quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat nou,elke outsider in de COS,kleurt het geheel.Of het nu PB of Miertje of wie dan ook is ,deze mensen maken de COS leuk.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat nou,elke outsider in de COS,kleurt het geheel.Of het nu PB of Miertje of wie dan ook is ,deze mensen maken de COS leuk.![]()
![]()
Die conclusie hadden ze al bij de vorige markt getrokken, maar toch wordt hij uitgenodigd, ondanks vertrek van isa.quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Een broodje braadworst bij de worstenman. Joey had een heel verhaal over de worstenman bij de obstaclerun. Conclusie: de worstenman mag niet meer komen.
Komt omdat ze bij de ingang stonden zeker, Isa was ook nooit zoveel in beeld.quote:Op zondag 7 december 2014 17:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ik heb Nico en Gio pas aan het eind van de dag gezien, verder was het de groene kamer en LauraB die in beeld waren.
en soundlockquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
LaurA klaagt door bij Mark over zijn toontje
Isaaaquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie gaat vanavond de speech doen, om op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicoline en Giorgio te proosten, voor de geweldige markt die ze hebben neergezet?
Mark zegt ik moet op de centjes lettenquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
LaurA klaagt door bij Mark over zijn toontje
Klopt Nicole ook weinig en Ivan pas later.quote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar dan zijn andere bewoners toch ook niet veel in beeld geweest, toch niet alleen nico en gio? heb nicole ook nauwelijks gezien.
Dan sta je sterkquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Urb het volgende:
Achejee LaurA kan het niet alleen dus komt Lot ook zeuren
Ik vroeg me ook al af,bijv met het pinnen.Er is totaal geen overzicht.Wel handig voor Markie.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doen ze daar niet aan inventariseren?
Die kamperslet heeft niet alle kazen opgeschreven en dat varken en haar laaf doen ook aan natte vingerwerk.
Over de verkopen in dit geval
Je weet toch waar je de dag mee begint??? Of ben ik werkelijk LekkerSimpel?
Toen Isa er nog was waren er ook zat bekenden van Isa aanwezig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk waren er weer bekenden van Lot
Lol, de opbrengst van de markt kan daar niet tegenop en dan alle vaste lasten en prullaria-aankopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef Urb het volgende:
Mark heeft voor 12000 euro aan rekeningen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |