... iemand met die deksel op zijn neus geslagen heb?quote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef mazaru het volgende:
Pan zonder deksel. Ivan vraagt waarom er geen deksel op de pan zit. Vanessa 'omdat ik net'.... Streamswitch
Maar als er gezegd wordt geen investeringen in de maand december (zoiets hadden ze afgesproken toch?) dan kan het niet. Punt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hier heeft ze wel gelijk, een kleine investering, met een grote winst.
Nee vertel eens?quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprotte is ook zo'n mooi woord..![]()
Bijna Koninklijk, had ik dat al genoemd?
Op Vanes haar potje past geen dekselquote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
... iemand met die deksel op zijn neus geslagen heb?
Ok, dan lopen ze geld mis.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar als er gezegd wordt geen investeringen in de maand december (zoiets hadden ze afgesproken toch?) dan kan het niet. Punt.
hoeveel mutsen ze ook verkoopt... had ze dat maar niet moeten doen.
Jij mag alles zeggen.Het moet hier niet gekker worden.quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef PTLe het volgende:
Mag ik nu niet meer hier zeggen dat ik hier Isa mis![]()
[ afbeelding ]
Koninklijk oprotten. Hoe chique.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Oprotte is ook zo'n mooi woord..![]()
Bijna Koninklijk, had ik dat al genoemd?
Later in de middag was wel nicoline met haar kraam en joey, ivan en gio. En niet meer Lot lau en mark.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, valt erg op. Heb vandaag verschillende malen de streams aangezet, maar geen Gio en Nico.![]()
Triest als je als programmamaker zo de stemming wil beïnvloeden.
Dat kan Ivan weten want die mag er weleens in roerenquote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op Vanes haar potje past geen deksel
Nou, bijna Koninklijk dusquote:
Ja maar als ze nu gaan bestellen dan is er minder geld... Dat geld is voor de winnaar en wordt verdubbeld dus juist belangrijk dat er nu genoeg in zit lijkt me.quote:
Zijn we daar niet dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
Kunnen we weer 'opflikkeren' naar Utopia alsjeblieft
Blijf liever thuis als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
De lampjes flikkeren in het donker,in Utopia.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
Saaiiiiii zootje is het daarquote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
En de markt is ook net afgelopen, we zijn niet meer welkom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Blijf liever thuis als je het niet erg vindt.
Dat klinkt heul vies. Brrrr.quote:
Of lopen klagen dat ze niet weer alles gaat opruimen van iedereen, om vervolgens allees te gaan opruimen van iedereen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
Vanes zal zo wel weer gaan opschepepn over hoe hard ze gewerkt heeft terwijl ze alleen buiten geweest of om te roken.
Kleding bestellen kunnen ze aan Lot overlaten, die heeft er ervaring meequote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Scherzo het volgende:
Op 28 december is er nog een Winter wonder land...
Dus er kunnen best nog mutsen en truien besteld worden voor de verkoop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |