SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Nee want die mutsen zijn al betaald. Als ze de mutsen nu gaan bestellen zal er dus minder geld in de pot zitten want er komt niets meer bij van de verkoop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef Scherzo het volgende:
Op 28 december is er nog een Winter wonder land...
Dus er kunnen best nog mutsen en truien besteld worden voor de verkoop...![]()
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
TT,= top Gizmo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wifi weer, maar wij hebben KPNquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
eindelijk eens normale streams.... gaat ziggo kloten....wordt elke keer internet afgeflikkerd door beperkte verbinding... meer problemen hiermee?
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef lorrie03 het volgende:
..........tele2
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
snap niet dat die man daar nog heengaatquote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies![]()
Voor de rest ook geen problemen, alleen deze stream, maar dat ligt blijkbaar neit aan KPN.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Al tien jaar KPN en nooit problemen hier![]()
''Fuck it''.
De worstenkraam. Die kraam is al veelvuldig negatief in de spotlight gekomen tijdens en na de Utopia markten. Vandaag is het weer zo ver en nu begint het bij Wilco die moet betalen voor een worstenbroodje van de kraam. Hij heeft maar even vier euro uit de kas gepakt die hij later terug geeft van zijn eigen geld. Dit vertelt hij aan Mark - die chocomelk maakt in de keuken - en Joey die daar ook staat. Volgens Joey is het normaal dat de bewoners er ook voor moeten betalen en betaald de kraamhouder ook gewoon voor de drank die hij nuttigt.
Joey weet meteen over wie het gaat en begint te vertellen over de problemen die ze al hebben gehad met hun. ''Ik heb nog het meeste moeite met die standhouders. Ze zijn bij de obstakel run een keer geweest en toen hadden we afspraken gemaakt dat het 50/50 zou zijn. Toen had hij opeens 100 euro voorraadkosten gerekend, dat vond ik al niet zo tof. Later hebben we gesprekken gehad omdat hij iets soortgelijks had. We zouden ook stoppen met hun, maar nu zit hij er toch weer bij. Dan heb ik zoiets van fuck it, ik vreet geen worsten meer'', aldus Joey. Wilco geeft aan hem voortaan ook niet meer te helpen 's ochtends.
Bron:Utopiagekte![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teleurgestelde verkleumde standhouders![]()
![]()
![]()
![]()
Die gasten doen alsof ze die tent ownen. Vreselijke mensen, opzouten dus.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Psycho Patje heeft het er weer over dat hij gaat douchen.
Dan moet de kijker denken dat hij doucht. Maar hij zegt het 100'en keren, maar dat het vervolgens nooit, die goorlap.![]()
Wat is Utopie Gekkies?quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Goldencharly het volgende:
Weer gedonder over de worsten man lees ik net op de Utopi gekkies
Doe eens linkje.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat is het nog druk? Of zijn dit standhouders?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef PTLe het volgende:
Ik moet er niet aan denken door PP gekust te worden na het bed tafereel gezien te hebben gister van PP en Colly![]()
[ afbeelding ]![]()
jaquote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wat is het nog druk? Of zijn dit standhouders?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
En ook echt een briljante heur.quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, kijk weer een Isa-TT, hihihihi ..![]()
![]()
NicEgo spamt haar 28ste als een malle bij de bezoekers, als een soort Jehova-klit met d'r poot tussen de deur![]()
![]()
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja ze had iets besteld online ofzo en dat was stuk en toen mocht ze het ruilen voor die jas zei ze vanmiddag. en het is een jas met een foutje dus daarom mocht hetquote:![]()
Ik heb het gehoord, maar het ging over voorrij kosten, dacht ikquote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Goldencharly het volgende:
''Fuck it''.
De worstenkraam. Die kraam is al veelvuldig negatief in de spotlight gekomen tijdens en na de Utopia markten. Vandaag is het weer zo ver en nu begint het bij Wilco die moet betalen voor een worstenbroodje van de kraam. Hij heeft maar even vier euro uit de kas gepakt die hij later terug geeft van zijn eigen geld. Dit vertelt hij aan Mark - die chocomelk maakt in de keuken - en Joey die daar ook staat. Volgens Joey is het normaal dat de bewoners er ook voor moeten betalen en betaald de kraamhouder ook gewoon voor de drank die hij nuttigt.
Joey weet meteen over wie het gaat en begint te vertellen over de problemen die ze al hebben gehad met hun. ''Ik heb nog het meeste moeite met die standhouders. Ze zijn bij de obstakel run een keer geweest en toen hadden we afspraken gemaakt dat het 50/50 zou zijn. Toen had hij opeens 100 euro voorraadkosten gerekend, dat vond ik al niet zo tof. Later hebben we gesprekken gehad omdat hij iets soortgelijks had. We zouden ook stoppen met hun, maar nu zit hij er toch weer bij. Dan heb ik zoiets van fuck it, ik vreet geen worsten meer'', aldus Joey. Wilco geeft aan hem voortaan ook niet meer te helpen 's ochtends.
Bron:Utopiagekte![]()
Nico meent dat de markt niet goed liep door het weer
Meneer kraamhouder "Nee vandaag was fan-dag, ze kwamen alleen voor jullie"
Nico reageert alsof ze dat niet kan geloven.
Soms denk ik echt dat ze uit een EI komt![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja ze had iets besteld online ofzo en dat was stuk en toen mocht ze het ruilen voor die jas zei ze vanmiddag. en het is een jas met een foutje dus daarom mocht heto wat verassend
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Door wie?quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid![]()
Raar dat de standhouder die met Nico praat gisteren een goeie verkoopdag heeft gehad. Ik hoorde alleen maar geklaag dat ze niks verkochten en alleen voor de inwoners kwamen. As usual.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ach ik hoor net dat nico ook posters geruild heeft en daar die hoofdband voor gekregen heeft dus ze doen het allemaalquote:![]()
Mag dat niet?quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
We kregen daarnet even audio-lockje toen het ging over baldadigheid en gooien met dingen. Nu hoor ik op de achtergrond Nicole zeggen dat er met kerstballen naar Naomi is gegooid![]()
![]()
![]()
Doe dat maar via de DM.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is Utopie Gekkies?
Doe eens linkje.SOONY![]()
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja, dat snap ik wel. Maar Laura heeft al een aantal bestellingen. En als ze nu snel nieuwe mutsen besteld en die snel gaat versturen, dan........o wacht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar als ze nu gaan bestellen dan is er minder geld... Dat geld is voor de winnaar en wordt verdubbeld dus juist belangrijk dat er nu genoeg in zit lijkt me.![]()
![]()
Ze voelt hetook niet want er zit 2 cm plamuur opquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.![]()
Moeten eerst in Turkije gemaakt worden. Ies goetkoop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar Laura heeft al een aantal bestellingen. En als ze nu snel nieuwe mutsen besteld en die snel gaat versturen, dan........o wacht.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook Nikoole is bijna los. Normaal gesproken wordt er geen kaasje verkocht, maar nu.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:ik dacht door bezoekers ofzo, maar zal wel een van de jongens zijn geweest. Is waarschijnlijk niet gezegd.
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeten eerst in Turkije gemaakt worden. Ies goetkoop.En Laura ies niet schnel.
![]()
![]()
Joey vertrouwt Mark niet, en terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat moet Joey nu ineens bij het geld tellen, hij heeft dat nog nooit gedaan in
al die 11 maanden??![]()
![]()
![]()
Lot en Lau maar weer eens klagen/pochen dat ze zelfs hun eigen mutsen/truien moesten verkopen.
Onze moeders Theresa's![]()
![]()
Zullen de onbetaalde rekeningen wel zijn van La Cerda en haar Laaf.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef gereed het volgende:
Mark vertelde "Voor 12.000 á 13.000 verkocht.Maar ook 12.000 aan rekeningen
![]()
Bussiness jonguh. Centuh verdienen.
Mutsen zijn uitverkocht. Niet te geloven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Volgens Stookneus hebben ze alleen vandaag ¤175000 verdiend
Dat is het dubbele van wat anders verkocht wordt op een markt!quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef gereed het volgende:
Mark vertelde "Voor 12.000 á 13.000 verkocht.Maar ook 12.000 aan rekeningen
Zit natuurlijk wel de posters en boekjes van Nicolien bij, een echt goudmijntje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
oh er is geklaagd bij man van stichting kinderarmoede over die 2 euro dingen
ik hoop op een leuk centraal![]()
![]()
Honderdvijfenzeventigduizend?quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef mazaru het volgende:
Volgens Stookneus hebben ze alleen vandaag ¤175000 verdiendOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Toekan zegt dat ze 17,5k hebben omgezet.
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nicoline is nu echt een groot verdienerquote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het dubbele van wat anders verkocht wordt op een markt!
Zit natuurlijk wel de posters en boekjes van Nicolien bij, een echt goudmijntje.![]()
Heeft Isa toch goed neer gezet dan die markt, zo vlak voordat ze weg ging.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..![]()
Oeps nulletje teveel.. ach, daar kijken ze daar ook niet opquote:
Ik hoorde gisteren in een filmpje dat eenstandhouder zij dit is de laatste keer, dit leverd niks op.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is iets meer dan de standhouders denk ik..![]()
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft Isa toch goed neer gezet dan die markt, zo vlak voordat ze weg ging.![]()
![]()
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een markt komt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef beequeen het volgende:
Raar dat de standhouder die met Nico praat gisteren een goeie verkoopdag heeft gehad. Ik hoorde alleen maar geklaag dat ze niks verkochten en alleen voor de inwoners kwamen. As usual.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Kutje B: Wie hier ook over gaat zeiken, ik sta er gewoon voor. Interesseert me echt niks. Serieus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is dat in de ban hier of zo?quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Een standhouder. Zei. Levert.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren in een filmpje dat eenstandhouder zij dit is de laatste keer, dit leverd niks op.
wooblabalurg![]()
eens kijken vanavond bij centraalquote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje B: Wie hier ook over gaat zeiken, ik sta er gewoon voor. Interesseert me echt niks. Serieus.![]()
En zij hoort nooit watquote:
En zij ziet nooit wat
Maar ondertussen ontgaat haar niks, gevaarlijke tante![]()
Dan zullen ze wel niet hard genoeg hebben gegooidquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ballen zijn onbreekbaar. Ik zie het probleem ook niet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze hebben ook niet echt hun best gedaan de standhouders te behouden. Roulatiesysteem niet en geen kratjes met muntjes/of soortgelijk systeem om meer omzet te generen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een markt komt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goed punt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Joey vertrouwt Mark niet, en terecht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof, me ze zijn er creatief genoeg voor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
in ieder geval kan Isa nu niet meer de schuld krijgen , toch ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vertaalde de post even. Kan iedereen het volgen. Wel zo prettig toch.quote:![]()
Kutje B steekt nog een peuk op.
wooblabalurg![]()
Nicole net zaaiken dat ze ook nog de koeien moet doen en ze is al zo moe.
Nico binnen heel opgewekt: En dan ga ik zo met Gio nog even de koetjes doen.
Wat een verschil.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nicole zegt: ik ben 'latten' moe (of zoiets) en dan moet ik de koeien nog doen.
Nu binnen vertelt Nicoline dus dat ze met Gio zo de koeien gaat doen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Iedereen kon het al volgen, er was niemand die niet snapte wat er bedoelt werd.quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vertaalde de post even. Kan iedereen het volgen. Wel zo prettig toch.![]()
Kutje B steekt nog een peuk op.![]()
Ik ben blij dat jij er weer bent.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft niks met de streams te maken, die link die je vroeg
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er weer bent.![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Het ging over zaken die op de stream te zien zijn geweest, dus ik zie niet in waarom dit offtopic zou zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft niks met de streams te maken, die link die je vroegTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Er zit nog wat in Vanes haar zak, oepsquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mark zegt dat het bedrag van de Horeca niet klopt![]()
![]()
Hihi nou komt hetquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mark zegt dat het bedrag van de Horeca niet klopt![]()
![]()
![]()
Wat knap dat jij voor iedereen kan spreken. Vergeet de lurkers niet. Geen dank hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Iedereen kon het al volgen, er was niemand die niet snapte wat er bedoelt werd.![]()
Wilco in gesprek met Naomi.
wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |