Ja helemaal mee eens .quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Punkman het volgende:
[..], Isa heeft de markt keurg achter gelaten voor hun.
En fles gilt gelijk IK HEB ALLEEEEEN MAAR BEKENDE GESIEN!quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Naïeve Naai-Omie zegt heel enthousiast dat ze vandaag zooooo veel bekenden heeft gezien..
Ahaquote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Neen. Ben enkel op de hoogte van het doel van deze topicreeks.
Je begon zelf met het verbeteren van taalfouten, jij bent het offtopic hier begonnen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelieve dit soort posts in de SC of over de DM te doen, voegt weinig toe aan de COS.![]()
Kutje B wil wachten tot Mark klaar is.
Kijk dat is het vast de drank minderquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze had geen flessen wij en glazen bier in haar handen tijdens het wegen, dat scheelt al snel 3 kilo.
als je nico mist kun je 24 kitchen aanzetten.... of kijken wie er opblijvenquote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan allemaal vroeg naar bed.
Nicoline gaat de koeien doen, centraal en dan gelijk naar bed. Dat worden weer geweldige streams
Die moet nog veel leren. Maar bij de rest van de inwoners was het precies hetzelfde.quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Naïeve Naai-Omie zegt heel enthousiast dat ze vandaag zooooo veel bekenden heeft gezien..
quote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten ze op het break-even point. Dan is er dus helemaal geen pot voor de eventuele winnaar.
Mooi, niemand verdient het.
Oh zit jij scriptjes te misbruiken? Kan ook vast hoor. Ik heb nu vooral last van een overbelasting op utopiavandaag.nl. Er zijn altijd mensen die het beter weten. Ik heb nu weer controle terug en domein is offline. Succes met jullie lichaamquote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol...maar wel zeggen dat ie offline is door schuimpjes......
Ik zou je script maar eens comtroleren
Er komt straks wel een fiks bedrag uit de hoge hoed van JdM, het pittenspel of zo, wat nagemaakt isquote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten ze op het break-even point. Dan is er dus helemaal geen pot voor de eventuele winnaar.
Mooi, niemand verdient het.
Die komt er wel, ook zonder winnares te zijn.quote:
Het verboden woord.quote:
Dan moet ze wel heel moe zijn, is natuurlijk ook 2 dagen erg druk bezig geweestquote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef Punkman het volgende:
Nico: "Ik ga de koeien doen, centraal en dan slapen, ik ga niet eens eten."
Mee eens ze heeft het geweldig gedaan .quote:Op zondag 7 december 2014 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel moe zijn, is natuurlijk ook 2 dagen erg druk bezig geweest
Die pot van 0 gulden gun ik haar zelfsquote:
Ik niet.....en het gemiddelde schuimpje ook niet..maar zoals ik al zeg, ik denk dat het meer aan jou (script) ligt. No offencequote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh zit jij scriptjes te misbruiken? Kan ook vast hoor. Ik heb nu vooral last van een overbelasting op utopiavandaag.nl. Er zijn altijd mensen die het beter weten. Ik heb nu weer controle terug en domein is offline. Succes met jullie lichaam
Vooruit, ik gun Vanessa wel 10 markquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die pot van 0 gulden gun ik haar zelfs
Aike ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zij, wiens naam niet genoemd mag worden. De MacBeth van de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |