quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Mark of Gio en het was weer op dat toontje waar ze niet van gediend is heur
thanksquote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef miertje36 het volgende:
[..]
marc? daar had ze het ook al met lot over ze wou meer mutsen bij bestellen maar marc doet moeilijk omdat hij al het geld in de pot wil laten zitten
de meet and greet met mini Blanket dat was verrassingquote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef miertje36 het volgende:
maar goed wat was nu die verrassing voor lot die zou komen ik heb niks gezien
Zal wel over geld niet zelf krijgen gaan ofzoquote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Leipe Lautje valt weer es over de toon van Mark , luistert die Slaaf wel eens naar zichzelf ??
onzin. heb nico best vaak gezien vandaag en gio niet minder dan veel andere bewoners.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, valt erg op. Heb vandaag verschillende malen de streams aangezet, maar geen Gio en Nico.![]()
Triest als je als programmamaker zo de stemming wil beïnvloeden.
Denk je dat of weet je dat?quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Die vliegen toch niet op zondag, dus dat kan dan niet afgesproken zijn.
Ik stel voor dat je dit tegen iedereen zegt die off topic is. Nu ben je zo selectief, niet chique.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ik kan niet cappen maar ik lieg niet maar goed je ziet maar wat je geloofd naomi knipte de hartjes uit en lot was aan het inbranden en de dingetjes erop aan het lijmen daarna gingen ze armbandjes maken.
Wat nou,elke outsider in de COS,kleurt het geheel.Of het nu PB of Miertje of wie dan ook is ,deze mensen maken de COS leuk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dit tegen iedereen zegt die off topic is. Nu ben je zo selectief, niet chique.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat nou,elke outsider in de COS,kleurt het geheel.Of het nu PB of Miertje of wie dan ook is ,deze mensen maken de COS leuk.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
onzin. heb nico best vaak gezien vandaag en gio niet minder dan veel andere bewoners.
Ik val in het zoveelste promo praatje voor de dikke muis en raad eens... geen audio lockquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Urb het volgende:
Nico in gesprek met Sjon en Anita over koiene en ging schijnbaar over Isa, abrupte audio-lock
Yep eensquote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat nou,elke outsider in de COS,kleurt het geheel.Of het nu PB of Miertje of wie dan ook is ,deze mensen maken de COS leuk.![]()
![]()
Ik las dat hier eerder.quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat?
Mij lijkt dat een commercieel bedrijf als dat best op zondag zal vliegen hoor.
maar dan zijn andere bewoners toch ook niet veel in beeld geweest, toch niet alleen nico en gio? heb nicole ook nauwelijks gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ik heb Nico en Gio pas aan het eind van de dag gezien, verder was het de groene kamer en LauraB die in beeld waren.
Lullig dit, gisteren waren de nieuwe kalenders op, je kon alleen de oude nog kopen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef Urb het volgende:
Vanes smiespelt bij LauB om een kalender (voor een bekende lijkt het)
LauB wil er een pakken die op tafel uitgestald ligt voor de verkoop maar zegt dan "Oh dan moet je een goeie hebben" en pakt er een van achter de kraam weg en geeft hem aan Vanes mee.
[..]
![]()
[..]
![]()
Die conclusie hadden ze al bij de vorige markt getrokken, maar toch wordt hij uitgenodigd, ondanks vertrek van isa.quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Een broodje braadworst bij de worstenman. Joey had een heel verhaal over de worstenman bij de obstaclerun. Conclusie: de worstenman mag niet meer komen.
Komt omdat ze bij de ingang stonden zeker, Isa was ook nooit zoveel in beeld.quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ik heb Nico en Gio pas aan het eind van de dag gezien, verder was het de groene kamer en LauraB die in beeld waren.
en soundlockquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
LaurA klaagt door bij Mark over zijn toontje
Isaaaquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie gaat vanavond de speech doen, om op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicoline en Giorgio te proosten, voor de geweldige markt die ze hebben neergezet?
Mark zegt ik moet op de centjes lettenquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
LaurA klaagt door bij Mark over zijn toontje
Klopt Nicole ook weinig en Ivan pas later.quote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar dan zijn andere bewoners toch ook niet veel in beeld geweest, toch niet alleen nico en gio? heb nicole ook nauwelijks gezien.
Dan sta je sterkquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
Achejee LaurA kan het niet alleen dus komt Lot ook zeuren
Ik vroeg me ook al af,bijv met het pinnen.Er is totaal geen overzicht.Wel handig voor Markie.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doen ze daar niet aan inventariseren?
Die kamperslet heeft niet alle kazen opgeschreven en dat varken en haar laaf doen ook aan natte vingerwerk.
Over de verkopen in dit geval
Je weet toch waar je de dag mee begint??? Of ben ik werkelijk LekkerSimpel?
Toen Isa er nog was waren er ook zat bekenden van Isa aanwezig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk waren er weer bekenden van Lot
Lol, de opbrengst van de markt kan daar niet tegenop en dan alle vaste lasten en prullaria-aankopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef Urb het volgende:
Mark heeft voor 12000 euro aan rekeningen liggen
Isa is eruit, deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
Toen Isa er nog was waren er ook zat bekenden van Isa aanwezig.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef miertje36 het volgende:
ja
[..]
ja hier zijn ze het aan het maken
Die spreekt zichzelf meermaals per zin tegen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
Leipo snapt er werkelijk helemaal niets van
Het verboden woord.Doe nou niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
Maar zou hij denken dat hij de winnaar gaat zijn dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:30 schreef PTLe het volgende:
Mark wil de pot goed spekken voor de winnaar dan zien ze het geknoei niet meer van hem![]()
[ afbeelding ]
Ja. En die werd ook te verstaan gegeven dat ze niet meer welkom waren.quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
Zeker weten van niet neequote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar zou hij denken dat hij de winnaar gaat zijn dan?
Of hoe zouden ze zichzelf inschatten?
Mark maakt echt geen kans hoor.
de vraag is waarom die standhouder haar telefoon mee magquote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die laaf verstuurt privébericht op smartphone van standhouder.....
Waar blijft "Laura ZENDERKAMER!!!!" ????
[ afbeelding ]
Scherp.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
de vraag is waarom die standhouder haar telefoon mee mag
wetgeving schijnt dit te verbieden in nederlandquote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat?
Mij lijkt dat een commercieel bedrijf als dat best op zondag zal vliegen hoor.
Ja vies he ....quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Slaaf zit heurlijk over de laptop te hoesten
Nee, dan moet je opflikkeren.quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef PTLe het volgende:
Mag ik nu niet meer hier zeggen dat ik hier Isa mis![]()
[ afbeelding ]
Hier heeft ze wel gelijk, een kleine investering, met een grote winst.quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
Leipo snapt er werkelijk helemaal niets van
... iemand met die deksel op zijn neus geslagen heb?quote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef mazaru het volgende:
Pan zonder deksel. Ivan vraagt waarom er geen deksel op de pan zit. Vanessa 'omdat ik net'.... Streamswitch
Maar als er gezegd wordt geen investeringen in de maand december (zoiets hadden ze afgesproken toch?) dan kan het niet. Punt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hier heeft ze wel gelijk, een kleine investering, met een grote winst.
Nee vertel eens?quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oprotte is ook zo'n mooi woord..![]()
Bijna Koninklijk, had ik dat al genoemd?
Op Vanes haar potje past geen dekselquote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
... iemand met die deksel op zijn neus geslagen heb?
Ok, dan lopen ze geld mis.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar als er gezegd wordt geen investeringen in de maand december (zoiets hadden ze afgesproken toch?) dan kan het niet. Punt.
hoeveel mutsen ze ook verkoopt... had ze dat maar niet moeten doen.
Jij mag alles zeggen.Het moet hier niet gekker worden.quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef PTLe het volgende:
Mag ik nu niet meer hier zeggen dat ik hier Isa mis![]()
[ afbeelding ]
Koninklijk oprotten. Hoe chique.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Oprotte is ook zo'n mooi woord..![]()
Bijna Koninklijk, had ik dat al genoemd?
Later in de middag was wel nicoline met haar kraam en joey, ivan en gio. En niet meer Lot lau en mark.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, valt erg op. Heb vandaag verschillende malen de streams aangezet, maar geen Gio en Nico.![]()
Triest als je als programmamaker zo de stemming wil beïnvloeden.
Dat kan Ivan weten want die mag er weleens in roerenquote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op Vanes haar potje past geen deksel
Nou, bijna Koninklijk dusquote:
Ja maar als ze nu gaan bestellen dan is er minder geld... Dat geld is voor de winnaar en wordt verdubbeld dus juist belangrijk dat er nu genoeg in zit lijkt me.quote:
Zijn we daar niet dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
Kunnen we weer 'opflikkeren' naar Utopia alsjeblieft
Blijf liever thuis als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
De lampjes flikkeren in het donker,in Utopia.quote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
Saaiiiiii zootje is het daarquote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef DKUp het volgende:
En de markt is ook net afgelopen, we zijn niet meer welkom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Blijf liever thuis als je het niet erg vindt.
Dat klinkt heul vies. Brrrr.quote:
Of lopen klagen dat ze niet weer alles gaat opruimen van iedereen, om vervolgens allees te gaan opruimen van iedereen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
Vanes zal zo wel weer gaan opschepepn over hoe hard ze gewerkt heeft terwijl ze alleen buiten geweest of om te roken.
Kleding bestellen kunnen ze aan Lot overlaten, die heeft er ervaring meequote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Scherzo het volgende:
Op 28 december is er nog een Winter wonder land...
Dus er kunnen best nog mutsen en truien besteld worden voor de verkoop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |