzet en eventuele winstcijfers moeten verdoezelt worden, anders gaan 'ze' weerbestellen, zegt Joey tegen Ivan en Mark...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dianaquote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is toch Mevrouw Worst?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat heeft ze al 11 maanden, aan alles en iedereen schijt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kreeft laat de sloffen zien , heeft overal scheit aan
Alleen niet aan Laura, voelt als een dochter voor haar![]()
![]()
Dit soort vragen kunnen denk ik beter in de SC. Hier graag commentaar op de streams.quote:![]()
Die Chris is ook zo droog hè, net ook weer.
wooblabalurg![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Joey maar al z'n vingers breekt met dat irritante geklik![]()
![]()
![]()
Oke .quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gezegd dat het gebeurd is. Vooralsnog alleen in de hoofden van Cossers.![]()
![]()
Hoi LauBquote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje doe is gezellig, in deze donkere dagen voor Kerstmis!![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heb je daar caps of video's van ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat heeft ze al 11 maanden, aan alles en iedereen schijt.
Alleen niet aan Laura, voelt als een dochter voor haar![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik die geldteller zie lopen, denk ik altijd aan de Wall Street shuffle....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ben jij Mod hier?quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit soort vragen kunnen denk ik beter in de SC. Hier graag commentaar op de streams.![]()
Die Chris is ook zo droog hè, net ook weer.![]()
![]()
Chris rules,en is eerlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit soort vragen kunnen denk ik beter in de SC. Hier graag commentaar op de streams.![]()
Die Chris is ook zo droog hè, net ook weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is mijn website en mijn server beste man ik ga hier niet dat soort zaken besprekenquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het een ddos is?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een onvriendelijke opmerking, en zeer jammer dat je verder niet open staat voor een dialoog.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ga topics kapen man.![]()
Mark heeft een ingewikkeld verhaal over de pin.![]()
Die Mark is weer bezig met een sluw plannetje.
wooblabalurg![]()
Nee, maar de Cos is voor commentaar op streams. Niet dat iemand zich daar aan houdt, maar een mens mag blijven hopen.quote:![]()
Die gooide ik er gelijk af met beddengoed en alquote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kutje B gaat ff lekker op Nico's bed liggen zweten![]()
pak er wat bij vanas, die heeft vast wel een voorraadjequote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Kan ik nog sigaretten halen voor het centraal begint?![]()
Weet ik schat , kom hier ook al evenquote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar de Cos is voor commentaar op streams. Niet dat iemand zich daar aan houdt, maar een mens mag blijven hopen.![]()
![]()
Centraal is om 7 uur, dus je hebt nog een half uurtje.quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Geef eens het goede voorbeeld zou ik zeggenquote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar de Cos is voor commentaar op streams. Niet dat iemand zich daar aan houdt, maar een mens mag blijven hopen.![]()
Kutje B weer moe, de rest zal zo wel volgen.![]()
Ligt eraan hoe ver je moet lopen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
In welke wereld is dit boeiend voor de cos?quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Centraal is om 7 uur, dus je hebt nog een half uurtje.![]()
![]()
Ik hoop dat ze los gaan op haar .quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef lorrie03 het volgende:
laub over centraal.. dat wordt gezelllig![]()
7 uur willen ze centraal, weet niet hoever je van open winkel woontquote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Net niet maar nu ineens wel, ben gelijk doof godverdegodver![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is tot nu toe altijd een kwestie van glas, plas, was geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef lorrie03 het volgende:
laub over centraal.. dat wordt gezelllig
Ik heb niet de illusie dat dat nu anders zou zijn.![]()
Klopt helemaal ,mark is weer iets van plan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een onvriendelijke opmerking, en zeer jammer dat je verder niet open staat voor een dialoog.![]()
Die Mark is weer bezig met een sluw plannetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb jou nog geen enkele ontopic post zien posten vandaag.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Naaiomi heeft buikpijn en Vanessa heeft alleen 2 bruine boterhammen gegeten.![]()
![]()
In de mijne.quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke wereld is dit boeiend voor de cos?![]()
![]()
Vanes beweerd per dag alleen 2 bruine boterhammen te eten (ze loopt de hele dag te snaaien tijdens koken?) En is 3 kg afgevallen in 3 dagen zegt ze![]()
lol...maar wel zeggen dat ie offline is door schuimpjes......quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is mijn website en mijn server beste man ik ga hier niet dat soort zaken bespreken
Ik zou je script maar eens comtrolerenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hahahahaha als je gelijk terug komt wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Raskolnikow het volgende:
![]()
Ik ook van jouquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
19:00 uur Centraal.
Kan niet wachten hoe ze [ afbeelding ]
gaan bedanken en Nicoline en Giorgio.
ISA BEDANKT!!!! ISA BEDANKT!!!!
[ afbeelding ]
ISA, ISA, ISA BEDANKT!!!!!!!!!![]()
zou ze wel verdienen
![]()
![]()
![]()
En ze is 3kg afgevallenquote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen enkele ontopic post zien posten vandaag.![]()
Naaiomi heeft buikpijn en Vanessa heeft alleen 2 bruine boterhammen gegeten.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
[ afbeelding ]
ISA, ISA, ISA BEDANKT!!!!!!!!!, Isa heeft de markt keurg achter gelaten voor hun.
![]()
Het nieuwe brooddieet!!quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Ransjih het volgende:
vanes is 3 kg in 3 dagen afgevallen, alleen maar 2 boterhammen gehadHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Sinds?quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
[ afbeelding ]
ISA, ISA, ISA BEDANKT!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen enkele ontopic post zien posten vandaag.![]()
Naaiomi heeft buikpijn en Vanessa heeft alleen 2 bruine boterhammen gegeten.![]()
![]()
Ze had geen flesen wij en glazen bier in haar handen tijdens het wegen, dat scheelt al snel 3 kilo.quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Urb het volgende:
Vanes beweerd per dag alleen 2 bruine boterhammen te eten (ze loopt de hele dag te snaaien tijdens koken?) En is 3 kg afgevallen in 3 dagen zegt ze![]()
![]()
Gelieve dit soort posts in de SC of over de DM te doen, voegt weinig toe aan de COS.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee hij is van de taalpolitie, taalfouten mag je wel verbeteren in de cos blijkbaar.![]()
Kutje B wil wachten tot Mark klaar is.
wooblabalurg![]()
LauB wil het centraal uitstellen tot Mark klaar is
boefje.quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Neen. Ben enkel op de hoogte van het doel van deze topicreeks.
Naïeve Naai-Omie zegt heel enthousiast dat ze vandaag zooooo veel bekenden heeft gezien..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze gaan allemaal vroeg naar bed.
Nicoline gaat de koeien doen, centraal en dan gelijk naar bed. Dat worden weer geweldige streamsIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja helemaal mee eens .quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Punkman het volgende:
[..], Isa heeft de markt keurg achter gelaten voor hun.
![]()
En fles gilt gelijk IK HEB ALLEEEEEN MAAR BEKENDE GESIEN!quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Naïeve Naai-Omie zegt heel enthousiast dat ze vandaag zooooo veel bekenden heeft gezien..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ahaquote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Neen. Ben enkel op de hoogte van het doel van deze topicreeks.![]()
![]()
Als ik het goed begrijp zitten ze op het break-even point. Dan is er dus helemaal geen pot voor de eventuele winnaar.
Mooi, niemand verdient het.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Je begon zelf met het verbeteren van taalfouten, jij bent het offtopic hier begonnen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelieve dit soort posts in de SC of over de DM te doen, voegt weinig toe aan de COS.![]()
Kutje B wil wachten tot Mark klaar is.
Ah Nico gaat zonder eten op bed, die is bekaf.![]()
Kijk dat is het vast de drank minderquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze had geen flessen wij en glazen bier in haar handen tijdens het wegen, dat scheelt al snel 3 kilo.![]()
als je nico mist kun je 24 kitchen aanzetten.... of kijken wie er opblijvenquote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan allemaal vroeg naar bed.
Nicoline gaat de koeien doen, centraal en dan gelijk naar bed. Dat worden weer geweldige streams![]()
Die moet nog veel leren. Maar bij de rest van de inwoners was het precies hetzelfde.quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Naïeve Naai-Omie zegt heel enthousiast dat ze vandaag zooooo veel bekenden heeft gezien..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten ze op het break-even point. Dan is er dus helemaal geen pot voor de eventuele winnaar.
Mooi, niemand verdient het.![]()
Isa verdient het.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oh zit jij scriptjes te misbruiken? Kan ook vast hoor. Ik heb nu vooral last van een overbelasting op utopiavandaag.nl. Er zijn altijd mensen die het beter weten. Ik heb nu weer controle terug en domein is offline. Succes met jullie lichaamquote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol...maar wel zeggen dat ie offline is door schuimpjes......
Ik zou je script maar eens comtroleren![]()
![]()
Er komt straks wel een fiks bedrag uit de hoge hoed van JdM, het pittenspel of zo, wat nagemaakt isquote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Mooi, niemand verdient het.![]()
![]()
![]()
Die komt er wel, ook zonder winnares te zijn.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het verboden woord.quote:
Dan moet ze wel heel moe zijn, is natuurlijk ook 2 dagen erg druk bezig geweestquote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef Punkman het volgende:
Nico: "Ik ga de koeien doen, centraal en dan slapen, ik ga niet eens eten."![]()
![]()
Mee eens ze heeft het geweldig gedaan .quote:Op zondag 7 december 2014 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel moe zijn, is natuurlijk ook 2 dagen erg druk bezig geweest![]()
Die pot van 0 gulden gun ik haar zelfsquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik niet.....en het gemiddelde schuimpje ook niet..maar zoals ik al zeg, ik denk dat het meer aan jou (script) ligt. No offencequote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh zit jij scriptjes te misbruiken? Kan ook vast hoor. Ik heb nu vooral last van een overbelasting op utopiavandaag.nl. Er zijn altijd mensen die het beter weten. Ik heb nu weer controle terug en domein is offline. Succes met jullie lichaamAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vooruit, ik gun Vanessa wel 10 markquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die pot van 0 gulden gun ik haar zelfs![]()
![]()
Aike ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zij, wiens naam niet genoemd mag worden. De MacBeth van de COS.![]()
![]()
Is Isabella het verboden woord in Utopia? Wel vreemd dat ze wel al die tijd van Isabella hebben geprofiteerd .Isabella mag blij zijn dat ze weg is .quote:![]()
Wat ben je toch ruimhartig.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Moeilijk lekker?quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Urb het volgende:
Joey en Mark over lekkere wijven op de markt, 4 vrinedinnen
Joey "Ai ai ai, niet te zuinig!"![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Vooruit, ik gun Vanessa wel 10 mark![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht even dat ze vanavond bij Carlo en Irene optradquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ssttt hier mag je ook er niet meer over praten. Anders moet je opflikkeren.quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Freule het volgende:
[..]
Is Isabella het verboden wordt in Utopia? Wel vreemd dat ze wel al die tijd van Isabella hebben geprofiteerd .Isabella mag blij zijn dat ze weg is .![]()
Mensen toch,zometeen weer een rel.
Mark en een vrouw !quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Urb het volgende:
Joey en Mark over lekkere wijven op de markt, 4 vrinedinnen
Joey "Ai ai ai, niet te zuinig!"![]()
In de cos of in de loods?quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen toch,zometeen weer een rel.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Waar?quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen toch,zometeen weer een rel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hoe bedoel je? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ssttt hier mag je ook er niet meer over praten. Anders moet je opflikkeren.![]()
Op welke stream ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen toch,zometeen weer een rel.![]()
Ik denk dat er sowieso 0 gulden in de pot zitquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die pot van 0 gulden gun ik haar zelfs![]()
![]()
Ja wel, maar zonder standhouders, ze zullen dus meer meuk gaan verkopenquote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een markt komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |